Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Jag har skummat igenom stämningsansökningen gällande Georgia och för mig känns det som att Sidney Powells alla anklagelser, som väntat, har stöd i bevisning.
Nu måste trådens alla vänsterblivna byta taktik då dom inte längre kan hävda att det inte finns bevis, utan att framstå som dom jubelidioter dom är även för dom naivaste åhörarna. Inte för att jag tror att så kommer ske. Trådens alla vänsterblivna är nämligen också (i deras fantasi) experter på bevis och kommer att häva att dom är ogiltiga och hänvisa till korrupta domares domslut som slängt ut bevisning.
Alltså, har hon bevis eller tror du elelr önsketolkar att hon har bevis som håller. Som konservativ så anser jag att tro är att inte veta och att domare inte är tillsatta för att uppfylla politisk önskedrömmar i rättssalen. För trots allt så har ju Trumps alla uttalande hittills redan visat sig var tokfelaktiga så varför skulle det plötsligt stämma nu.
Men nu är Bidens regeringsbildning och den skenande pandemin överst på löpsedlarna så det blir tyvärr allt svårare att föra en diskussion om Trump då han så sakta försvinner i eterbruset.
Kommer bevis som håller rättsligt så lär vi ju få veta det vilket som.