2020-11-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag hoppas att du inte livnär dig på tolkarbete i vart fall.

Sidney Powell:

“They have done it in every way imaginable, from having dead people vote in massive numbers, to absolutely fraudulently creating ballots that exist only voting for Biden. We’ve identified identified at least 450,000 ballots in the key states that miraculously only have a mark for Joe Biden and no other candidate.”

smultronkungen2 tolkar:

"Vi får se om hon kan backa upp det hon säger i domstol, det som jag till varje pris drar mig för att kommentera, än mindre försvara, för vem vill stå med byxorna nere?"
Ja det finns också prat om att dessa röster ser ut som att de är gjorda av en data som dragit i kryssningar som ser perfekta ut och precis likadana ut på varje röst. Jag vet inte. Men vad du inte verkar förstå är att om denna data nu sticker ut som konstig så kan det också vara så att man sitter på mer bevis kopplade till detta.
2020-11-26, 00:01
Medlem
Trumps advokater redogör här. Ganska hållfast måste jag säga...

www.youtube.com/watch?v=cGGlnHe3Rgc
2020-11-26, 00:03
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Kom igen, liksom — 600 000 röster i PA på 90 minuter, varav omkring 570 000 på Joe?

Det är lätt att blanda ihop rösträkning med röstrapportering. Det här blir spännande.

Mike Pence
2020-11-26, 00:06
Medlem
JoeBidens avatar
Intressant. Händelseutvecklingen i Pennsylvania är det som krävs för att hålla hela det här konceptet vid liv. Undrar om andra delstater kommer följa efter och ha liknande hearings? Kommer bli stort tryck på de republikanska ledamöterna i swing states att arrangera liknande hearings som PA, nu när de visat att det är möjligt.

Om något gjuter det nytt mod och moral i de populära högerprofilerna i USA, som nu legat lite tyst i ett par dagar.
2020-11-26, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Jag tror folk kommer hänga sig själv snart. Coomer sätter jag en slant på.
Det händer väl bara ifall man har skit på Clintonfamiljen?
2020-11-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Nu 24 gånger insatsen. Den snabba nedgången fortsätter. Tur att man hunnit betta.

Håller med, borde vara klart lägre. Men det har varit ett bra läge att betta. Jag tror på Trump.

EDIT: Nu 19,5 gånger pengarna.
Inte OT eftersom det är kopplat till fuskfrågan och vad som händer om den löses, men vad är det exakt som påverkar oddsen hos dessa spelfirmor? Har man ett gäng gurus som sitter där och prognosticerar olika typer av utfall och väger samman sannolikheten för dessa eller hur går det till? Kan en enskild händelse som dagens presskonferens spela in eller handlar det mer om en sammanvägd bedömning?
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det är lätt att blanda ihop rösträkning med röstrapportering. Det här blir spännande.

Mike Pence
Pja, i något steg är det någon/några som putsat till siffrorna för Biden "en aning".

Hoppet lever!
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Inte OT eftersom det är kopplat till fuskfrågan och vad som händer om den löses, men vad är det exakt som påverkar oddsen hos dessa spelfirmor? Har man ett gäng gurus som sitter där och prognosticerar olika typer av utfall och väger samman sannolikheten för dessa eller hur går det till? Kan en enskild händelse som dagens presskonferens spela in eller handlar det mer om en sammanvägd bedömning?

Det styrs av marknaden, hur mycket folk kastar in på respektive utfall. Förenklat förklarat.
2020-11-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Episkt.

En gamechanger? Ja, fan vet.
Vi kan väl förvänta oss ett liknande utspel från Powell om Georgia? Game changern kommer sannolikt där.

Finns det några fler sammankomster planerade någonstans framöver?
2020-11-26, 00:13
Medlem
HomoDeuss avatar
Jag börjar förstå varför domarna kastade ut Rudy ur domstolarna direkt, och kommenterade som de gjorde.

Bra att hans svammel är publikt nu. Gissar att det mesta kommer att debunkas och garvas åt rätt friskt kommande dagar. Kanske lite pinsamma videos med några av hans vittnens skitbeteende i vallokalerna publiceras?
2020-11-26, 00:14
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Stämmer det här är det ju hysteriskt kul

https://bakomkulisserna.biz/2020/11/23/presstopp-george-soros-arresterad-i-philadelphia-for-inblandning-i-val-domare-befaller-media-morklag gning/?fbclid=IwAR0-NYo0mDuVxxzJlmIQSI7IcreIp2oUCnv73Dl66PgxRSXP4HXRoW Rh5fE

I diverse fakekanaler arresteras Soros titt som tätt för allt möjligt. För folk älskar att tro på det.

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/11/24/fact-check-no-george-soros-wasnt-arrested-election-crimes/6414927002/
2020-11-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Det styrs av marknaden, hur mycket folk kastar in på respektive utfall. Förenklat förklarat.
Ok, så typ om ett gäng människor såg dagens presskonferens och tänkte "Djäklar vilka tunga resonemang, nu måste SCOTUS övertygas så att Trump får sitta kvar" och allihop satsar en drös med pengar på Trump, då sjunker oddsen ganska raskt mao.?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in