2020-11-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Du kanske ska läsa den här en gång till, hur man hackar en valmaskin på 2 min (Ny Teknik från 2018).

https://www.nyteknik.se/sakerhet/sa-gar-det-till-att-hacka-en-rostningsmaskin-pa-tva-minuter-6926996
Det roliga är ju hur samma CNN som säger att det inte går, och att Dominion/Smartmatic inte har med Venezuela att göra, sade precis tvärtom 2006!! Då var det minsann riktigt osäkert och borde verkligen inte införas, OCH det var från Venezuela, enligt dom:

https://www.youtube.com/watch?v=-s9PkuiIw2Q&feature=emb_logo
2020-11-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tack för uppdateringen. Jag försökte följa livestreamen för en stund sedan, men ljudet var hårresande uselt. Gick inte att titta på.

Rätta mig om jag har fel, men jag vill påstå att det är möjligt att riva upp en certifiering. Beslut om att fastställa valresultatet i en delstat är väl främst formalia? Inte judiskt bindande i den mening att inget kan ändra på beslutet?

Som jag tolkat det hela är certifiering betydelsefull i så måtto att den avgör hur elektorerna förväntas rösta i omröstningen längre fram, men det finns ju andra möjliga orsaker till att elektorsomröstningen inte kan bli av.
Som jag har förstått det kan en certifiering rivas upp. Det kan vara olika i olika delstater. Ta detta inte som en sanning dock.
2020-11-23, 22:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
...

Försöker du citera bibeln eller?

Du förstår väl att bevis inte är en massa länkar till tokigheter? Bara överhettade hjärnor kommer att titta på en enda.

Tre inlägg med länkar är inga bevis, hur mycket du än vill tro det.

Gör så här att du intresserar dig för en länk - ett fall. Gå igenom det och utveckla det, och du kommer att ha många fler som intresserar sig.

Emellertid, vad det oftast kommer visa är att det finns valfusk, men att den inte styrs av en konspiration, utan av privata individers initiativ.
2020-11-23, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Det roliga är ju hur samma CNN som säger att det inte går, och att Dominion/Smartmatic inte har med Venezuela att göra, sade precis tvärtom 2006!! Då var det minsann riktigt osäkert och borde verkligen inte införas, OCH det var från Venezuela, enligt dom:

Eller hur, det tråkiga är att man inte kan konfrontera dom med det heller. Det är bara skamligt hur dom försöker lura folk.
2020-11-23, 22:12
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Det finns mer. Massor av mer. Jag har inte ens börjat skrapa på ytan.

Tack. Fin sammanställning. Antar att du får lägga till lite nu när nästa "dump" kommer i Georgia idag eller imorgon.
2020-11-23, 22:14
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EGH
Tack!

Så här:
(Antalet röster 2020/Antalet röster 2016)-1

D.v.s. står det 100% blev det dubbelt så många röster, står det 50% blev det 50% fler röster - ja, du förstår.

Blev det negativ % betyder det färre röster.

Tänkte att om det skulle skett omfattande valfusk just i demokratiska städer i swingstater så borde det ha synts i denna statistik - vilket det inte gör. Det är inte ett bevis för att det inte skett valfusk men talar inte för det skulle jag säga.

Ok, ganska enkelt men jag var tvungen att dubbelkolla för siffrorna är så osannolika att det är löjligt. Jag förstår inte riktigt din kommentar att du inte hittade några konstigheter. 100% och även 50% fler röstare än förra gången är en orimlig ökning i min mening.
2020-11-23, 22:16
Medlem
Nixters avatar
Update Sidney Powell

Med lite eftrtanke kommer här några väl valda ord...

Tror att Sidneys bevis kommer att överlämnas till DOJ (med District Attorneys).
Hade hon jobbat för Trump Legal Team hade hon per definition skapat en intressekonflikt då Barrs chef är just Trump..

Som jag nu förstår det är Georgia först och Sidney kan lägga in denna redan nu på onsdag till 57-årsjubileet för JFKs begravning.

Smart.
2020-11-23, 22:17
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tack för uppdateringen. Jag försökte följa livestreamen för en stund sedan, men ljudet var hårresande uselt. Gick inte att titta på.

Rätta mig om jag har fel, men jag vill påstå att det är möjligt att riva upp en certifiering. Beslut om att fastställa valresultatet i en delstat är väl främst formalia? Inte judiskt bindande i den mening att inget kan ändra på beslutet?

Som jag tolkat det hela är certifiering betydelsefull i så måtto att den avgör hur elektorerna förväntas rösta i omröstningen längre fram, men det finns ju andra möjliga orsaker till att elektorsomröstningen inte kan bli av.

Som jag har förstått det hela så när väl en stat har gjort en Certifiering så krävs det mycket för att kunna ifrågasätta den, det faller naturligt att när en stat har gjort en verifiering på ett valresultat så är det ungefär som Boom=klart. För hur ska annars en republik med 50 stater få ett avslut på en folkomröstning? Det måste krävas något extraordinärt för att en Certifiering ska ifrågasättas och eventuellt ändras. Det behövs ett stabilt case där många röster har manipuleras och då finns det som jag förstår bara SCOTUS kvar som kan göra något.
2020-11-23, 22:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Update Sidney Powell

Tror att Sidneys bevis kommer att överlämnas till DOJ (tillsammans med District Attorneys).
Hade hon jobbat för Trump Legal Team hade hon per definition skapat en intressekonflikt då Barrs chef är just Trump..

Som jag nu förstår det är Georgia först och Sidney kan lägga in denna redan nu på onsdag till 57-årsjubileet för JFKs begravning.

Smart.
Wow så pass nu ska hon äntligen lägga fram bevisen nu då eller kanske det tar 2 veckor till innan dem dyker upp likväl men dem där advokaterna som leker med Trump vet man inte, Men det är som vanligt en hel hög med indicier som domarna förkastar igen och Powell får dra lång näsa ut från domstolen & uppläxad av domaren!
2020-11-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75

Fjorton år sedan, det är närmast stenåldern i sådana här datatekniska sammanhang.

Lou Dobbs, som höll i inslaget, är numera ett stort Trumpfan och har väl aldrig varit någon särskilt bra journalist. Han skrev nyligen en bok där Trump målas upp som mannen som ska skapa det nya århundradet.
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sacramento
Sebastian Gorka kommenterade det. Han hade varit i kontakt med flera av Trumps jurister och som väntat hade de distanserat sig för de ansåg att det inte fanns tillräckligt med bevis för att stödja påståenden. Hon kommer nog att få pensionera sig ganska snabbt.

Ja eller så kan nån founda hennes bok på hemsidan, hur som haver jag hoppas att hon har en massa att komma med, vore inte det trevligt?
Avslutad
Det är så mycket valfusk på så många fronter av så många människor att det är svårt att ta in nästan.

Många demokrater gör verkligen vad som helst för att vinna valet och försvinnande få verkar ha problem med det dessutom trots att det är helt uppenbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in