2020-11-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Og flittig notere ned alt så han ikke skal glemme noe. Har han dårlig hukommelse eller ikke? Eller er ikke de siste notatbøkene forsvunnet allikevel kanskje? Mon tro om det er en bok fra bla 2017 politiet leter etter?
mulig den er brent, makulert eller nedgravd et sted. Sikkert ikke sammen med liket. Derfor er nye avhør problematisk. Litt tveegget sverd.
Citera
2020-11-21, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
Takk. Da akksepterer jeg det Ikke fulgt med i saken på lenge utover sporadiske avisartikler, så er den ute er den ut og d skal ikke jeg lenger regne den inn i plottet
husk at villedning øker risiko desto flere involverte. Tviler på det er mer enn max 2. Mest sannsynlig svært nærstående pga potensiell alibisprekk. Tror feks ikke th satser 21 år på mb.
Citera
2020-11-21, 10:07
Medlem
Citat:
Uansett ville bilen væt av interesse i kidnapping scenarioet som i alle fall jeg la på hylla ganske fort.

Det er vel neppe noen her som fortsatt tror på eller argumenterer for kidnappingen eller?
barna og th tror veldig på kidnapping. Det samme med enkelte fra det som omtales som tt. Blodsøl i trappa, spor etter kvelning og slepespor gir de grunn til å mene at aeh kjørte lys levende gjennom ås sentrum i en flott bil.
Citera
2020-11-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(20.11.2020) "En av politiets teorier skal være at Anne-Elisabeth ville skilles, og at hun dermed ønsket å utfordre en ektepakt som ville gitt ektemannen nesten alle verdier."
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/11/20/195721222/hagen-barna-avviser-pastand-var-aldri-tema

Spørsmål til denne av politiets teorier:
Tenker politiet i så fall at TH i mange måneder skal ha planlagt å utføre et drap i S4 den 31.10.2018, når AE (hvis det stemmer at hun ønsket skilsmisse) i teorien kunne ha flyttet ut fra S4 og sendt inn separasjonspapirer lang tid før den 31.10.2018?
dette er bonus pater familias tankegang.
Citera
2020-11-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
dette er bonus pater familias tankegang.
Jeg ønsker å forstå hvordan politiet kan ha tenkt. Er det noen av dere som kan opplyse meg om hvordan politiet kan ha tenkt om dette?
Citera
2020-11-21, 10:19
Medlem
Sherlock.Undt.Holms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
barna og th tror veldig på kidnapping. Det samme med enkelte fra det som omtales som tt. Blodsøl i trappa, spor etter kvelning og slepespor gir de grunn til å mene at aeh kjørte lys levende gjennom ås sentrum i en flott bil.

Hehe.. Nesten litt lattis om man tenker over det. OM det var et villedningsspor lagt ut som endel av SEMENTERINGEN av en fake kidnapping, ser jeg på det som nettopp overdrevent.

HER ER VI... KIDNAPPERENE. SE... OFRET VINKER FRA BAKSETET... SE OSS OG TRO OSS...

Ser for meg at det er omtrent 50/50 om bilen som blinket i chrome og var nesten som Coca Cola sin julelastebil, var endel av "rigginga".

Ikke engang uprofesjonelle kidnappere ville lagt en slik metode. Hun ville ligget bastet og bundet i lasterommet om kidnappingen var ekte. De ville ikke hatt EN grunn til å gi henne noen mulighet til å vise seg eller kommunisere utad via et bilvindu.

Og at politiet sjekker bilen ut betyr ingenting for meg fordi politet er kompromitert i saken. Det fremstår som temmelig sikkert for meg. Før rettsaken forsvinner vel beviser fra dem også i denne saken for alt vi vet.
Citera
2020-11-21, 10:32
Medlem
Citat:
Jeg ønsker å forstå hvordan politiet kan ha tenkt. Er det noen av dere som kan opplyse meg om hvordan politiet kan ha tenkt om dette?
Ikke hvis vi kan slippe.
Citera
2020-11-21, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Ikke hvis vi kan slippe.

Se... forumtråden har fått en talsmann :-)

Antar det demokratiske valget foregikk pr PM
Citera
2020-11-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Ikke hvis vi kan slippe.
Hvorfor er det eventuelt best å slippe å opplyse meg om hvordan politiet kan ha tenkt om dette?
Citera
2020-11-21, 10:42
Medlem
Citat:
Se... forumtråden har fått en talsmann :-)

Antar det demokratiske valget foregikk pr PM
Korrekt
Citera
2020-11-21, 10:50
Medlem
Citat:
Hvorfor er det eventuelt best å slippe å opplyse meg om hvordan politiet kan ha tenkt om dette?

Du må nesten se på svaret som det det er. For HANS regning.

Han som nettopp har meldt seg inn taler allerede på vegne av alle andre og da er du etter min smak en lite interessant person å bruke tid på. Glem FinnUrlig. Han har selv valgt å eksponere seg for sitt sanne jeg og det irriterer meg en smule med folk som tar MEG og mitt inn i sitt uten samtykke.

Fjortis med stort behov for oppmerksomhet tenker nå jeg...
Citera
2020-11-21, 10:50
Medlem
Den egentlige overvåkningen kan GM-gjengen ha ordnet ved bruk av kameraer montert inne i huset og utenfor huset i Sloraveien + overvåkning av telefoner o.l. i tillegg til andre mulige overvåkningsmetoder, tenker jeg.

TH har formidlet noen tanker om lue- og telefonmannen:
(17.07.2020) Drapssiktede Tom Hagen (70) sier at han dro kjensel på en av de to ukjente mennene som viste seg utenfor Futurum den morgenen kona hans forsvant. Han fikk laget en skisse av den ene mannen før videoen av dem ble offentliggjort, ifølge et notat han har skrevet.
Der skriver Hagen at han umiddelbart uttrykte at han hadde sett den ene mannen tidligere da han så bildene på TV. Han mente å gjenkjenne måten den ene mannen gikk på.
Hagen spekulerer i om duoen bevisst viser seg for kameraet for å «bekrefte bortføringen på sin helt spesielle måte». Samtidig skriver milliardæren at det er galskap å bevege seg foran kameraet hvis de er involvert i en bortføring.
– Men hvis hensikten er å skape forvirring, så har de lyktes, heter det i notatet.

https://www.tv2.no/nyheter/11534584/
Det hadde vært interessant å vite om politiet har undersøkt alibiet til potensielle GM og/eller potensielle medhjelpere som kan ha være lue- og telefonmannen og/eller som kan ha vært i bilen i Ås (uansett om spaseringen ved Futurum og bilkjøringen i Ås var skuespill eller om det var handlinger som var mer direkte knyttet til forbrytelsen).
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-21 kl. 11:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in