Vad fan, jag hinner inte med i svängarna här.
Man vill ju kunna ha ett liv utanför FB också.
Klassisk antikommunistisk retorik som brukar kunna gå hem i stugorna. Eller i det vita Suburbia. Det kan vara taktik, eller om det inte är det. Att Chavez eller kommunistpartiet på Kuba skulle ha något direkt med valfusket och Dominion att göra tror jag inte att hon menar. Hon menar att de berörda företagen/lösningarna/tjänsterna samt viss finansiering är ett kontroversiellt ämne.
Man vill ju kunna ha ett liv utanför FB också.
Citat:
Som jag tolkat henne tidigare är det Smartmatic som kommer från Venezuela, och som togs fram med valfusk i åtanke. Hon har sagt det vid ett par tillfällen, men eftersom nya versioner avlöser varandra i takt med att nya spår upptäcks och nya indidicier kan avslöjas förändras berättelsen något. Det är inte lätt att avgöra vad som står fast eller när hon brer på.38.43 säger hon att Dominion och mjukvaran är "created in Venezuela"
39.25 pratar om ett vittne som sitter med Chavez switchar röster.
42.52 är det en affärsman från Venezuela som äger Smartmatic
43.02 säger hon att Chaves äger skiten
43.29 igen kopplingar till Chavez
39.25 pratar om ett vittne som sitter med Chavez switchar röster.
42.52 är det en affärsman från Venezuela som äger Smartmatic
43.02 säger hon att Chaves äger skiten
43.29 igen kopplingar till Chavez
Citat:
Kina har nämnts för länge sedan i olika sammanhang relaterat till detta — tror dock inte att Powell gjort det tidigare. Att pengar från dessa länder gått till komponenter i bruk i USA samt företag som anlitats i samband med valet är kanske inget konstigt. Det låter iofs. lite så här:Klassisk antikommunistisk retorik som brukar kunna gå hem i stugorna. Eller i det vita Suburbia. Det kan vara taktik, eller om det inte är det. Att Chavez eller kommunistpartiet på Kuba skulle ha något direkt med valfusket och Dominion att göra tror jag inte att hon menar. Hon menar att de berörda företagen/lösningarna/tjänsterna samt viss finansiering är ett kontroversiellt ämne.
så jag ska tacka för ett trevligt meningsutbyte, som visar att man fortfarande kan ha olika uppfattningar och ändå ha en vettig diskussion.