Ja, alla kan förvisso göra misstag men jättetrevlig snubbe? Njaa, i det här fallet känns det inte direkt som att det skulle vara en speciellt trevlig person.
Läs exempelvis det utlåtande som citeras i inlägg 29 i denna tråd.
Narcissist som våldtar små flickor. Rena fyndet för FF.
FF har ju själv en exhibitionistisk sida. Så han gillade väl Jonas självcentrerade, gränslösa personlighet.
Klart som fasiken att FF känt till allt och att han haft ett bögförhållande med äcklet Jonas - tror ni inte ex. SÄPO gjort FF uppmärksam på detta, eller någon säkerhetspolis inom EU?
MYCKET mer att komma i denna soppa, detta kan jag lova! FF körd för ALL framtid - GÖTT!!!
Klart som fasiken att FF känt till allt och att han haft ett bögförhållande med äcklet Jonas - tror ni inte ex. SÄPO gjort FF uppmärksam på detta, eller någon säkerhetspolis inom EU?
MYCKET mer att komma i denna soppa, detta kan jag lova! FF körd för ALL framtid - GÖTT!!!
Intressant tanke. Jag vet inte hur SÄPO eller säkerhetspolisen i EU arbetar. Om de kollar upp politikers partners. Någon som vet?
Visste ej att Fredde var håmo-sexuell, det var nyheter.
Minns när han stod och grät när han "tvingades" rösta igenom FRA. Det kommer jag aldrig glömma. Man kokar ju när man ser dessa politiker som helt viker sig I sista stund och röstar helt tvärtemot det de kampanjat för. Snacka om att svika folket!!! Att Sen ha mage att stå och fälla tårar för att få sympatier!!!!
Federley är inte enbat homosexuell. Han är även en transvestit. Det här är dock gamla nyheter.