Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Ja, och har dom bevis på den nivå dom talar om (dvs att det är obegripligt att inte valet typ ogiltigförklarades i förväg) är det bara att lägga fram dom. Det skulle ta 5 minuter att presentera felaktigheterna med den Venezuelanska röstfuskningsmaskinen, t ex. Om det nu skulle ligga till på det sätt dom påstår.
Men nä. Istället skickar man Runken till upprepade förnedringar med trams-inlagor, eller advokater som får säga saker som "a number different from zero". Och håller pressisar som får varje tänkande människa att gömma sig bakom största skäms-kudden.
Jag ger den här tråden en vecka i den här forumdelen. Sen kommer den att ligga och puttra i konspirationsforumet, tillsammans med andra "håll i er, nu händer det!- trådar (lex Quanon).
Bevisbördan ligger på Team Trump, och med tanke på att vi inte fått se några otvetydiga bevis kan jag inte avgöra hur utsikterna ser ut. Det jag KAN göra tills vidare är egna tolkningar. Jag har inte mycket att gå på. Men jag är för egen del rätt övertygad om att det nog ska gå att bevisa eventuellt valfusk på strukturell nivå. Om det sedan är Powell och Giuliani som lyckas med konststycket väljer jag att låta vara osagt.
Det de gör är att uppmärksamma att det finns avvikelser och indicier som pekar på att allt inte gått rätt till. Jag själv betraktar valet som i praktiken riggat från en plats bakom kulisserna, och därför skulle jag gärna se att vi får mer på fötterna innan vi säger bu eller bä. Bilder på valsedlar i en papperskorg säger mig ingenting särskilt.
Jag vill att man ska kunna gå ut offentligt och säga att myndigheterna låtit datatekniker analysera data, mjukvara etc. och att man vet hur valet kapades till Trumps förfång. Men, dit är det ännu en lång, lång väg.