2020-11-18, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solitair
Det är bögigt att fundera över vad som är bögigt. En riktig man vet sånt instinktivt.

Word. Jag känner mig nästan lite bögig som ens läser tråden.

Nu ska jag koka kaffe, vi hörs!
Citera
2020-11-18, 16:04
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Låt oss säga att man av nån anledning befinner sig i amerikanska södern och får stopp på bilen, medans bilen fixas så flyr man värmen för ett slag och sätter sig på en bar och beställer en iskall Budweiser - när det blir dags att betala slänger man upp kontokortsetuiet och envisas med att betala med kort.

BÖGVARNING!!!

Eller vad säger ni? Man vill ju inte gärna hamna i den situationen eller hur så tänk för helvete efter före, se till att ni har en rejäl plånbok i bakfickan så ni kan få respekt i baren och inte bli betraktade som en bögjävel.

Riktiga män har en plånbok som George Costanza
Citera
2020-11-18, 16:31
Medlem
Jag tycker det är bögigt att inte bära plånbok. Jag ser det också som fjolligt att inte bära klocka som vuxen (25+).
Citera
2020-11-18, 16:35
Medlem
Tvonds avatar
Ja det är väldigt bögigt att bära plånbok en riktigt man bär runt på en portmonä
Citera
2020-11-18, 21:00
Medlem
Dofternas avatar
Inte bögigt alls om lilla jag får komma med min åsikt. Bär korten löst i fickan på mina extremt tajta jeans.

Så tycker jag.
Citera
2020-11-18, 22:10
Bannlyst
Att bära en plånbok av klassiskt utförande i skinnmaterial eller liknande är ett typiskt bögigt beteende.

Bögen med en omättlig sexuell perversion måste alltid vara redo att muta småpojkar med pengar, därför är bögigheten kopplade till storleken på plånboken, större plånbok innebär att du har och göra med en större ärkebög.
Citera
2020-11-18, 22:13
Medlem
Rätt efterblivet att ha allting samlat i en enda grej som ficktjuvarna kan plocka.
Citera
2020-11-19, 14:28
Bannlyst
Ni kan tramsa bäst ni vill men skyll inte på mig om ni inte får ligga för ni inte tar upp plånboken när ni ska bjudan dejten på en drink.

Finns studier som visar att kvinnor tycker män utan plånbok är omanliga och andra studier som visar att omanliga män får ligga mindre så sambandet är tydligt.
Citera
2020-11-19, 16:32
Bannlyst
Citat:
I backfickan på mina Wrangler jeans

Ja så vad hindrar dig ifrån att ha kontanter i framfickan på dina Wrangler jeans? Varför måste du ha pengarna i röven?
Citera
2020-11-19, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Ja så vad hindrar dig ifrån att ha kontanter i framfickan på dina Wrangler jeans? Varför måste du ha pengarna i röven?

Vi riktiga män behöver utrymmet fram på jeansen till annat...
Citera
2020-11-19, 17:06
Bannlyst
Citat:
Vi riktiga män behöver utrymmet fram på jeansen till annat...

Som vadå?
Citera
2020-11-19, 17:09
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Låt oss säga att man av nån anledning befinner sig i amerikanska södern och får stopp på bilen, medans bilen fixas så flyr man värmen för ett slag och sätter sig på en bar och beställer en iskall Budweiser - när det blir dags att betala slänger man upp kontokortsetuiet och envisas med att betala med kort.

BÖGVARNING!!!

Eller vad säger ni? Man vill ju inte gärna hamna i den situationen eller hur så tänk för helvete efter före, se till att ni har en rejäl plånbok i bakfickan så ni kan få respekt i baren och inte bli betraktade som en bögjävel.
I amerikanska södern ska man ha två plånböcker. En med ditt riktiga körkort, dina riktiga kort och dina pengar. I den andra ska du ha ett gammalt legg eller körkort, några utgångna kreditkort och en mindre summa pengar. Det är den senare plånboken du lämnar över när du blir rånad.

Att betala med kreditkort är manligt, stålars är WT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in