2020-11-22, 14:38
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad är enligt dig intressant? Orkar inte gissa.

För att du inte är förmögen att göra en egen analys? För upptagen med att sitta ensam i källaren och stirra ut i mörkret eller ORKAR du verkligen inte?
2020-11-22, 14:39
Medlem
MI och PA väntas certifiera i morgon - GA har redan certifierat - de ger Biden segern och därefter är det kört för Trump.

Fantasierna från somliga här om att "Trumps domare" lydigt skulle hjälpa till med en statskupp som öppet sparkar på den amerikanska demokratin och på den valprocess som upprätthålls av konstitutionen och av elektorskollegiet, utifrån några lösliga konspirationsteorier och rykten, kryddade med rasism och presenterade av Giuliani, Powell och deras hantlangare, är just fria QAnon-fantasier. Aint gonna happen!

#BidenJanuary20 #TrumpToJail
2020-11-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
För att de skulle få 79000000 maga-galningar på sig som tror att de hackat systemet för att de sett en manual på någon hemsida. Den riktiga frågan är varför dominion gett samma resultat i Georgia vid den manuella omräkningen...

Nu kan släppa dominionspåret, det skulle höja er trovärdighet att kasta en teori som tydligt motbevisats och som i er egen uppställning av valfusk inte tillför något. Att ni håller kvar i den visar bara att nu tar varje halmstrå ni får tag på.

Inte en enda stad har slagits i sönder eller stått i lågor. Kan man säga samma sak om det var "demokraterna"?
2020-11-22, 14:42
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
3 miljoner döda röstade under valet..Powell bevisar det i domstol de närmsta veckorna,

Hur skall SCOTUS kunna legitimera ett val när sådana här uppgifter kommer fram och att massor av vittnen har vittnat under ed, röstmaskiner switchar Trumpröster till Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=F5vndAmMqAM&feature=youtu.be

Alla med hjärna fattar att det är omöjligt.

Oj! Så kanske uppemot 3 miljoner döda som röstat och kanske 7 miljoner röster som gått från Trump till Biden. En grov uppskattning sa hon, men att det mycket väl kan vara fler.

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Tyvärr är det ju inte så - man kan mycket väl certifiera ett illegitimt val av politiska skäl (ex. för att man oroar sig för konsekvenserna om man inte gör det, typ inbördeskrig). Så ingen sida ska deklarera sin vint ännu. Sluta förstöra tråden med spekulationer om vad som KOMMER HÄNDA och fokusera på att rapportera fakta kring VAD SOM HÄNDER OCH HAR HÄNT - både för och emot. Så att man kan sätta sig in och bilda sig en uppfattning.

Jag blir inte övertygad för att någon skriver "Trump är dum i huvudet" eller "Alla med hjärna fattar att Trump kommer vinna". Jag blir övertygad när jag ser ARGUMENT, BEVIS och UNDERLAG för eller emot olika påståenden.

What?! Har du själv täckning för det uttalandet? Varför skulle en certifiering av ett illegitimt val minska risken för inbördeskrig. Gjorde du inte själv precis det du anklagar henryskumberg för, spekulation?

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag trodde att det var helt enligt rutinerna att separera kuverten. Har du någon länk som visar att det faktiskt rörde sig om lagbrott?

Har ingen länk men hört att de signerade kuverten måste sparas i två år.
2020-11-22, 14:42
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Exakt.

Ljuger Powell om bevisen och allt som komma skall så kommer hon gå till historien som Trumps Baghdad-Bob. I så fall kommer hon få dras med lögnerna under resten av sitt, och ingen kommer någonsin ta henne seriöst igen.

Därför tvivlar jag på att hon ljuger. Det finns liksom ingen logik i att göra så starka uttalanden som hon gör, utan att ha ordentliga belägg / bevis i väskan.

I den här intervjun påstår hon, ca 14 min in i klippet, att deras lilla team motarbetas av i stort sett hela världen, att alla despoter och tyranner runt om i världen, som valts med hjälp av det här systemet, samlar ihop sina resurser och utnyttjar alla sina kontakter och "every thing else" för att motarbeta deras team.
"The people blowing up my phone all the time."

https://www.youtube.com/watch?v=CRIrUop9R7Q
2020-11-22, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
https://www.youtube.com/watch?v=sW69YMFdjnc

AOC och Bernie Sanders är troligtvis inblandade i bedrägeriet. Många vittnen kommer också att behöva skydd. Detta är stort!!!

Jag tror inte Bernie är med på vad som händer, men AOC har garanterat inget emot valfusk. Hon är em sån typisk falskt skenhelig demokrat. För att inte tala om Ihlan Omar som många påstår beställt och gett order om omfattande valfusk bland somalier.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
För att du inte är förmögen att göra en egen analys? För upptagen med att sitta ensam i källaren och stirra ut i mörkret eller ORKAR du verkligen inte?

Nej. För att jag inte vill gissa exakt vad folk vill ha sagt med en länk till Youtube. Folk och fä bör skriva vad de vill ha sagt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Inte en enda stad har slagits i sönder eller stått i lågor. Kan man säga samma sak om det var "demokraterna"?
Absolut, fokusera på något annat nu. Förklara igen hur den manuella omräkningen stämde överens med det hackade resultatet?
2020-11-22, 14:51
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Biden-röstare är hycklare med tanke på att Obama krigade och slängde in sandnegrer i bur.

Hur som helst. Detta är typiskt GOP-väljare. De är otroligt naiva.
https://www.youtube.com/watch?v=5rISdBE90AI

De tror att Trump kommer vinna valet, trots att allt fler stater certifierar för krigshöken Biden som inget annat vill stärka makten till bankerna och Big Tech.
2020-11-22, 14:53
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Du som är så insatt, kan du berätta för oss ovetande hur dessa tre företag skulle gå under? Ska Trump ta deras pengar? Ska Trump förbjuda de? Precis vad är det sin sektledare skulle, ifall han hade fått sitta 4 år till, ha gjort för att få dessa att gå under?
Företagen i sig kommer inte gå under, men ägarna och deras lakejer ska ställas till svars för deras korruption och för hur de selektivt sätter munkavle på höger- och konservativa röster.

Jag hoppas på en totalrensning bland big-tech-företagen och att verksamheterna tvångsförvaltas i syfte att främja och värna om yttrandefriheten. Detta är nog vad vi kan vänta oss om Trump sitter en andra period.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-22 kl. 15:04.
2020-11-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Sidan 456, 457 och 458 vill jag minnas att jag hörde. Det är faktiskt sant och inget "trams och off topic". Där står hur man ställer om maskinen att vikta rösterna.

Jag vet inte men tror att man då måste tillföra fuskröster och att det är det man noterat när bilar kommit in med tiotusentals eller i vissa fall hundratusentals Bidenröster. De kommer ovikta och med perfekt ifylld ruta ungefär som man har printat ut dem. I andra fall verkar man ha gjort det på plats och då har man inte hunnit kryssa i valsedeln helt och hållet utan bara kryssat presidentkandidaten. Enligt uppgift kan man fylla i 24 röstsedlar per minut om man bara kryssar presidentkandidaten och endast 4 per minut om man fyller i allting. Har man tillfört röster så kommer naturligtvis manuella omräkningen ge samma resultat som första räkningen.

Jag utgår från att man måste göra en audit och se valkuverten och jämföra namnteckningar och ringa upp folk i de fall man misstänker att namnteckningar förfalskats. Hur man därefter kan se vilka röster som faller till vilka kuvert utgår jag från är omöjligt. Misstänker man omfattande valfusk med alla parametrar man väger in så utgår jag från att valet förklaras ogiltigt eller att man får göra om valet i aktuella staten eller countyt.

Det finns ju tydligen hundratals eller tusentals valobservatörer som under ed berättar om att de inte beretts plasts att övervaka valet. Ljuger du om vittna under ed kan det bli 5 års fängelse vill jag minnas.

Det är själv klart att om man tilldelar med en ratio 1:2 till exempel så kommer man att ha ett antal röster på Biden i systemet som inte täcks upp av fysiska röstsedlar så därför måste man få in fler fysiska röstsedlar antar jag
2020-11-22, 14:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Utred på - men ni vägrar ju acceptera utfallet av utredningarna. Eller har du accepterat att Georgia gick till demokraterna utan valfusk nu? Utrett och klart. Pennsylvania med - allt trumpteam skickat in till de staterna har visat sig vara skräp - så då är det utrett och klart.

Jag tror inte du ska vara så säker på Georgia. Inte Pennsylvania heller.

I en av kommentarerna på klippet står det att Georgia nu frivilligt ska göra en ny omräkning och med en audit. Antagligen inser de att om de certifierar Georgia och man sedan upptäcker valfusk så ryker man på långa långa fängelsestraff. Jag har inte följt upp det så det kanske är någon som sitter och ljuger. Det spelar ingen roll. Sidney Powell verkar enligt flera intervjuer säga att i slutet av nästa vecka så går man till federal court. Det är Thanksgiving då så vi får väl se måndag, om 8 dagar.

Sindney Powell It will be BIBLICAL
https://www.youtube.com/watch?v=Y68pEknYyCM
Citat:
Georgia is probably the first state I´m going to blow up and mr Kemp and the secretary of state need to go with it.
Sidney Powell

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in