2020-11-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror inte att han ser så mycket material i henne alls. Men till skillnad från dom flesta andra i tråden så måste jag säga att jag uppskattade hans YT-kanal, eller i alla fall honom och hans sätt att vara framför kameran. Tror definitivt att han vet precis vad han håller på med.

Tycker han verkar schysst. Kanske inte det att han använder Bianca som en madrass men kuken ska ha sitt som det heter. Bråken de har lär bero 95 % på henne. Det man ser i teve räcker för att säga att det är ett helvete att leva med henne för vem som helst. Klagar på allt och allmänt bitchig. Vet inte om hon kan funka ihop med nån.
Citera
2020-11-19, 21:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Tycker han verkar schysst. Kanske inte det att han använder Bianca som en madrass men kuken ska ha sitt som det heter. Bråken de har lär bero 95 % på henne. Det man ser i teve räcker för att säga att det är ett helvete att leva med henne för vem som helst. Klagar på allt och allmänt bitchig. Vet inte om hon kan funka ihop med nån.
Yeah, det är den bilden jag har fått men jag har å andra sidan bara sett typ.. 10 minuter video med henne i hela mitt liv med det räckte.
Citera
2020-11-19, 22:00
Medlem
Citat:
Yeah, det är den bilden jag har fått men jag har å andra sidan bara sett typ.. 10 minuter video med henne i hela mitt liv med det räckte.

Du har rätt bild. Räcker att höra om hennes bråk med sin mamma. Hur fan hamnar man i bråk Pernilla Wahlgren som är världens gladaste och mest positiva människa. Då är det man själv som är problemet.
Citera
2020-11-19, 22:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Du har rätt bild. Räcker att höra om hennes bråk med sin mamma. Hur fan hamnar man i bråk Pernilla Wahlgren som är världens gladaste och mest positiva människa. Då är det man själv som är problemet.
Brud + kändisbarn + frånvarande farsa.
Citera
2020-11-19, 22:11
Medlem
Citat:
Brud + kändisbarn + frånvarande farsa.

Kaaat-a-strooof som Bianca säger.
Citera
2020-11-19, 22:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Kaaat-a-strooof som Bianca säger.
Heh, så säger jag också mellan varven.

Men i ärlighetens namn, hon har ju haft det kefft också med en farsa som boxar på sin morsa. Sånt där fuckar ju med folk.
Citera
2020-11-19, 22:15
Medlem
Citat:
Heh, så säger jag också mellan varven.

Men i ärlighetens namn, hon har ju haft det kefft också med en farsa som boxar på sin morsa. Sånt där fuckar ju med folk.

Jo, det är väl synd om henne, men det finns psykologer om man vill.
Citera
2020-11-19, 22:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo, det är väl synd om henne, men det finns psykologer om man vill.
Jag vete fan om jag tycker synd om henne. Hon verkar ju inte ens försöka göra något åt sina trauman.
Citera
2020-11-19, 22:21
Medlem
Citat:
Jag vete fan om jag tycker synd om henne. Hon verkar ju inte ens försöka göra något åt sina trauman.

Hon verkar mest skylla på Pernilla som jag sett. Har faktiskt aldrig hört henne klaga på sin farsa någonsin alls.
Citera
2020-11-19, 22:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hon verkar mest skylla på Pernilla som jag sett. Har faktiskt aldrig hört henne klaga på sin farsa någonsin alls.
Yeah. Det var säkert Pernilla som ramlade på hans händer. Eller vad som nu hände.
Citera
2020-11-19, 22:28
Medlem
Citat:
Yeah. Det var säkert Pernilla som ramlade på hans händer. Eller vad som nu hände.

Vet inte hur hon får ihop det. Hon säger att hon känt sig utanför i familjen. Förmodligen för att hon var ett asjobbigt barn som man inte orkade vara i närheten av.
Citera
2020-11-19, 22:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Vet inte hur hon får ihop det. Hon säger att hon känt sig utanför i familjen. Förmodligen för att hon var ett asjobbigt barn som man inte orkade vara i närheten av.
Eller för att dom andra sjunger och dansar men hon kan inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in