2020-11-19, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Nej, kolla in min historik så ser att jag är tveksam till ett omfattande valfusk, men jag utesluter det inte. Min kommentar baseras på att deras stämningar som har innefattat det som Rudy påstod under denna presskonferens har slängts ut.
Det stämmer ju inte. Det var inte en "evidentiary hearing" då. Dvs hearingen var inte för att presentera bevis.

https://twitter.com/JasonMillerinDC/status/1329481712171175940?s=20
2020-11-19, 19:03
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
MEN! Det är även det ett väldigt stort "leap of faith", för ponera nu att detta faktiskt händer. Då hänger hela planen, rubb och stubb, ja precis ALLT på att det inte finns EN ENDASTE "RINO" som röstar på Biden istället eftersom majoritetsmarginalen är hårfin!

Du menar att ledamöterna ska rösta på Biden och därmed få tappa sina jobb?
Klart de kommer rösta på Trump om de får chansen. De får ju behålla sina platser och lön då.
2020-11-19, 19:04
Medlem
Japhys avatar
"American patriots are fed up with this corruption and we will not be intimidated". Ord och inga visor från Powell i dagens PK. Huvuden kommer att rulla. Allt kommer presenteras i domstol. Sanningen kommer fram. Den fascistiska vänstern sitter snart bakom lås och bom, tillsammans med diverse fake news representanter.
Vänsterstollarna i tråden upprepar samma tomma fraser gång på gång. De kör på tomgång och inbillar sig att deras mediala representanter kan bestämma valutgången.

Det är kört för DNC. Ledargarnityret sitter snart bakom lås och bom.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Det är precis vad hon sa. Sluta ljug.

Då får du länka, för jag måste ha missat detta än fast jag kollade noggrannare än dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Så den "höga militär" TheOldOneKnows nämner i sitt inlägg nedan är från Venezuela? Har han bara jobbat på/med Smartmatic eller var han med och utvecklade mjukvaran?
Jag känner att jag nog får lyssna på Powell i gårdagens show igen, och den här gången något tidigare än mitt i natten.

Så jävla spännande.
Tjänsten de säljer är att vinna val helt enkelt, även om den utåt annonseras som en hjälp vid själva räkningen bara.
Låter helt skruvat, men varför inte.

Min förhoppning är att inte den här människan från Venezuela (?) väljer att "träda fram" nu för att han vet att Smartmatic är i ropet. Eller, så klart fantastiskt på alla sätt om han gör det och talar sanning här:
Han såg exakt samma mönster på detta US val så han förstod direkt att det användes även här.
Annars inte.

Vi fick veta mycket mer nu i dagens presskonferens. Det var riktigt omskakande.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Förstår nog inte din fråga. De har lämnat vittnesmål men hur många av dem vet jag inte, någonstans ifrån måste de i alla fall ha fått siffran. De har väl anmält det på något sätt.

Om pk:n nu: Powell låter mycket tröttare än vad jag har sett någon gång förut.

De säger, Rudy Giuliani sa, att flera av deras advokater har varit tvungna att sluta för att de har blivit så trakasserade och hotade så de inte har vågat vara med längre.

Visst finns det vittnesmål men om 15000 personer som kommer in för att rösta får reda på att de redan har röstat så skulle det bli ett satans liv. Alternativt är att valfunktionärerna medvetet inte meddelat folk som är dubbelröstare.
2020-11-19, 19:05
Medlem
Tja, stämmer det som Sidney Powell säger så kan man ju konstatera att det här nog blir den största världshändelse sen 9/11.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
De har solklara bevis.

Med tanke på att man kunde ladda ned mjukvaran så måste dom vara rätt säkra på att dom har rätt?
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Så berätta, när ska de visa KONKRETA bevis? Snälla sluta, ni skämmer ut er mer och mer.

Hugo Chavez did it.....

This was a opening statement säger hon, bevisen kommer presenteras i rätten.
Eller är du för efterbliven att förstå?
2020-11-19, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du menar att ledamöterna ska rösta på Biden och därmed få tappa sina jobb?
Klart de kommer rösta på Trump om de får chansen. De får ju behålla sina platser och lön då.
De i delstaterna är väl redan valda för en ny mandatperiod (eller kommer att förlora sina jobb ändå i fall de förlorade valet)?
2020-11-19, 19:07
Medlem
IsraelWatchs avatar
Stängde av PK:n de sa ju ingenting av värde.
Var samma trams om fusk utan bevis och affidavits (som inte är bevis, utan vittnesmål i skrift och som behöver stödbevis för att gälla).

Samma gamla visa, nä ar tråkigt detta.

Besviken på Trump faktiskt, förväntade mig mer.
2020-11-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Stängde av PK:n de sa ju ingenting av värde.
Var samma trams om fusk utan bevis och affidavits (som inte är bevis, utan vittnesmål i skrift och som behöver stödbevis för att gälla).

Samma gamla visa, nä ar tråkigt detta.

Besviken på Trump faktiskt, förväntade mig mer.
Hur är ett vittnesmål inte bevisning? Det klassas som "Direct Evidence" i amerikansk juridik.

Hur menar du egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in