Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
Jeg er skeptisk til alle vitner i slike saker.
Det skjer alltid i profilerte uoppklarte drapssaker, folk mener seg å vite og kommer med veldig stygge påstander om involverte.
Vi ser det tydelig i denne tråden hvor bygdedyret stempler TH på groveste vis og tar stadig frem grøvre stempler, uten at de har fundament utenfor egen fantasi.
I tillegg så har du den kvinnelige kakle effekten.
Foreningens medlemmer kommer sammen etter at et medlem har blitt savnet i en profilert sak og tar frem alt som kan ha vært negativt.
Fantasier og veldig subjektive oppfatninger blir fasit fundamentert i at alle er enige.
Du har også den motsatte effekten, at de som kjenner TH og ser subjektivt på sitt gode forhold til TH og vil stille som karaktervitner uten at de egentlig vet hvordan ting står til.
De kan se vekk fra ting som er negative både bevisst og ubevisst.
I denne saken så ser jeg en annen mulighet, at AEH kan ha gått på B eller C preparater.
På bilder av henne ser vi at hun har blitt sliten de siste årene, hår og hud har forfalt og når det vitner forteller spriker så til de grader går mistankene mine i den retningen.
Hun veksler mellom solskinn og katastrofe noe som minner veldig om av og på medikamenter.
Lurer på om ikke hun har vært på nedtur i det foreningsmøtet.
Her peker du på det som gjør at jeg tenker at alt står åpent i denne saken.
TH er fremdeles siktet, men politiet sier etter 2 år, at de fremdeles ikke har nok til tiltale.
Det finnes ingen bevis.
Når vi vet at TH har alibi, så er det en sterk indikasjon på at TH er uskyldig.
Uskyldighetsprinsippet står i en slik sammenheng sterkt.
Jeg blir bare mer og mer usikker på hva som har skjedd. Jeg har til og med begynt å tenke at kanskje Legokatt har rett.
Veldig vanskelig sak. Opplysningene vi har fått er minimal, resten består av motsigende vitneutsagn , sikkert pga det du nevner.
Godt skrevet!