2020-11-26, 01:13
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vad är detta? Har du som inbiten Biden-fantatiker börjat betvivla din frälsares självklara tillträde till posten?

Nej, jag tror Biden står där i Januari. Men vet också att allt kan hända
2020-11-26, 01:13
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Valet ÄR avgjort.

Varför skapar du en tråd som heter
"Bidens (trolig 'president elect') första offentliga uttalande och nomineringar"
om du nu är så säker? Är du inte så säker egentligen?
2020-11-26, 01:23
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu har även Nevada gått med på att undersöka Trumpsstabens bevisning kring valfusk i rätten. Domstolsdatumet blir den 3:e december. Detta betecknas som en stor framgång för Trumpstaben.

https://www.ntd.com/nevada-judge-agrees-to-hear-evidence-of-alleged-voter-fraud_532624.html

Oddset är nere på 16 igen, vågar mig inte på en stopp/loss i det här läget. Kan bara konstatera att Trump har haft en bra dag.
👍
2020-11-26, 01:26
Medlem
DonaldTrummps avatar
Jag menar mest att man skulle stängt rapporteringen och väntat 4 veckor tills alla resultat var cementerade. Ett val är ju inte klart bara för att det är färdigröstat. 80-70 till DJT och svårt
att säga att siffrorna rapporterades i fel ordning.

Mike Pence
2020-11-26, 01:29
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jag menar mest att man skulle stängt rapporteringen och väntat 4 veckor tills alla resultat var cementerade. Ett val är ju inte klart bara för att det är färdigröstat. 80-70 till DJT och svårt
att säga att siffrorna rapporterades i fel ordning.

Mike Pence

Sen var det fler än en delstat som liknande dumpar hände. Märkligt eller hur?
2020-11-26, 01:34
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Sen var det fler än en delstat som liknande dumpar hände. Märkligt eller hur?

Nej, det går inte att se fel i röstning eller rösträkning på det sättet. Det du har invändningar emot
är en haltande röstrapportering men rapporteringen har bara kopplingar till rapporteringen.
Men somsagt det är inte jag som ska övertygas utan domare med betydligt bättre fungerande
hjärnor än min.

Mike Pence
2020-11-26, 01:35
Medlem
BREAKING NEWS!

Dataexperter har nu avslöjat ett stort valfusk med förtidsröster i swingstaterna:
https://www.youtube.com/watch?v=y9kRlWVmWdg
2020-11-26, 01:36
Medlem
Querners avatar
Inte nog med att valet blottat sprickor hos båda Demokrater och Republikaner, så uppstår även en spricka mellan Bidens pojkar.

Citat:
Portland’s Black BLM Activists Say They’re Done With ‘White’ Antifa, Want*‘Separation’

https://www.dailywire.com/news/portlands-black-blm-activists-say-theyre-done-with-white-antifa-want-separation

Inte i min vildaste fantasi kunde jag förställa mig att få se dessa avarter ryka ihop i en korsning.

Soros på kåken och Antifa slås med BLM.
Upplagdt för en underbar jul.
2020-11-26, 01:40
Medlem
HomoDeuss avatar
Satan vad sågad ”hearingen” blir på Twitter. Detta blir kul att följa.
2020-11-26, 01:41
Medlem
happyhippoxs avatar
Vet ni vad TWITTER gör?

BREAKING: Twitter has suspended COL @dougmastriano
after leading the PA Senate Hearing today about election fraud

https://twitter.com/JackPosobiec/status/1331756986707415040?s=20
2020-11-26, 01:48
Medlem
Det finns två frågor att besvara. Den första är om det har förekommit storskaligt valfusk som har påverkat utgången av valet.

Jag har varit övertygad om det redan sedan valnatten som jag följde live. Det var det märkligaste val jag bevittnat, då rösträkningen helt plötsligt stoppades då Trump i praktiken var omvald och sedan när rösträkningen återupptogs så var Biden ny president.

Efter valet har olika statistiska anomalier tydligt pekat på att det handlade om ett gigantiskt valfusk i flertalet stater. Den här artikeln hade nog övertygat mig om jag inte redan var övertygad.

https://thefederalist.com/2020/11/23/5-more-ways-joe-biden-magically-outperformed-election-norms/

Den andra frågan är om det finns bevis för valfusk som håller i domstol. Här ser det ut som att svaret är nej. Så här långt har ingenting presenterats så vitt jag vet som skulle kunna leda till att en domstol ogiltigförklarar valet, eller ogiltigförklarar tillräckligt många Biden-röster för att ge segern till Trump. Ingenting av det som kom fram idag bedömer jag skulle leda till någon sådan slutsats även om det för oss icke-jurister framkom tydliga indicier på valfusk.

Vi är nu i ett läge där vi ”vet” att det förekommit valfusk men vi vet inte hur det gått till och vi kan inget bevisa. Jag läser nu på Twitter att Giuliani har tre vittnen som själva deltagit i valfusket och är beredda att vittna. Om det stämmer, vilket jag betvivlar, så kanske vi kan komma vidare, annars tror jag Biden är ny president.
2020-11-26, 01:52
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Det finns två frågor att besvara. Den första är om det har förekommit storskaligt valfusk som har påverkat utgången av valet.

Jag har varit övertygad om det redan sedan valnatten som jag följde live. Det var det märkligaste val jag bevittnat, då rösträkningen helt plötsligt stoppades då Trump i praktiken var omvald och sedan när rösträkningen återupptogs så var Biden ny president.

Efter valet har olika statistiska anomalier tydligt pekat på att det handlade om ett gigantiskt valfusk i flertalet stater. Den här artikeln hade nog övertygat mig om jag inte redan var övertygad.

https://thefederalist.com/2020/11/23/5-more-ways-joe-biden-magically-outperformed-election-norms/

Den andra frågan är om det finns bevis för valfusk som håller i domstol. Här ser det ut som att svaret är nej. Så här långt har ingenting presenterats så vitt jag vet som skulle kunna leda till att en domstol ogiltigförklarar valet, eller ogiltigförklarar tillräckligt många Biden-röster för att ge segern till Trump. Ingenting av det som kom fram idag bedömer jag skulle leda till någon sådan slutsats även om det för oss icke-jurister framkom tydliga indicier på valfusk.

Vi är nu i ett läge där vi ”vet” att det förekommit valfusk men vi vet inte hur det gått till och vi kan inget bevisa. Jag läser nu på Twitter att Giuliani har tre vittnen som själva deltagit i valfusket och är beredda att vittna. Om det stämmer, vilket jag betvivlar, så kanske vi kan komma vidare, annars tror jag Biden är ny president.

Redan på valnatten fick du ju svar, om du nu följde valvaketråden, att rösträkningen sker olika i olika delstater. I vissa stängde man under natten, enligt delstatens vallag. Röster räknades också i olika ordning, som förtidsröster och poströster. I mycket grova drag röstade republikaner på valdagen medan många demokrater poströsta eller förtidsröstat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in