Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Men varför har Trump team tagit 28 menlösa fall till domstol utan att ens mena att det finns vorter fraud?
I det exemplet jag nämnde innan att R inte får tillträde till tex rösträkningen kanske inte voter fraud är den juridiskt korrekta termen, även om det i praktiken är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Det är ju det jag säger. Det är minst 500 000 personer som har samverkat kring det här. Pelosi är en gammal räv. Och hon äger väl det där Domoniom också. Och från det hållet så piskas ju stämningen om kring covid. Tror de har dödat 250 000 hittills. Men poströsterna har ju en vattenstämpel. Vattenstämpeln kommer att avslöja fusket.
Finns det en okänd vattenstämpel så är D körda. Kanske gick man ut med vattenstämpelbeviset för att få fuskare att sjunga, med hot om 10-15 års fängelse för valfusk.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeatriceCenci
Finns ju ingen annan anledning till att göra detta, om de inte vet att fusk förekommit. Demokraterna och korrupta domare i sving-staterna gör allt lagligt och olagligt de kan, för att få bort Trump.
Om man vet att allt är lagligt så finns det ingen anledning att obstruera.
Om det försiggår valfusk och korrupta domare hjälper till att dölja det gissar jag att det kan bli väldigt stora konsekvenser. Valfusk till presidentval är väl ett federalt brott?
Citat:
Ursprungligen postat av
bitamin-CE
Undrar om du skulle få ett nervöst sammanbrott om du visste hur världen styrs.
Teamet bakom biden kan starta krig för profit.
Låta massdöda människor i false flags för att implementera en agenda.
Och man använder sig av "minoriteters" mindervärdeskomplex för att destabilisera samhället.
Hur känns det att stå på ondskans sida? Känner du dig som en bra människa?
Exakt så. Det är tyvärr många som inte har en aning om hur världen styrs utan lever i en Truman Show-bubbla.
Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Den här tråden har legat och puttrat på ca 300 samtida läsare sedan den skapades för ett par veckor sedan.
Initialt kände man att det var ett omfattande valfusk som troligtvis påverkade valet så att det fick slagsida åt Biden. Men samtidigt kändes det ganska utsiktslöst att kunna häva tillbaka valresultatet till Trumps fördel på grundval av dessa indicier och halvsäkra bevis.
Vad är det viktigaste som hänt under dessa två veckor? Och har det påverkat så att någon sida stärkt sin position? Eller är känslan som jag redovisar i första stycket densamma nu?
Jag tror att de starkaste bevisen kommer när man redovisar dominionmaskinerna och mjukvaran. Man är bra korkad om man som advokat avslöjar sina trumf i MSM innan det avgjorts i rätt instans.
Antingen finns inga bevis som i något större avseende förändrar valresultatet och då är Trump en galning som fullständigt förstör sitt och familjens och alla advokaters anseende samt kastar hundratals miljoner i sjön.
Eller så finns det bevis på omfattande fusk. Då kan man ana att det finns enorma krafter i spel att baktala Trump och man använder sig av alla till buds stående medel. MSM, Big Tech, köpta domare, köpta republikaner och demokrater.
Jag tror på alternativ två. Biden gjorde en fullständigt usel valrörelse, värre än HRC. Han anklagades/avslöjades med att vara korrupt med Ukraina, Kina, Ryssland bortsett från pedofilmisstanken och demensmisstanken. Biden gjorde sämre ifrån sig i alla delstater utom i de avgörande swing states. I swing states ledde Trump stort fram till klockan 4 på morgonen när alla rösträkning stoppades under ett par timmar och när det sattes igång hade Biden fått hundratusentals röster och ledder över Trump och därefter höll de jämna steg. Nyckelpersoner runt om på myndigheter som säger att det inte skett något valfusk är garanterat mutade eller hotade. Ingen tror att detta var det säkraste valet i USAs historia så att gå ut och säga så som chef väcker väldigt många frågor.