Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Takk for informasjon! Ettersom de har funnet ut når papirene er fra, kan det skyldes:
1) at papirene er datert?
2) at politiet har funnet ut alderen på blekket på papirene?
Hvis det skyldes 1) og politiet ikke har undersøkt 2) så kan vel ikke politiet vite om papirene eventuelt er tilbakedatert?
Jeg vet ikke hva som er riktig, men i denne artikkelen som er ganske ny, står det at de var signert av AE.
(14.11.2020)
Selv skal Tom Hagen blant annet ha forklart at det ikke var noen diskusjon rundt separasjon. Seinere dukket det likevel opp separasjonspapirer i boligen, signert av Anne-Elisabeth Hagen flere år før hun forsvant. Papirer milliardæren sier han ikke visste noe om før politiet konfronterte ham med dem
https://www.dagbladet.no/nyheter/tilgi-at-jeg-har-gjort-deg-vondt/73018449
I NRK intervju med TH forteller han at han ikke viste at seperasjonspapirene lå i huset.
Det er et interessant spørsmål om det er mulig å daterer skriften på disse papirene. Er det mulig å si sikkert at de ble delvis fyllt ut / signert i 2012?
(Det kan også holdes åpent at de ble skrevet i 2012 og gjemt et sted kun AEH viste om )
Grunnen til at jeg lurer på om de var signert eller ikke er fordi:
En underskrift / signatur kan være avslørende / fortelle noe om en person
En persons samme underskrift fra 2012 og 2018 kan f.eks være ulik. Hvis en person har fått en sykdom / skjelving på hånden / annet. Det er snakk om en tidsperiode på 6 år / kan være endringer i håndskrift på disse årene hvis noe har oppstått
(Burde være mulig å sammenligne underskrift /håndskrift fra 2012 mot 2018)
Spørsmål rundt dette kunne det uansett vært interessant å finne mere ut av.
Noen som har innspill?