2020-11-23, 07:12
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
https://twitter.com/SidneyPoweII1/status/1330742410213617664?s=20
What I’m going to release tomorrow is going to blow the lid off the whole scheme. Biden wrote his concession speech today. It’s going to be epic. #krakenonsteriods

Ser nu att du länkar fel konto. Du har två i:n istället för två L i slutet
2020-11-23, 07:17
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Om det där är Sidney Powells riktiga konto så blev det hackat och har nu stängt ner, kanske för att rensa upp.

Är informationen så brännhet att man gör precis allt för att stoppa dess spridning, kanske?

Det är det inte. Hennes ordinarie konto ligger uppe som vanligt. Och hennes 12-timmarsavstängning gäller fortfarande. Någon skojfrisk typ passade på att starta ett konto med två versala II i stället för två gemena ll, vilket är svårt att skilja på i adressfältet.
2020-11-23, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Det är det inte. Hennes ordinarie konto ligger uppe som vanligt. Och hennes 12-timmarsavstängning gäller fortfarande.

Ok, finemangs. 12-timmarsavstängning? Upplys gärna en Twitter-novis - är det en särskild säkerhetsåtgärd?
2020-11-23, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nu ska PA prövas i högsta domstolen.
Verkligen? Har de redan fått tillstånd? På en söndag? Du vet, det är HD själva som ger det - bara för att Jullan kräver att det ska gå en runda till betyder det inte att det blir så.

Hur som helst, om de kommer till HD så väntar jag mig att de sågas även där. Så dåligt är deras case.
2020-11-23, 07:26
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ok, finemangs. 12-timmarsavstängning? Upplys gärna en Twitter-novis - är det en särskild säkerhetsåtgärd?

Finns några sidor bakåt i tråden. Hon länkade till något som Twitter tyckte var suspekt och blev spärrad från att skriva nya inlägg under 12 timmar.
2020-11-23, 07:27
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Varför har hon lagt till Stan i namnet och satt en clownnäsa på sig själv på bilden?

Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Är själv blockad på twitter, kan du upplysa vilket klockslag, datum detta skrevs - tack på förhand

Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Fejkkonto....

Citat:
Om det där är Sidney Powells riktiga konto så blev det hackat och har nu stängt ner, kanske för att rensa upp.

Är informationen så brännhet att man gör precis allt för att stoppa dess spridning, kanske?

Citat:
Ser nu att du länkar fel konto. Du har två i:n istället för två L i slutet
Kontot borta nu...
2020-11-23, 07:30
Avslutad
Citat:
Finns några sidor bakåt i tråden. Hon länkade till något som Twitter tyckte var suspekt och blev spärrad från att skriva nya inlägg under 12 timmar.

Ah, så pass. Twitter anser kanske att de har bättre koll på läget än presidentens advokater? Twitter gräver sin egen grav, tror jag.
2020-11-23, 07:42
Bannlyst
Citat:
Fact check: Correct.

Fact check: False. Vi poppar popcorn för fullt och har svårt att hålla oss för skratt. Men jag får ju medge att de tidigare popcornen har hunnit kallna ett par gånger redan i väntan på att den där stackars kraken ska dyka upp som utlovat.

Inte nog med att Powell inte kan säga ett ord till Tucker Carlson som antyder vad det alls är fråga om, det må ju vara hänt. Men det är tydligen inte en käft som har fått se en skymt av hennes fantastiska bevisföring:

https://www.washingtonexaminer.com/news/trump-legal-team-shuns-sidney-powell-as-insiders-and-national-security-officials-see-no-evidence-sup porting-her-voting-machine-claims

Det här blir ... festligt, tror jag.
Du kan ju fördjupa dig i dominion och smartmatic och se om det bränns.
Jag tror inte det är en soffpotatis som smaskar i sig popcorn i lilla sverige som är fienden. Trump är efter de stora fiskarna.
2020-11-23, 07:47
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Och fick sparken av Trump... vad var det hon länkade egentligen? Någon som har kvar länken?

Edit: Never mind, hittade längre bak i tråden: https://gnews.org/577635/
(Inte läst än)

Varför censurerar Twitter sånt här? Jag menar, det kan ju vara totalt trams - men varför censurera!?
2020-11-23, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Twitter och Dorsey är riktigt nervösa jusr nu.

Ja, det tror jag fanimej. Om detta med valfusk går igenom så blir det ju uppenbart hur Twitter (och andra mediejättar) har bidragit till att förringa och mörkat allt prat om valfusk och därmed aktivt deltagit i det. Så det hoppas jag verkligen. Dessa mediejättar har ingenting i en sann demokrati att göra. Ingenting.
2020-11-23, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Du är lika efter som vanligt. Om du bläddrar några sidor bakåt i tråden så framkommer det klart och tydligt att hon inte varit med i Trumps team.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1327811527123103746

Rudy Giuliani, Joseph diGenova, Victoria Toensing, Sidney Powell, and Jenna Ellis, a truly great team, added to our other wonderful lawyers and representatives!

Varför ljuger ni? Hon var med ända tills igår.
2020-11-23, 07:59
Medlem
Citat:
Varför censurerar Twitter sånt här? Jag menar, det kan ju vara totalt trams - men varför censurera!?
För att Sidney Powell länkade till den och därmed legitimerade innehållet i den kanske?

Hur som, hon har inte blivit sparkat av Trumps Team. Alla inblandade känner till varför hon inte kan vara en del av Trumps Team, det börjar brännas ordentligt nu.

https://twitter.com/GenFlynn/status/1330671677211029506

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in