2020-11-22, 12:53
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittfittan
Vänsterextrema Wikipedia har inget på henne från tiden före hon jobbade med Trump. Vad finns det för indikationer på att hon är en knäppgök som föregick att hon började kämpa mot globalisterna?

Det finns ju också risken att de försöker hålla ångan uppe och att de hoppas på att de ledtrådar de har ska ge något snart. Men visst de kommer ju att se mycket fåniga ut om de inte kommer med något.

QAnon är indikationer på att hon hör hemma i ett psykhem öfrusatt att hon tror på dempå riktigt.
Jag tvekar och tror snarare att hon är en opportunist sommjölkar det sista ur Trump-sekten innan den självdör.
2020-11-22, 12:54
Medlem
fasligts avatar
Här lite för oss som ser fram emot Krakens ankomst och som inte utesluter att Sidney Powell har Kraken i källaren där den utfodras med stimululsrik kost bestående av fylliga elektroniska fuskspår och bestickande utsagor från sådana personer som Kraken ämnar dra ner i djupet.

Sidney Powell retweetar, som sagt, diverse inlägg och personer som i alla fall jag antar är affilierade med den löst sammansatta internetrörelserna #DigitalSoldiers och #WeThePeople. Emellanåt leder dessa hintar från Powell till intressanta grejer. Här, t ex, länkar hon till en Praying Medic:
I may be wrong, but I suspect that when Sidney Powell says she's going to "release the Kraken," she's referring to an avalanche of first-hand, eyewitness testimony from hundreds of patriots around the country--evidence that cannot be disputed by anyone.
https://twitter.com/prayingmedic/status/1330000067256750083

En p w svarar Praying Medic:
Or think internet/servers/digital footprints

Kraken
A network sniffer which looks up WHOIS and Autonomous System number information about public IP addresses that it observes.

Run it with:
sudo python kraken.py

It will create a SQLite db (kraken.db) where it will store the metadata around the IP addresses it observes.

It will create a logfile (kraken.log) with details of what it´s doing.
https://twitter.com/p_diddle/status/1330003055824281600/photo/1

Och så har vi en Hugsy som svarar med detta:
Wikileaks, 2017, CIA hacker base in Frankfurt, Project Kraken:
https://twitter.com/cidgrad89/status/1330001837961965568
Ur wikileaksdokumentet som bifogats kan läsas:
Kraken - Appears to be an organizational tool for task management and project tracking
Detta kan gå hur som helst. Spännande.
2020-11-22, 12:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att hon är en Q-Annon troende så lutar det nog mot det första

Det har jag inte sett, men tänk om det hon säger stämmer. Tänk om de precis nu håller på att krossa en decennier lång period av valfusk och korruption i USA, på allra högsta nivån. Är inte det värt stående applåder? Inom kort kommer vi kanske få ett besked i valfusk frågan. Jag vet i och för sig inte hur lång tid en sådan process beräknas ta. Kanske kommer man dela upp åtalen i olika delar. Tex först bevisa valfusk så landet kan styras vidare och i nästa skede klämma åt korruptionen.

Jag tror du precis som många andra är totalt hjärntvättade av MSM. Jag har snarlika exempel på det nära mig. MSM och PK har skapat ett klimat där det är socialt accepterat att stå på Biden, HRC och Obamas sida och hata Trump. Gör man det står man på de "godas sida". Ni tittar inte på gärningarna eller resultaten utan är hårt investerade i att Trump är en narcissistisk vulgär galning som just nu gör statskupp. Det troligaste när dammet lagt sig är att de ni utmålat som idioter, foliehattar, lågutbildade bonnläppar och allt vad ni kört med står på den vinnande sidan, det äkta goda sidan. Det kan vara klokt att mentalt förbereda sig på det. Läxan kan vara "att inte döma hunden efter håren" och "att tänka själv". Kanske kommer det visa sig att sådant som Q tagit upp faktiskt är sant. Jag tror det blir spännande även de kommande åren, men först ska valfusket utredas.
2020-11-22, 12:57
Medlem
Danneliuss avatar
Smoking Gun: Dominion Transferring Vote Ratios between Precincts in PA. - By: Edward Solomon
Vilken soppa....
https://rumble.com/vbas2t-smoking-gun-dominion-transferring-vote-ratios-between-precincts-in-pa.-by-e.html
2020-11-22, 12:58
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det har jag inte sett, men tänk om det hon säger stämmer. Tänk om de precis nu håller på att krossa en decennier lång period av valfusk och korruption i USA, på allra högsta nivån. Är inte det värt stående applåder? Inom kort kommer vi kanske få ett besked i valfusk frågan. Jag vet i och för sig inte hur lång tid en sådan process beräknas ta. Kanske kommer man dela upp åtalen i olika delar. Tex först bevisa valfusk så landet kan styras vidare och i nästa skede klämma åt korruptionen.

Jag tror du precis som många andra är totalt hjärntvättade av MSM. Jag har snarlika exempel på det nära mig. MSM och PK har skapat ett klimat där det är socialt accepterat att stå på Biden, HRC och Obamas sida och hata Trump. Gör man det står man på de "godas sida". Ni tittar inte på gärningarna eller resultaten utan är hårt investerade i att Trump är en narcissistisk vulgär galning som just nu gör statskupp. Det troligaste när dammet lagt sig är att de ni utmålat som idioter, foliehattar, lågutbildade bonnläppar och allt vad ni kört med står på den vinnande sidan, det äkta goda sidan. Det kan vara klokt att mentalt förbereda sig på det. Läxan kan vara "att inte döma hunden efter håren" och "att tänka själv". Kanske kommer det visa sig att sådant som Q tagit upp faktiskt är sant. Jag tror det blir spännande även de kommande åren, men först ska valfusket utredas.

Ja tänk om!
VI kan väl vänta tills hon gör det då?....
2020-11-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det har faktiskt lagts fram ganska många stämningsansökningar och dom har förkastats rätt bryskt.

Haha ok. Vi får se på Tisdag då. Tror du vi kanske får ett erkännande av Chavez?😆

Det rör sig fortfarande inte om många stämningsansökningar. Ni blandar ihop "petition" med "lawsuit".

Här finns alla dokument.

https://www.donaldjtrump.com/media/archives/2020/11

Exempel på en petition.

https://cdn.donaldjtrump.com/public-files/press_assets/recount-petition.pdf

Exempel på en stämning.

https://cdn.donaldjtrump.com/public-files/press_assets/2020-11-09-complaint-as-filed.pdf
2020-11-22, 13:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Jag avskriver henne inte helt, även om det kanske låter så men jag är skeptiskt, jävligt skeptisk just för att absolut inget av värde presenteras för domare.

Skulle det faktiskt komma något av värde så är jag öppen för det men jag tänker inte gå efter att vad internetexperter anser är bevis just för att det är oftast rena lekmän som inte har en aning om vad de pratar om
2020-11-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag har ställt en fråga till andra i tråden angående Powell men inte fått något svar. Powell hävdar att de 450 000 röster (i vissa stater) där man bara har röstat i presidentvalet (Biden) är bevis på valfusk eftersom man inte har röstat i de andra valen (senaten etc). har hon rätt? Förklara i så fall.

Jag vet naturligtvis inte om hon har rätt - det jag har uppfattat av de poddar som är av pro-Trump karraktär och genom de få direkta uttalanden hon gjort så är damen inte alltid lätt att tolka, den sifferexercis hon lägger fram ändras ju mer dom har rotat i rådatan och genom den dokumentation som gjorts tillgänglig för teamet (och mer teorier/slutsatser kan påvisas), om detta är komplett material låter jag vara osagt.

Men enl henne så kan klara repetitiva oegentligheter bevisas, ett mönster som uppkommit inom olika valkretsar, alla med demokratiskt styre, att antalet är just 450.000 i skillnader på presidentvalet o övriga har jag inte uppfattat, däremot som du säger synliggörs stora skillnader i vissa stater, till skillnad från andra stater som t ex Ohio o Florida, även dom sk swing-states. Dessa statistiska avvikande mönster ger en "ping" i en matematisk begåvad hjärna, och som sagt när dom tittde närmare upptäcktes (det förmodade) fusket.
2020-11-22, 13:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag avskriver henne inte helt, även om det kanske låter så men jag är skeptiskt, jävligt skeptisk just för att absolut inget av värde presenteras för domare.

Skulle det faktiskt komma något av värde så är jag öppen för det men jag tänker inte gå efter att vad internetexperter anser är bevis just för att det är oftast rena lekmän som inte har en aning om vad de pratar om

Jag ogillar dig starkt för din retorik i Q-tråden, men du får respekt för detta inlägget.

Hon har ju i flera intervjuer sagt att hon inte kommer avslöja vad de har förrän SCOTUS. Hon skiter fullständigt i MSM för det är inte där det avgörs. Inte heller i del lägre rättsinstanserna. De vill ha det i SCOTUS och där lägga fram sina bevis som inte valsat i pressen. Jag tycker hon varit helt öppen med det. Det finns ju en hel del som tycker att hon redan avslöjat för mycket, tex om dominion/smartmatic. Dominion verkar ju närmst avvecklat hela sin rörelse och nyckelpersoner som Eric Comer går under jorden. Lägga ner och starta upp på "hemlig ort". Har de inte gjort något fel har de inget att vara rädda för. Patrioter är inte känd för att ta till våld i första taget. Är de skyldiga däremot så gör de kanske klokt i att göra precis vad de gör.

Din sista mening kan jag skriva under på. Det sagt, efter många år på FB så tycker jag ändå att man relativt ofta märker om någon vet vad de talar om eller om de "vet".
2020-11-22, 13:22
Medlem
Citat:

Hon har ju i flera intervjuer sagt att hon inte kommer avslöja vad de har förrän SCOTUS.
Och det säger hon ju antagligen för att hon vet att inget kommer gå till SCOTUS - så då kan de fortsätta hävda korrupta domare och att de EGENTLIGEN har bevis utan att någonsin behöva presentera några bevis.

Praktiskt.
2020-11-22, 13:28
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Sidney Powell, som ses av många som en av de bästa advokaterna i USA, är antingen den största lögnaren genom historien, som just nu håller på att förstöra sin karriär totalt, eller så har hon bevis, och kommer att kunna bevisa det största bedrägeriet någonsin.

Något annat alternativ finns inte. Om det visar sig att hon ljuger helt och hållet, så är hennes karriär över, och detta vet hon mycket väl. Det är därför jag tror på att det faktiskt finns riktiga bevis. Annars hade en sådan stor advokat aldrig gått all in för en president som ser ut att vara på väg ut.

Jag tror att vi kommer att få se riktigt stora saker, som en gång för alla kommer få folk att förstå vad "the deep state" verkligen är, och vad de har sysslat med i många många år. Trump kan komma att gå till historien hardcore.
Exakt.

Ljuger Powell om bevisen och allt som komma skall så kommer hon gå till historien som Trumps Baghdad-Bob. I så fall kommer hon få dras med lögnerna under resten av sitt, och ingen kommer någonsin ta henne seriöst igen.

Därför tvivlar jag på att hon ljuger. Det finns liksom ingen logik i att göra så starka uttalanden som hon gör, utan att ha ordentliga belägg / bevis i väskan.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-22 kl. 13:31.
2020-11-22, 13:36
Medlem
Då har Federal Election Commission (FEC) bekräftat att det finns legitima anklagelser om valfusk.

FEC Chairman: Trump campaign bringing 'legitimate accusations' of election fraud to court

Citat:
The "massive amounts of affidavits that we see in these cases show that there was in fact fraud that took place," said FEC Chairman Trey Trainor. "And the other side really needs to answer these questions."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in