Citat:
Ursprungligen postat av
KarimBenzema9
Adidas?
Det har jag inte skrivit utan jag skrev att busschauffören borde agerat annorlunda.
Som sagt, bara för att han var stökig så ger det inte busschauffören rätten att be honom åka hem.
Inte enligt lag men eftersom att Sveriges regering är på väg eller snarare redan har brutit samhällskontraktet så kommer vi få se allt mer sånt här och bor du på vissa ställen så kommer du själv snart vara med om det antingen personligen eller närstående.
Vi ska vara glada att folk vågar säga ifrån. Förr eller senare så kommer var och en bli tvingade för inte en jävel kommer hjälpa oss.
Vem ska du ringa när någon fart kaos i bussen och din åttaåriga morsa blev knuffad av en femtonåring som bara beter sig så där hela tiden.
Jag har aldrig bett om det här... När vi var i den åldern så bråkade man också och gjorde dumma saker men nog fan lyssnade man när vuxna sa ifrån. Det var väldigt få på den tiden som bråkade mot och var så uppkäftiga och jag tycker att beter man sig så så ska man inte få åka buss alls den terminen ut. Eller allså egentligen utvisas rakt av. Jag har aldrig vart för den här invandringen alls. jag har alldaglig velat det från början , aldrig bett om den, har hela tiden var emot och vi är många som aldrig bett om det här.
UT nu!