2020-11-23, 08:06
Medlem
Svagt av bajen att inte stå guard of honor. Bilderna från mff-aik är mumma och jag hade gärna tagit fler sådana.
Citera
2020-11-23, 08:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Svagt av bajen att inte stå guard of honor. Bilderna från mff-aik är mumma och jag hade gärna tagit fler sådana.

De hade nog gjort det i Malmö men inte på Tele Z. Tänk på hur det hade uppfattas i Milano.
Citera
2020-11-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Att stå och hylla sina motståndare är en gnagetgrej. De Bajenspelare som ville det ska outas och fan skämmas, jävla idioter.

Bra att ledningen satte stopp för tönteriet.
Citera
2020-11-23, 09:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Att stå och hylla sina motståndare är en gnagetgrej. De Bajenspelare som ville det ska outas och fan skämmas, jävla idioter.

Bra att ledningen satte stopp för tönteriet.

Det är ju enda gången spelarna får fira något. Som när era juggar festa efter er rivals guld.
Citera
2020-11-23, 12:23
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Det är ju enda gången spelarna får fira något. Som när era juggar festa efter er rivals guld.
Aouch.
Citera
2020-11-23, 12:23
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
De hade nog gjort det i Malmö men inte på Tele Z. Tänk på hur det hade uppfattas i Milano.
Klart det var kroknäsan som sa nej.

I övrigt tycker jag man ska skita det. Jävla trams.

Vid lagpresentationen kan speakern gratulera och så kan spelarna på sin sida ge en kort symbolisk applåd. Det var väl så de som skedde nu?
Citera
2020-11-23, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Fira? Stå på en rad och applådera är fira i Malmö?

Mentalt.
Citera
2020-11-23, 14:37
Medlem
Pancevs avatar
Lyssnar folk på podcasten Äkta fans?

https://www.instagram.com/aktafanspodcast/
Citera
2020-11-23, 16:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Fira? Stå på en rad och applådera är fira i Malmö?

Mentalt.

Nja snarare respekt.
Citera
2020-11-23, 17:53
Moderator
vfs avatar
Ångestmatch i kväll igen, allsvenskan är underbar.

Citat:
Nja snarare respekt.

Respekt är jag med på, men att det skulle vara en tradition håller jag inte med om.

Ola Toivonen uttalade sig om att det var en tradition, i England är det så, inte i Sverige.
Citera
2020-11-23, 18:36
Medlem
Citat:
Nja snarare respekt.
Jag tycker snarare det är fånigt. Framför allt att det ska göras inför match. Stå och applådera motståndare som man om några minuter ska in i dueller mot och försöka besegra? Blir bara skevt.

Jag vill se mer aggressiva känslor och hets lagen emellan. Inte hyllningar och vänskapsrelationer.

Läste om någon som kom med förslaget att ge ”honor of guard” till lag som åkt ur där man istället står i två rader och hånar dem när de går igenom. Mer i min smak!
Citera
2020-11-23, 19:12
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Jag tycker snarare det är fånigt. Framför allt att det ska göras inför match. Stå och applådera motståndare som man om några minuter ska in i dueller mot och försöka besegra? Blir bara skevt.

Jag vill se mer aggressiva känslor och hets lagen emellan. Inte hyllningar och vänskapsrelationer.

Läste om någon som kom med förslaget att ge ”honor of guard” till lag som åkt ur där man istället står i två rader och hånar dem när de går igenom. Mer i min smak!
Martins mamma menade det som hån ... alltså att Bajens spelare aldrig vinner något utan enda chansen de får att fira är genom att vara delaktiga i andra lags "firande", därav referensen till Djurdjic o Rodic på Gnagets utekväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in