2020-11-26, 18:47
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Pedofilen ljög nog i hop en historia om vad han satt inne för. Får intrycket att pedofiler ofta kan vara lömska, psykologer som vet exakt vad de ska säga och göra för att vara förtroende ingivna

Varför skulle han säga att han satt inne? Gjorde han det?
Citera
2020-11-26, 18:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Är nog inte så där värst förkastligt för Federley. Bögar verkar ha lite annorlunda syn på det här med åldersskillnad, så länge det inte är faktiska småbarn utan puberteten och upp så verkar det vara ok. 40åriga gubbar med 16åriga pojkvänner osv. Helt ok bland dem.

Nu vet jag inte hur gamla pedofilens offer var, men var det som jag tror, pubertetsbarn så tror jag inte federleys moral sätter stopp.

Barnen var 6 och 9 år gamla. FF har själv en dotter som är 9 år. Jag hopas sociala myndigheter agerar snabbt!
Citera
2020-11-26, 18:48
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychonaut44
Tror du Fredrik är så oskyldig ? Han lär ju KNAPPAST varit ovetande, så mycket kan jag säga. Kanske delaktig t.o.m, VEM VET..
Vart skrev jag att FF är oskyldigt ovetandes?
Citera
2020-11-26, 18:48
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Fredrick skilde sig slutet av 2019. Jonas ska ha kommit ut ur finkan 2020 och direkt blivit ihop med Fredrick.

Usch, tyder på att de lärde känna varandra redan när han satt i fängelse. Risk för att gemensamma intressen förde dem samman?
Citera
2020-11-26, 18:49
Medlem
Drozds avatar
Otroligt märkligt att ta namnet Jonas Love Almq*ist om man vill ligga lågt. Någon litteraturnörd?
Citera
2020-11-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Barnen var 6 och 9 år gamla. FF har själv en dotter som är 9 år. Jag hopas sociala myndigheter agerar snabbt!

Fy fan. Jag hade fel i min teori alltså. Den var inte ok den heller, bara vad jag förmodar är "bög-ok".
Citera
2020-11-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Nu handlar detta om pedofilens egna döttrar som han våldtagit. Det är väl inte vanligt i bögkretsar?
Pedofilen var varken bög eller våldtog sina egna döttrar. Vidare blev han frisläppt 2018 eftersom domen meddelades 2014.
Citera
2020-11-26, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
För att det måste vara en psykisk bomb att få veta att ens partner är grov peddo? Eller fattar du inte det?

Den psykiska bomben var nog att det blev känt och att det avslöjades på nätet. Att Jonas Lind som han bodde tillsammans med var en våldtäktsman och grov pedofil kände han naturligtvis till. Fredrick Federley delar säkert samma intressen som sin sambo. Vilket äckel!
Citera
2020-11-26, 18:52
Medlem
arbetets avatar
Var inte pedofilen f.d. statstjänsteman på Sjöfartsverket?

Då kanske FF känner honom sedan tidigare via sin politiska plattform.
Citera
2020-11-26, 18:52
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Då är det ju inte säkert att han känt till att ha suttit inne.

Men det var väl inte pedofilen han var gift med eller?

Nej, i så fall hade jag skrivit att de varit gifta 2012-2019. Nu skrev jag att FF varit gift de åren.

Nu kommer en tydligare version:

Pedofilen Jonas: levde med en kvinna som hade döttrar. Styvdöttrar som han våldtog. Satt i fängelse år 2014-2020.

Fredrik Federley: Var gift med en helt annan man år 2012-2019.

Ingen vet hur de möttes. En app eller sajt för bögar? Kanske de fick kontakt när Jonas satt inne. Kanske de lärde känna varandra när han kom ut ur fängelset.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2020-11-26 kl. 19:40.
Citera
2020-11-26, 18:54
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Otroligt märkligt att ta namnet Jonas Love Almq*ist om man vill ligga lågt. Någon litteraturnörd?

Han är bekräftat narcissist. Så när han byter namn kan han tydligen inte ligga lågt och heta Andreas Andersson eller Johan Johansson.
Citera
2020-11-26, 18:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Var inte pedofilen f.d. statstjänsteman på Sjöfartsverket?

Då kanske FF känner honom sedan tidigare via sin politiska plattform.

Detta kommer nog att visa sig vara värre än vad som hittills framkommit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in