Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Är det inte bättre du förklarar hur du tror fusket har gått till?
Nej när du felaktigt hönvisar till vad jag skriver vill jag peka ut det tydligt. Bristen på uppbackning tolkar jag som att du inser att du skrev fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Men det betyder inte att jag köper motsägelsefulla påståenden om fusk. Det är motsägelsefullt att det skulle fuskas både med program och fysiska röster. Den som pumpar in falska röstsedlar vill väl att rösterna räknas korrekt. Varför skulle den personen mixtra med programmet.
Framtiden får utvisa vad som har hänt förhoppningsvis. Men det är inte orimligt att man fuskat på fler än ett sätt. Det är heller inte orimligt att man fuskat genom dominion och säkrat upp vid en eventuell kontrollräkning att det skulle se bra ut då man antagligen visste på förhand att man kunde pusha för att bara räkna men inte göra en audit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Att manipulera dominion framstår också som ett idiotiskt sätt att fuska på eftersom rösterna ändå kan kontrollräknas efteråt.
inte om man stoppade en toalett/pissoar, skyllde på vattenläckor och skickade hem folk för att sen köra dit en jävla massa röster för att göra det svårare att märka i efterhand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Du verkar påstå att det skett fusk både genom att manipulera programmet och pumpa in falska röstsedlar. Jag har inte bett dig bevisa det. Jag har bett dig förklara varför någon som har förmåga att pumpa in falska röst-sedlar skulle ha skäl att också manipulera själva räkningen.
En teori där är att det gick bättre än väntat för Trump. Det gjorde att det fusk man redan förberett med behövde ökas på och därför behövde man fylla på med fler fejkade röster. Om det stämmer kanske vet team Trump att ingen tillhörande signatur och poststämpel osv finns till dom breven.