2020-11-20, 11:14
Medlem
Idag på kåken ses inte kvinnomord våldtäkt eller sånt som dåligt snarare hifive . Möjligen om du är svensk men knappt då heller
Citera
2020-11-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Om de döms för våldtäkt så hamnar de på sexualbrottsanstalt där alla är dömda för liknande brott.

De kommer dömas för våldtäkt BLAND ANNAT, men det kommer inte bedömas som den typen av sexualbrott som innebär att de hamnar på en dedikerad anstalt.
Citera
2020-11-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
De kommer dömas för våldtäkt BLAND ANNAT, men det kommer inte bedömas som den typen av sexualbrott som innebär att de hamnar på en dedikerad anstalt.

Och?
Senast redigerad av bouncingwiththat44 2020-11-20 kl. 11:21.
Citera
2020-11-20, 11:18
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Jag ser det som våldtäkt mot barn. Att du tycker det är normalt säger ganska mycket om dig som person. Sök hjälp.

Med tanke på hur du plockade ihop något helt annat med orden i min mening tyder på att du är den som behöver söka hjälp

Det handlar inte om hur du ser på saken, vi talar om hur folk på kåken ser på saken, din dumma idiot, häng med i diskutionen om du ska svara
Senast redigerad av SoZRandom 2020-11-20 kl. 11:24.
Citera
2020-11-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Bland annat, och?

Du har ingen aning om vad du pratar om.

Ja, BLAND ANNAT. Har du inte läst FUP? DU har ingen aning. Du verkar mest se upp till dessa incestoffer din smutsiga arab.
Citera
2020-11-20, 11:23
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Vet du för att du själv suttit inne för samma sak? Om inte, hur vet du att det inte finns brutala juggar där inne som väntar på att få vrida skallen av de här incestskadade araberna?

Som tidigare skrev, mycket önsketänkande från ditt håll.

Jag behöver inte ha suttit för samma sak för att ha suttit på kåken eller varit kriminell eller känner till hur sånt här folk tänker och moraliserar

Hört talas om sexövergreppen i fängelserna i USA, ingen där som kallar dom våldtäktsmän om man säger så, och i USA har man en snarlik syn på våldtäktsmän som i Sverige.

Risken är betydligt större att dom isåfall får stryk för att dom är svaga och icke vältränade eller för att dom har svårt spela spelet på kåken.

Men som sagt, ingen på kåken kommer se dom som våldtäktsmän
Senast redigerad av SoZRandom 2020-11-20 kl. 11:30.
Citera
2020-11-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ja, BLAND ANNAT. Har du inte läst FUP? DU har ingen aning. Du verkar mest se upp till dessa incestoffer din smutsiga arab.

Vad fan pratar du om? Skulle jag se upp till dom för att jag påpekar att de hamnar på sexualbrottsanstalt?
Att man döms för andra brott än sexualbrott i samma veva betyder inte direkt att man utesluts från den typen av anstalt.

Du verkar helt lost grabben.
Citera
2020-11-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Nån som minns vad straffet blev för 2 st som gjorde inbrott och klippte av lilltåna var ett par år sedan, tror de fick uppåt 5-6 år borde kunna va lite vägledande ifråga om straff.

Här har du ett liknande fall,

https://sverigesradio.se/artikel/7094286

Utgår man får den domen så kommer det inte bli så hårda straff här. Som du säger låter 5-6 år rimligt för den äldre
Citera
2020-11-20, 11:56
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Dessa gossar kommer sitta längre åtminstone 21åringen. Tror att det kommer landa på maxstraff.

Annars får ni ursäkta mig när jag frågar om åldern på målsägande? Jag har läst mycket i tråden men drygt 3000inlägg är mycket.
Citera
2020-11-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Dessa gossar kommer sitta längre åtminstone 21åringen. Tror att det kommer landa på maxstraff.

Annars får ni ursäkta mig när jag frågar om åldern på målsägande? Jag har läst mycket i tråden men drygt 3000inlägg är mycket.

16 år är dom.

Gm ska såklart sitta minst 10 år därefter utvisas.
Citera
2020-11-20, 12:06
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Här har du ett liknande fall,

https://sverigesradio.se/artikel/7094286

Utgår man får den domen så kommer det inte bli så hårda straff här. Som du säger låter 5-6 år rimligt för den äldre
Hittade detta
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/A2XqKr/langa-fangelsestraff-for-tortyrmisshandel
Citera
2020-11-20, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Som tidigare skrev, mycket önsketänkande från ditt håll.

Jag behöver inte ha suttit för samma sak för att ha suttit på kåken eller varit kriminell eller känner till hur sånt här folk tänker och moraliserar

Hört talas om sexövergreppen i fängelserna i USA, ingen där som kallar dom våldtäktsmän om man säger så, och i USA har man en snarlik syn på våldtäktsmän som i Sverige.

Risken är betydligt större att dom isåfall får stryk för att dom är svaga och icke vältränade eller för att dom har svårt spela spelet på kåken.

Men som sagt, ingen på kåken kommer se dom som våldtäktsmän

Känner mig ganska övertygad om att de flesta ser på dom som något minst lika lågt som våldtäktsmän. Det går inte heller att gå runt det faktum att de utsatt två barn för sexuellt bestialiskt våld. Sexförbrytare är de utan tvekan.

Kommer de åka på däng i fängelset? Kanske, kanske inte. Kommer någon av målsäganden i framtiden få psykbryt och mörda dom, kanske, kanske inte.
Senast redigerad av Eskulap 2020-11-20 kl. 12:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in