2020-11-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Presidenten har redan talat.
Ah ok, tog ett break för att fixa mat. Så jag missade tydligen detta.
2020-11-25, 21:32
Medlem
HomoDeuss avatar
Rudy menar att han har 3 visselblåsare (1 demokrat) som var med i systematiskt fusk och som kommer vittna.

Den är ju lite intressant
2020-11-25, 21:33
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Allmän-uppdatering

-Sidney Powell släpper första delen av Kraken idag Georgia med den största federala stämningen i USA under 2020.
-Andra stater kommer följa.
-Georgia under 11:e Circurt Court. Circuit Domare är Clarence Thomas.
-PA Sen Doug Mastriano (R) leder nu Trump "upproret" i legislature.
-PA Legislature håller offentlig utfrågning i Gettysburg.
-Montgomery County kommer visa statistisk bedrägeri.
-Rudy kommer presentera vittnen (nu live på länken ovan).
-MI Högsta domstol (4 R´s mot 3 D´s) "uppmanar" nu käranden att väcka talan om valbedrägeri; säger redan innan att anklagelserna landats att det hela ser "oroväckande och allvarligt" ut.

Varsågoda

Är stämningen inlämnad nu? Går den att läsa någonstans?
2020-11-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Betfair tror jag är den enda svenska sidan som fortfarande kör, bästa indikatorn på vart vindarna blåser nu.

HÖG RISK!

Jag är osäker på om det kommer väljas in någon ny president i det här läget.
Svårt att sia om något kommer utbetalas.
Oddset handlar om nästa president.

Om AZ, WI, GA och NV inte kan räknas in så kan ingen av Biden eller Trump nå 270. Då blir rimligen Trump favorit. Så just nu handlar det om att ogiltigförklara valen i de staterna för Trumps del.

Sedan fortsätter det med att staterna ska rösta. Och då är Trump favorit.
2020-11-25, 21:39
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Allmän-uppdatering

-Sidney Powell släpper första delen av Kraken idag Georgia med den största federala stämningen i USA under 2020.
-Andra stater kommer följa.
-Georgia under 11:e Circurt Court. Circuit Domare är Clarence Thomas.
-PA Sen Doug Mastriano (R) leder nu Trump "upproret" i legislature.
-PA Legislature håller offentlig utfrågning i Gettysburg.
-Montgomery County kommer visa statistisk bedrägeri.
-Rudy kommer presentera vittnen (nu live på länken ovan).
-MI Högsta domstol (4 R´s mot 3 D´s) "uppmanar" nu käranden att väcka talan om valbedrägeri; säger redan innan att anklagelserna landats att det hela ser "oroväckande och allvarligt" ut.

Varsågoda
Fantastiskt. Det är uppenbarligen helkört för DNC och de vet uppenbarligen om det.
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Inget nytt annat än det redan sönderdebunkade att döda hade röstat och att man stängt ute republikaner. Ett internt GOP-möte som till och med av slasktratten Fox news beskrivs som:
The event is not a formal hearing in the traditional sense of the word, in that it is not being conducted officially by the Pennsylvania legislature but by a group of Republican lawmakers.
Precis. Inga döda har röstat eftersom TDS-kulten på Flashback har "debunkat" det efter att de läst aftonbladet och tittat på TYT på youtube. Bra jobbat där!
2020-11-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
All ut damage control?

Det vi ser nu här är att det finns ett stöd för Trump och hans anklagelser, något du och andra i tråden samt media har sagt inte finns! Nu kommer vittnen fram, det finns data och bevis.

Kalle våldtar en kvinna framför 200 personer, Kalle kommer sen och påstår att dessa 200 personer inte är riktiga vittnesmål.

Här är vi nu. Mer och mer kommer till ytan! Typ 2 månader kvar till den 21a Januari och mycket kommer hända!

Trust the plan!

En bättre liknelse är att Kalle har sex med en kvinna inför 10 poliser(observatörer) och 200 vittnen.
Ingen säger eller gör något.

Sedan står 2av dessa 200 i TV och säger att det var våldtäkt och de 10 poliserna och andra 198 säger att det inte var det.
När det sedan tagits upp i rätten så vill 1 av vittnena inte vittna och det andra vittnet visar sig inte ha varit på plats utan har bara hört av någon annan som han inte vet vem det är att det var våldtäkt.

De proportionerna är det ungefär.
Inga observatörer från något parti eller oberoende observatörer har sett något.
Av alla hundratusentals personer som har jobbet valet har några gå i efterhand påstått sig sett saker.
Ingen har dock sett något faktiskt fusk.
Vidare har de en en del som påstår att de hört av andra som sett fusk.
Men ingen har alltså sett något själv och ingen reagerade på plats.
Senast redigerad av Aramir2 2020-11-25 kl. 21:47.
2020-11-25, 21:43
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Fantastiskt. Det är uppenbarligen helkört för DNC och de vet uppenbarligen om det.

Precis. Inga döda har röstat eftersom TDS-kulten på Flashback har "debunkat" det efter att de läst aftonbladet och tittat på TYT på youtube. Bra jobbat där!
Döda har inte röstat för att nån fåntratt på youtube säger det. Det krävs bevis och allt som hittills påståtts har visat sig vara fel. Skulle det vara sant så skulle det vara jätteenkelt att bevisa det och skandalen skulle vara ett faktum. Vi väntar...
2020-11-25, 21:46
Medlem
Den som inte tar allvarliga anklagelser på allvar är ingen demokrat. Demokrati handlar inte om att vinna. Politik och demokrati har gldiit isär sedan länge. De flesta politiker är ärliga men de små politikerna har sällan något att säga till om. Beslut är redan fattade och resten är knapptryckare.
2020-11-25, 21:49
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.washingtonexaminer.com/washington-secrets/huge-court-win-lets-trump-present-ballot-evidence-could-overturn-nevada-result?_amp=true

Saker börjar röra sig i Nevada med.

Kan någon poppa popcornen?
2020-11-25, 21:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Döda har inte röstat för att nån fåntratt på youtube säger det. Det krävs bevis och allt som hittills påståtts har visat sig vara fel. Skulle det vara sant så skulle det vara jätteenkelt att bevisa det och skandalen skulle vara ett faktum. Vi väntar...
Nej, precis. Ingen död har röstat. Det är bara lögn. Du kan sova gott i natt. Alla de döda som röstat på Biden kommer hålla dig sällskap.
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Och när kommer dina marines och gör revolution? Imorgon eller till helgen?
Jag antar att det sker under förutsättning att valet inte ogiltigförklaras, trots den överväldigande bevisningen. Med tanke på hur många jurister, kongressledamöter, senatorer med flera som är oerhört upprörda över detta utbredda valfusk kommer GOP inte ha några invändningar.

Dessutom vet du ju att Trump är gaaaaaaalen. Det har CNN berättat för oss. Han kan ju ta sig till vad som helst, eller hur? Borde omgående avsättas. Resist för fan! På alla sätt och viss. Men valfusk, det är uteslutet.

Jag förstår att ni som sitter fast i kulten har svårt att greppa verkligheten och att det tar tid för er att svälja den. Det känns säkert trist att inte längre kunna dilla om RYSSLAND.
Senast redigerad av Japhy 2020-11-25 kl. 21:53.
2020-11-25, 21:51
Medlem
jnilssons avatar
Fick en ganska färsk DN som emballage till paket. Enda sättet för DN att nå mig... :-D

Olle Wästberg lämnar på debattsidan sin egen "affidavit" om valfusk (på låg om än bred nivå) när det kan ha begivit sig.
Citat:
En gång när jag gick på gatan i New York hejdades jag av en person som frågade om jag kände sympati med Demokraterna. Jag svarade ja, men att jag inte är amerikansk medborgare. Han frågade om jag bodde i New York, vilket jag gjorde på den tiden. Då ville han registrera mig i vallängden och sa att om jag tar med en faktura från elverket är den legitimation.
https://web.archive.org/web/20201103202212/https://www.dn.se/debatt/usas-gamla-konstitution-gor-medborgarinflytandet-lagt/

Demokrater har en "demokratisk" fördel att de inte tror på en gud som ser dem...

Intresserade får invänta att case:n läggs fram och då blir offentliga. Häcklare får härja i tråden tills dess i de få stunderna de sitter vid datorerna i stället för att delta i det mångkulturella firandet av Bidens seger på Järva-fältet, med ringdans och annat. Där vet jag att de spenderar 98% av sin vakna tid.
Senast redigerad av jnilsson 2020-11-25 kl. 21:55.
2020-11-25, 21:51
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ah ok, tog ett break för att fixa mat. Så jag missade tydligen detta.

Du kan se det igen. Kolla efter youtubelänken som postades några sidor tillbaka så kan du höra vad han sa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in