2020-11-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Ok, ganska enkelt men jag var tvungen att dubbelkolla för siffrorna är så osannolika att det är löjligt. Jag förstår inte riktigt din kommentar att du inte hittade några konstigheter. 100% och även 50% fler röstare än förra gången är en orimlig ökning i min mening.

Ja det håller jag med om. Men det finns inget som tyder på valfusk i specifikt swingstaterna (vilket vore det rimliga att satsa på bid valfusk, och också vad anklagelserna omfattar). Förutom Phoenix i Arizona då som ju ser lite misstänkt ut, men även Trump har fått mycket fler röster där.
2020-11-23, 22:22
Medlem
Hbdunkars avatar
Eller CNN 2017 där de säger att det är hur lätt som helst att hacka maskinerna och att valet 2020 kommer att vara hackat. Idag är de helt tysta.

Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Eller hur, det tråkiga är att man inte kan konfrontera dom med det heller. Det är bara skamligt hur dom försöker lura folk.

https://m.youtube.com/watch?v=HA2DWMHgLnc
2020-11-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Försöker du citera bibeln eller?

Du förstår väl att bevis inte är en massa länkar till tokigheter? Bara överhettade hjärnor kommer att titta på en enda.

Tre inlägg med länkar är inga bevis, hur mycket du än vill tro det.

Gör så här att du intresserar dig för en länk - ett fall. Gå igenom det och utveckla det, och du kommer att ha många fler som intresserar sig.

Emellertid, vad det oftast kommer visa är att det finns valfusk, men att den inte styrs av en konspiration, utan av privata individers initiativ.

Precis! Du vill inte ta i det hela fast du har saker och ting som pekar på att något fult har hänt i valet. Det är skitsamma ifall jag länkar mer eller faktist citerar bibeln och vi fördjupar oss i en nu av dessa länkar, du viftar enbart bort det.

Vet du vilka som agerar på samma sätt när det blir jobbigt att läsa bevisen? Förintelseförnekare.

Här har vi Dr. Shiva Ayyadurai, också kallad "inventor of email", han ger dig en 1 timme och 10 mintuer powerpoint på analyserad data på Michigans röster https://www.youtube.com/watch?v=Ztu5Y5obWPk&feature=emb_logo

Är han den enda personen som har analyserat datan? nej, det är hundratals andra samt organisationer som har gjort detsamma. Var på så som underground-grupper kom fram till att döda röstade i valet efter ha gått igenom dom öppna databaserna för rösterna.

https://thehayride.com/2020/11/more-than-10000-dead-people-voted-in-michigan-analysis-finds/

Som sagt, kvittar vad jag ger dig - du fortfarande vifta bort det!

Åter igen, skit ner dig! Du kommer inte med något än att du bara viftar bort allt utan att ens argumentera.

Se data, se länkarna, se videorna, lyssna på vittnen, läs vittnesmål.

Ska jag behöva ladda upp vittnesmålen här i tråden också?
2020-11-23, 22:23
Medlem
HomoDeuss avatar
Michigan Certified mfckas!
2020-11-23, 22:24
Medlem
Ser ut som att Michigan certifierar. Ena Republikanen röstade precis för, innan de ens startat omröstningen riktigt.
2020-11-23, 22:25
Medlem
En av Republikanerna i Michigans board of canvassers sa precis att han kommer stödja motionen att certifiera valresultatet. Det är tillräckligt många för att få valet certifierat.
2020-11-23, 22:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det skålar vi på

Who´s next?
PA kommer också idag!
2020-11-23, 22:28
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Försöker du citera bibeln eller?

Du förstår väl att bevis inte är en massa länkar till tokigheter? Bara överhettade hjärnor kommer att titta på en enda.

Tre inlägg med länkar är inga bevis, hur mycket du än vill tro det.

Gör så här att du intresserar dig för en länk - ett fall. Gå igenom det och utveckla det, och du kommer att ha många fler som intresserar sig.

Emellertid, vad det oftast kommer visa är att det finns valfusk, men att den inte styrs av en konspiration, utan av privata individers initiativ.

Det är just det som gör mig intresserad, inte Federal Reserve för det är uppenbart utan att TÄNK om det stämmer att Clinton Foundation , Obama, Hunters Laptop osv är fula fiskar och att valfusket är organiserat, tänk dig vilken mental atombomb som släpps och vilken resning som det innebär och omskrivande av den amerikanska historien. Herrejävlar!
2020-11-23, 22:28
Medlem
Ena Republikanen i Michigan röstade för Certifiering, samtidigt som han sade att han rekommenderar verkligen en audit, och uppmanar myndigheter att utreda och åtal om de finner fusk.

Den andre Republikanen radar upp allt som talar emot certifiering, och de problem som Michigan haft att utföra ett val, och att de måste göra ngt åt det. Får se om de får till enhälligt eller ej.

Edit: Han säger att han inte planerar att certifiera.
Senast redigerad av Dompan75 2020-11-23 kl. 22:31.
2020-11-23, 22:30
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Fjorton år sedan, det är närmast stenåldern i sådana här datatekniska sammanhang.

Lou Dobbs, som höll i inslaget, är numera ett stort Trumpfan och har väl aldrig varit någon särskilt bra journalist. Han skrev nyligen en bok där Trump målas upp som mannen som ska skapa det nya århundradet.

Vad spelar det roll om det man pratar om var för 14 år sedan? Faktum är att det är samma företag med bra mycket bättre grejor idag (men likt förbannat med samma mål i sikte)

EDIT : skiträttstavning
2020-11-23, 22:34
Medlem
Även Demokraterna säger att man bör titta på hur valet går till. Det är uppenbart många problem med tanke på nya tider, ny teknik osv. Demokraterna röstar för audit.

Fråga: Ganska många säger att Michigan kräver enhälligt för certifiering. Stämmer det? Eller är det bara att historiskt har de alltid haft det?

Republikanen som inte vill certifiera körde en "Abstain"
2020-11-23, 22:35
Medlem
Citat:
Du vet, använder man sig av ord som NPCbög är det inte konstigt ifall folk inte bryr sig.

Ingen kommer att titta på dina länkar, men dina ord stämmer inte. Börja med ett enkelt argument, och folk kommer att lyssna.

Folk kollar mina länkar, folk läsar vad jag skriver. Däremot så är det du som inte besvarar något argument eller motbevisat något än att "du tycker".

Men ska vi nu fördjupa oss i Dr. Shiva Ayyadurais dataanalys? Det var ju det du ville att jag skulle välja ut en länk och vi diskutera den?

Kanon - börja motbevisa den. Bollen ligger hos dig, eller ska du viftar bort allt som den NPCn du är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in