2020-11-25, 21:53
Medlem
happyhippoxs avatar
BREAKING: Trump pardons former national security adviser Mike Flynn

https://twitter.com/jsolomonReports/status/1331702171218358275?s=20

Generalen är snart tillbaka på jobbet
2020-11-25, 21:53
Medlem
HomoDeuss avatar
I en domstol:

Rudy slänger fram ett vittne som påstår att han inte såg röstsedlar.
Demokraterna slänger fram 2 som säger att de såg röstsedlarna.
Valmyndigheten slänger fram ett vittne som säger att sedlarna var ok.

Hur tror ni rätten förhåller sig till det?
2020-11-25, 21:54
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Oddset handlar om nästa president.

Om AZ, WI, GA och NV inte kan räknas in så kan ingen av Biden eller Trump nå 270. Då blir rimligen Trump favorit. Så just nu handlar det om att ogiltigförklara valen i de staterna för Trumps del.

Sedan fortsätter det med att staterna ska rösta. Och då är Trump favorit.

Jag tror vi kan se på valet som någonting liknande finalen av "idol" i globen. Här vinner Trump med hästlängder, samt att tillräckligt många Amerikaner kommer sluta upp bakom sin president då dom är på det klara med att demokraterna fuskat. Våldsamheter uppstår och nödläge med nationalgardet blir aktiverat.
Hela valet ogiltigförklaras och Powel kan i lugn och ro visa att Trump hade rätt.

Kolla på Bidens kalkon-tal i dag så förstår du att gubben saknar allt.

SCOTUS hit och SCOTUS dit, spelar ingen roll när det kommer till Trump
2020-11-25, 21:55
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, precis. Ingen död har röstat. Det är bara lögn. Du kan sova gott i natt. Alla de döda som röstat på Biden kommer hålla dig sällskap.

Jag antar att det sker under förutsättning att valet inte ogiltigförklaras, trots den överväldigande bevisningen. Med tanke på hur många jurister, kongressledamöter, senatorer med flera som är oerhört upprörda över detta utbredda valfusk kommer GOP inte ha några invändningar.

Dessutom vet du ju att Trump är gaaaaaaalen. Det har CNN berättat för oss. Han kan ju ta sig till vad som helst, eller hur? Borde omgående avsättas. Resist för fan! På alla sätt och viss. Men valfusk, det är uteslutet.

Jag förstår att ni som sitter fast i kulten har svårt att greppa verkligheten och att det tar tid för er att svälja den. Det känns säkert trist att inte längre kunna dilla om RYSSLAND.

Jaha, som du framställde det kommer det att ske, min enkla fråga är när eftersom du tycks vara ganska insatt i amerikansk inrikespolitik
2020-11-25, 21:57
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
I en domstol:

Rudy slänger fram ett vittne som påstår att han inte såg röstsedlar.
Demokraterna slänger fram 2 som säger att de såg röstsedlarna.
Valmyndigheten slänger fram ett vittne som säger att sedlarna var ok.

Hur tror ni rätten förhåller sig till det?

En bekant "brake-checkade" en polisbil som låg för nära. I domstol hävdade min bekanta att ett rådjur var på väg upp från diket, polisen hävdade att han inte såg något rådjur.
Hur tror du domen föll?
2020-11-25, 22:01
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Kolla på Bidens kalkon-tal i dag så förstår du att gubben saknar allt.
Eller kolla hur det såg ut härom dagen när president Trump benånade en Thanksgiving-kalkon framför Vita huset. En amerikansk tradition. Nu har han benådat Mike Flynn i stället.

Var håller president-reject Biden hus?
2020-11-25, 22:01
Medlem
happyhippoxs avatar
inkommer för 1min sen

BREAKING - #Pennsylvania appeals court judge ordered state officials to halt any further steps toward certifying election results.

https://twitter.com/disclosetv/status/1331704320031592448?s=20
2020-11-25, 22:02
Medlem
krautbrains avatar
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1331695288231333890
Trump har lagt upp video ifrån när han ringde in till "hearing" för er som missade.
2020-11-25, 22:02
Medlem
Nixters avatar
" Whats going on here, we could send people to the moon, bulild stealth bombfighters but not run a safe and secure elecetion in Pennsylvania.

This is not true, we can, this was by design.
This is disguisting, this happends in Belarus. What happend ? And its been going on for a long time.

THIS IS OUR TIME TO ROLL. DEMOCRACY DIES IN DARKNESS ITS TIME FOR DECISIVE ACTION
WE ARE GOING TO KEEP THIS REPUBLIC
"

Sen. Doug Mastriano
Gettysburg, Pennsylvania
Senast redigerad av Nixter 2020-11-25 kl. 22:06.
2020-11-25, 22:04
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
inkommer för 1min sen

BREAKING - #Pennsylvania appeals court judge ordered state officials to halt any further steps toward certifying election results.

https://twitter.com/disclosetv/status/1331704320031592448?s=20

Fy fan. Jag som trodde det var helt kört när Trump tweetade att han går med på att börja överlämnandet. Idag har varit turbulent minst sagt. Sista ordet är långt ifrån sagt.
2020-11-25, 22:05
Medlem
Querners avatar
Den här minuten med analytikerna och Rudy kommer gnuggas in i Amerikaners ansikte.

https://twitter.com/DineshDSouza/status/1331682207484801024?s=20
Senast redigerad av Querner 2020-11-25 kl. 22:12.
2020-11-25, 22:08
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Fy fan. Jag som trodde det var helt kört när Trump tweetade att han går med på att börja överlämnandet. Idag har varit turbulent minst sagt. Sista ordet är långt ifrån sagt.
Överlämnandet tvingade Biden att erkänna att datorskandalen stämde. Samt att det gjordes främst på grund av allt hot som hon som hade hand om det fick ta emot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in