Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Nej på natten när man stängt ned och skickat hem folk har jag aldrig argumenterat för att det inte går att göra, citera gärna vart jag sagt det.
Är det inte bättre du förklarar hur du tror fusket har gått till?
Jag tror att det fuskats eftersom jag såg hur graferna plötsligt i swing-state efter swing-stats började avvika. Plötsligt blev Biden extrem-stark i spurten och det finns ingen förklaring till det. Poströster föreslår vissa. Men då borde han blivit stark i spurten i alla stater. Men de staterna har redan räknat poströsterna innan valdagen, brukar det då kontras. Men med det resonemanget borde Biden i dessa stater ha börjat starkt för att sedan bli svagare.
Jag ser alltså att något konstigt skedde.
Men det betyder inte att jag köper motsägelsefulla påståenden om fusk. Det är motsägelsefullt att det skulle fuskas både med program och fysiska röster. Den som pumpar in falska röstsedlar vill väl att rösterna räknas korrekt. Varför skulle den personen mixtra med programmet.
Att manipulera dominion framstår också som ett idiotiskt sätt att fuska på eftersom rösterna ändå kan kontrollräknas efteråt.
Du verkar påstå att det skett fusk både genom att manipulera programmet och pumpa in falska röstsedlar. Jag har inte bett dig bevisa det. Jag har bett dig förklara varför någon som har förmåga att pumpa in falska röst-sedlar skulle ha skäl att också manipulera själva räkningen.