2020-11-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Förstod du ens själv vad du skrev där?
Jag säger: kanske?

Du skriver om nordkoreansk press och Kina och jag antog att du menade något negativt med det men du kanske är en äkta demokrat och ser upp till deras press? I Nordkorea skulle pressen kunna dölja att deras polis blivit påkommen med att ändra i bevisning för att komma dit man vill i en extremt känslig politisk utredning, precis som vi vet skedde i USA.

Förstår du att i USA skriver inte pressen om att FBI blivit påkomna med att fabricera bevis mot Trumps presidentkampanj?
2020-11-21, 00:19
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Här ska jag förklara lite för er.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Judiciary_Act_of_1891

"The Act allowed certain types of cases to be appealed directly to the Supreme Court (bypassing the new circuit courts of appeals) — such as convictions for capital crimes; cases involving the construction or application of the United States Constitution; or cases in which a federal law or treaty, or a state constitution or law, was alleged to violate the U.S. Constitution."

Kolla på senaste videoklipp.

https://twitter.com/llinwood

They have to keep the ballots/envelopes for 2 years, enligt federal law.

Någon kommer hamna i fängelse. LOL Winning!

Då är det frågan vilket kuvert som avses, om det är det yttre eller inre kuverten.
2020-11-21, 00:19
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Supreme Court har inte makten att stoppa/overturna en certifiering och Thomas har definitivt inte ensam makt att göra detta. Certifiering av valresultat är staternas angelägenhet. Supreme court behandlar federala fall. Jösses, detta är ju lekskolenivå.

Jag tar det igen, se inlägg #13014. Jag går och lägger mig nu...
2020-11-21, 00:20
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det rullar på ganska bra. Känns som bamsekliv var och varannan dag, hur känns det själv, fått upp foten ur klaveret än ?

Jag förstår inte varför du tjuras med att Trump kommer vinna?

Trump vinner inte. Punkt slut. Det är över.
2020-11-21, 00:21
Medlem
Danneliuss avatar
Av ca 3100 counties tar Trump 2500ish, hela kartan är ju röd för fan..
https://eu.usatoday.com/in-depth/graphics/2020/11/10/election-maps-2020-america-county-results-more-voters/6226197002/
2020-11-21, 00:22
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Har folk så dålig fantasi? Kanske är det svårt att trycka in falska röster i maskinen hela dagarna? Kanske behövde man fylla på en batch med röster för att kompensera detta men inte körde dom igenom maskinen? Jag har ingen aning men saker och ting kan vara mer komplicerat sluta tro att du vet hur saker och ting ska gå till i saker du inte har insyn i och välja enklast möjliga väg. Vill man ha reda på sanningen efterfrågar men en ordentlig audit.

Den som sitter och gissar och fantiserar utan insyn är du.

Jag efterfrågar bara vad det egentligen är som påstås. Ber inte ens om bevis. När det framförs att demokraterna fuskade dels genom att programmet räknade rösterna fel och dela att det slängdes in falska röstsedlar. Då är det rimligt att fråga varför demokraterna, om de har förmåga att pumpa in falska sedlar, skulle behöva mixtra med programmet.

Nu framförde du en tes som går ut på att demokraterna kan pumpa in falska röstsedlar, men att de inte kunde göra det just på valnatten, därför använde de sin förmåga att mixtra med programmet under valnatten och placerade vid ett senare tillfälle falska sedlar bland de korrekta.

Jag tycker det låter lite som när en foliehatt gillar två konspirationsteorier, typ både att ”hollow earth” och ”flat earth”. Och så försöker han foga samman dem för att båda är så kittlande att han inte vill överge någon av dem.
2020-11-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Är du medveten ens vad du skriver?

"The Act allowed certain types of cases to be appealed directly to the Supreme Court (bypassing the new circuit courts of appeals) — such as convictions for capital crimes; cases involving the construction or application of the United States Constitution; or cases in which a federal law or treaty, or a state constitution or law, was alleged to violate the U.S. Constitution."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Judiciary_Act_of_1891

Jag svär att jag blir bara dummare av att läsa ert dravel.

Är du korkad? Om du redan har förlorat ett case eller fått det kastat i papperskorgen , tar de inte upp det. Går du direkt till SC då kan de ta upp det. Nu har man fått allt man försökt kastat i papperskorgen- Vilket betyder att SC kommer inte ta det med en tång ens.
2020-11-21, 00:23
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
...

Inget konstigt hände. Den enda orsaken till att tro det är att Biden fick närmare 6 miljoner röster mer, och att man inte tror att det kan vara sant, av vilket det finns mängder av exempel i tråden.

Plötsliga hopp i röstetal handlar om när storstäder redovisar poströster. Det är inte svårare än så.

Har man problem med det måste man förklara varför folk i storstaden, folk med utbildning, tjejor, och negrars röstar annorlunda. Varför älskar de inte Trump?

Vi kommer säkert att få tusen sidor till, men den smarte rasisten inser att det här är ett korrekt resultat enligt valreglerna.

Det stora problemet är att resultatet bara kommer skapa fler konspirationsteorier, men så är det när vissa inte kan ta till sig vad som egentligen händer.

Liksom Skumberg, "nej negrarsna röstar, och inte på den vite rasisten - typiskt valfusk".
2020-11-21, 00:24
Medlem
Danneliuss avatar
Michigan Secretary of State Announces Post-Election Audit in Wayne County & Others
https://thedcpatriot.com/here-we-go-michigan-secretary-of-state-announces-post-election-audit-in-wayne-county-others/
2020-11-21, 00:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Ser du videon?

Yep., Nu ser jag den. Jag blev tvungen att rapportera mitt eget inlägg där till och med..

Hennes anklagelser är dock intessamta, och jag kan knappt bärga mig tills hon presenterar dessa anklagelser samt ackompanjerande bevis i en domstol.
2020-11-21, 00:25
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Yep., Nu ser jag den. Jag blev tvungen att rapportera mitt eget inlägg där till och med..

Hennes anklagelser är dock intessamta, och jag kan knappt bärga mig tills hon presenterar dessa anklagelser samt ackompanjerande bevis i en domstol.

https://twitter.com/paulmurray3/status/1329855910337015809/photo/1

God natt! Ridå!
2020-11-21, 00:27
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
lol.. du babblar en massa ord du inte begriper. Vilka case har Trump i ”hovrätten”?

Du får hänga med. Har Georgia Certifierats idag kommer detta att bestridas. Därefter se min domstols-kedja.

Slutar med Thomas.

Poff.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in