Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
barna og th tror veldig på kidnapping. Det samme med enkelte fra det som omtales som tt. Blodsøl i trappa, spor etter kvelning og slepespor gir de grunn til å mene at aeh kjørte lys levende gjennom ås sentrum i en flott bil.
Hehe.. Nesten litt lattis om man tenker over det. OM det var et villedningsspor lagt ut som endel av SEMENTERINGEN av en fake kidnapping, ser jeg på det som nettopp overdrevent.
HER ER VI... KIDNAPPERENE. SE... OFRET VINKER FRA BAKSETET... SE OSS OG TRO OSS...
Ser for meg at det er omtrent 50/50 om bilen som blinket i chrome og var nesten som Coca Cola sin julelastebil, var endel av "rigginga".
Ikke engang uprofesjonelle kidnappere ville lagt en slik metode. Hun ville ligget bastet og bundet i lasterommet om kidnappingen var ekte. De ville ikke hatt EN grunn til å gi henne noen mulighet til å vise seg eller kommunisere utad via et bilvindu.
Og at politiet sjekker bilen ut betyr ingenting for meg fordi politet er kompromitert i saken. Det fremstår som temmelig sikkert for meg. Før rettsaken forsvinner vel beviser fra dem også i denne saken for alt vi vet.