2020-11-22, 13:39
Medlem
Mark Zuckerberg ”skänker” pengar till valet 2020. Det här är korruption för mig.

https://www.youtube.com/watch?v=DhxqPLGs5GI
2020-11-22, 13:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Och det säger hon ju antagligen för att hon vet att inget kommer gå till SCOTUS - så då kan de fortsätta hävda korrupta domare och att de EGENTLIGEN har bevis utan att någonsin behöva presentera några bevis.

Praktiskt.

Va?! Allt talar väl för att det kommer gå till SCOTUS? Jag tyckte hon sa om ca två veckor.

Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Exakt.

Ljuger Powell om bevisen och allt som komma skall så kommer hon gå till historien som Trumps Baghdad-Bob. I så fall kommer hon få dras med lögnerna under resten av sitt, och ingen kommer någonsin ta henne seriöst igen.

Därför tvivlar jag på att hon ljuger. Det finns liksom ingen logik i att göra så starka uttalanden som hon gör, utan att ha ordentliga belägg / bevis i väskan.

Instämmer. Har de bara hittat på så bränner alla inblandade sitt förtroendekapital samt förstör sina rykten. Är man 40 så är det illa nog att förstöra framtida karriärmöjligheter, men är man +70 så blir ju det ens eftermäle. För vadå? Att få stått i rampljuset och ljuga om hitte-på under en månad under 2020?
2020-11-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Exakt.

Ljuger Powell om bevisen och allt som komma skall så kommer hon gå till historien som Trumps Baghdad-Bob. I så fall kommer hon få dras med lögnerna under resten av sitt, och ingen kommer någonsin ta henne seriöst igen.

Därför tvivlar jag på att hon ljuger. Det finns liksom ingen logik i att göra så starka uttalanden som hon gör, utan att ha ordentliga belägg / bevis i väskan.

Håller med, hon har haft 500 fall. Sådana starka uppgifter som hon kommer med måste finnas vattentäta bevis.
2020-11-22, 13:42
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Då har Federal Election Commission (FEC) bekräftat att det finns legitima anklagelser om valfusk.

FEC Chairman: Trump campaign bringing 'legitimate accusations' of election fraud to court

Man kommer att tänka på vad Trumpen sade för några dagar sedan.

Pieces are nicely falling into place.
- Donald Trump.
2020-11-22, 13:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Håller med, hon har haft 500 fall. Sådana starka uppgifter som hon kommer med måste finnas vattentäta bevis.
Bevisen skulle ju presenterats i fredags 201120, så nya bevis.
SÅ när får vi ta del av dessa?
Citat:
Mark Zuckerberg ”skänker” pengar till valet 2020. Det här är korruption för mig.

https://www.youtube.com/watch?v=DhxqPLGs5GI
Jaså, senast jag kollade så fick man skänka pengar till politiken, men verkar bara vara så att det gäller demokrater.
2020-11-22, 13:45
Medlem
Rösträkningen finns på servrar. Det finns någonstans där alla countyn skickar sina röster, det finns röstmaskiner som har switchat röster. Dessa måste man ha kunna bevisa.

Algoritmen man har måste bevisas i rösträkningen som var. Man måste gå igenom varje rösträkning i varje County för att se om algoritmen finns där.
2020-11-22, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Va?! Allt talar väl för att det kommer gå till SCOTUS? Jag tyckte hon sa om ca två veckor.
Vilket fall finns som är på väg till SCOTUS?
2020-11-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bevisen skulle ju presenterats i fredags 201120, så nya bevis.
SÅ när får vi ta del av dessa?

Jaså, senast jag kollade så fick man skänka pengar till politiken, men verkar bara vara så att det gäller demokrater.

350 miljoner dollar har han skänkt. Vart har dessa pengar gått till? Skicka i detalj vart de har gått och inte ” till politiken”

Risken är att man smörjer ” rätt” folk i ” rätt” positioner med sådana enorma summor.
2020-11-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Då har Federal Election Commission (FEC) bekräftat att det finns legitima anklagelser om valfusk.

FEC Chairman: Trump campaign bringing 'legitimate accusations' of election fraud to court
Trey Trainor, som är tillsatt av Trump, har ju hävdat detta hela tiden. Inget nytt med andra ord.

Här är exempelvis en två veckor gammal artikel: https://www.wtma.com/news/trey-trainor-to-newsmax-tv-voter-fraud-is-taking-place/
2020-11-22, 13:56
Medlem
Citat:
350 miljoner dollar har han skänkt. Vart har dessa pengar gått till? Skicka i detalj vart de har gått och inte ” till politiken”

Risken är att man smörjer ” rätt” folk i ” rätt” positioner med sådana enorma summor.

Kan du länka till lagen som säger att det är förbjudet det du påstår? I så fall, varför har man inte arresterat Mark?

Seriöst, mår du bra av att ljuga?
2020-11-22, 14:00
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Förskott? Valet är över. Biden kommer bli president. Spara det här meddelandet från mig och plocka fram i januari

https://twitter.com/damiano_no/status/1330482239600291840?s=20
Smoking Gun: Dominion Transferring Vote Ratios between Precincts in PA. - By: Edward Solomon
2020-11-22, 14:03
Medlem
klybans avatar
Citat:

Småpengar i sammanhanget och för vara redo för det valfusk som trumpen försöker sig på just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in