2020-11-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
www.dominionvotingsystems.com är en nyreggad sida hos godaddy.com och som inte används av någon.

Någon som vet var Dominion Voting System har sitt amerikanska huvudkontor??
2020-11-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag är också hyfsat säker det.

Man tar sig för pannan över vissa i tråden som tror att Trump skramlar med tomma tunnor. Att denna legendariska affärsman skulle starta krig mot demokraterna och medierna, bara för att sedan stå helt utan bevis med byxorna neddragna. Helt befängt.

Trump har hela rockärmen full med ess.

Också från den 12 nov.

Får hålla med dig, denne legendariska affärsmän skulle stå med byxorna neddragna är är helt befängt. Vi får se när han tar farm essen.
2020-11-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Det finns gott om grund för att påstå att de ljuger stenhårt. Trumps egna advokater erkänner ju till och med att de inte känner till några bevis för fusk i domstol - den enda plats där det faktiskt får konsekvenser om man ljuger.

Det är för att man fortsätter upprepa samma motbevisade lögner, och fullständigt fantastiska obevisade påståenden som ni blir ”påhoppade”. Det är fascinerande hur ni orkar - Powell får åtminstone betalt för att göra det...
Så du har gott från att hoppa på Sidney till att hoppa på de i Trumps team, kan förstå varför du vill bredda det lite när du inte riktigt vet vad för dåligt du ska säga om Powell
2020-11-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Du glömmer en sak. Enligt en högt uppsatt källa () så visste man redan innan valet vad som skulle ske. Så jag förutsätter att man har jobbat med detta långt innan valet skedde.
Det tror jag med. Men man har nog haft bevis att samla in här efter valet om något har hänt. 2-3 veckor från det att allting skedde menar du alltså är lång tid när det kommer till att samla ihop bevis och presentera sitt case i domstol?
2020-11-21, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Bara för ett perspektiv på advokater: Har du någonsin hört Leif Silbersky, med salvelsefull röst, förklara att det är mycket tänkbart att den åtalade faktiskt kan vara oskyldig och mordet gått till på ett annat sätt?

Är det NÅGOT som juridiska ombud kan riktigt bra är att lyfta fram sin (eller sin klients) åsikt som trovärdig, vare sig de vet säkert att den är sann, eller inte.
Är det nånting dom vet också är när dom ska uttrycka sig om det starkt offentligt. Vi kan väl börja med andra exempel av Powell där hon går ut och lovar att vinna men sen misslyckas?
2020-11-21, 17:38
Medlem
Senaten: 53 republikaner

Representanthuset: 306 republikaner

Finns således 359 mäktiga republikaner i D.C.

EN av få som gratulerat Biden är Trump-hataren Mitt Romney.

Bara så ni vet om ni tittar på CNN eller läser NYT.

Alla inom GOP driver nu att Trump skall bli återvald 20 januari.
2020-11-21, 17:43
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Någon som vet var Dominion Voting System har sitt amerikanska huvudkontor??

14455 N. Hayden Rd #219, Scottsdale, AZ 85260
2020-11-21, 17:43
Medlem
Valet utreds internt i Pennsylvania. Demokraterna motsäger sig detta.

https://samnytt.se/beslut-i-pennsylvania-valet-ska-granskas/
2020-11-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Som Sidney Powell påpekat fusket har skett i alla sammanhang, alla nivåer i organiserad form i många stater samtidigt, nästan hela landet.

Ytterst intressant, Från minut 35:00
https://www.youtube.com/watch?v=32ejYPemmlo

Detta skrev du Nixter den 8 november. Vad har hän kring allt fuska på alla nivåer? I organiserad form i många stater samtidigt i hela landet?

Vilka rättegångar pågår? Det måste vara många nu?
2020-11-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Detta skrev du Nixter den 8 november. Vad har hän kring allt fuska på alla nivåer? I organiserad form i många stater samtidigt i hela landet?

Vilka rättegångar pågår? Det måste vara många nu?
Wikipedia har en lista, vet inte hur komplett den är: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lawsuits_related_to_the_2020_United_States_preside ntial_election
2020-11-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
https://nyhetsbyran.org/2020/11/09/sidney-powell-vi-har-identifierat-450-000-falska-roster-som-mirakulost-ar-pa-joe-biden/?

fbclid=IwAR2Ebe_SKRDL922566t6f_eGWL5LyBPPn3TMSBIUy 8Kj2pjyxB6gwDvFTfw

Sidney Powell: ”Vi har identifierat 450 000 falska röster som alla mirakulöst är på Joe Biden”

Också från den 8 november. Var finns det mer om detta?
2020-11-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Så du har gott från att hoppa på Sidney till att hoppa på de i Trumps team, kan förstå varför du vill bredda det lite när du inte riktigt vet vad för dåligt du ska säga om Powell
Jag förstår faktiskt inte vad du pratar om - Har jag sagt något positivt om någon annan i Trumps team tidigare?

Powell gör ett ganska bra jobb med att smutskasta sig själv, så jag känner inte att jag behöver hjälpa henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in