Citat:
Ursprungligen postat av
Querner
3000 röster till Trump är extremt mycket, har aldrig hänt förut i usa. Jag läste nyheten nyss så visst ger jag dig rätt där. Men att hävda att resultatet inte påvisar fusk är bara dumheter.
Vad jag förstår så användes maskinerna till omräkning vilket inte utesluter att dessa manipulerats. Det svåra är inte att bygga en maskin som räknar rätt utan bygga en maskin som kan fuska och dessutom lyckas producera samma resultat vid en omräkning.
Ingenting är omöjligt. Det vore urbota dumt att fuska med en maskin som inte skulle klara en normal kontroll räkning.
3000 röster är mer än acceptabelt.
Resultaten i Georgia är ju inte heller någon audit. Man har räknat alla fuskröster en gång till.
Därutöver tvingats mata in resultaten i en mjukvara som de som angav det felaktiga resultaten från första början ansvarar för och därefter presenteras resultatet, man har alla möjligheter att mörka igen. Brian Kempf Guvernör i Georgia verkar gräva sig en snabb grav.
1. Fullständig audit krävs, handräkning och kontroll vid varje bord
2. Kontroll av signaturer på varje röstsedel
3. Manuell räkning upp till att resultaten presenteras dvs ingen mjukvara inblandad övh
4. Inga Dominion tekniker på plats
5. Federal assistans av processen som görs helt transparant och utan inbandning av de som begått "misstag" tidigare.
6. Massa annat för att GÖRA OM GÖRA RÄTT.
Denna typ av Cover UP´s får ju alla att bara bli än mer mistänksamma.