2020-11-19, 14:55
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acemanner
Dessa varelser är djävulens apostlar, nackskott är den enda lösningen.

Tror någon att dessa kan återgå till att bli laglydiga medborgare, dessa monster kommer att fortsätta terrorisera folk tills de blir mördade av andra avskräden.

Om dessa avarter har någon tanke om ett liv efter döden så kan de inte någonstans tro att de hamnar på något annat ställe än helvetet.

Det kan dom lugnt räkna med, för det existerar något som heter karma. Karma kommer ingen undan, det är en naturlag.Vilka lågbegåvade as alltså, vi behöver dom inte, ingen behöver dessa.
Citera
2020-11-19, 14:56
Medlem
Harry_s avatar
Fup?
Citera
2020-11-19, 15:00
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Precis! Det som är så fruktansvärt, att det verkligen är skillnad på folk och folk i humanismens storborg Sverige. Kan tänka mig rubrikerna med etniskt svenska förövare samt alla fackeltåg med statsministern och övriga ministrar i släptåg. Straffen lär ju hamna på en nivå som kan liknas med dagisverksamhet eftersom förövarna tillhör rätt folk så att säga.
Håller med.

Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Straffen lär ju hamna på en nivå som kan liknas med dagisverksamhet eftersom förövarna tillhör rätt folk så att säga.
Definitivt. Jag gissar på 2-3 år och ett skrattretande skadestånd.

Hängning på offentlig plats vore det enda rätta straffet för de här asen. Deras familjer bör skickas hem också. Ja, all Sveriges araber och afrikaner borde skickas hem, när man ändå är på gång.
Citera
2020-11-19, 15:09
Medlem
colombo555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Va? Vad skulle offren ha gjort? Sagt "Dra åt helvete, vi vill inte köpa ert knark!!" typ, eller vad menar du? Skulle pojkarna agerat RASISTISKT kanske??? Ett ännu allvarligare brott enligt vissa.

Jag var ju inte där men jag sa att det antagligen är så att brottsoffret döljer något.

Det rättfärdigar inte vad GM gjorde såklart.

Ett exempel jag vet är ett rån några araber gjorde, fallet visades på efterlyst. Av vad jag hört så skulle brottsoffret köpa knark av GM, men istället blev de rånade.

Såklart så blev de rånade, men i efterlyst sa de att de skulle ta ut pengar för att sedan gå till en efterfest. Såklart så är inte brottet rättfärdigt för det.

Vi som läser nyheter och kollar på efterlyst får ibland missvisande information.
Citera
2020-11-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Detta var helt åt helvetet avskyvärt brott.

Men jag kan nästan lova att offren inte är helt oskyldiga. Brukar vara så.

Du kan läsa om brottet här, så att du inte längre behöver göra dina egna teorier https://samnytt.se/har-ar-tortyr-och-valdtaktsranarna-fran-solna-kyrkogard-kan-inte-utvisas/
Citera
2020-11-19, 15:16
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Jag var ju inte där men jag sa att det antagligen är så att brottsoffret döljer något.

Det rättfärdigar inte vad GM gjorde såklart.

Ett exempel jag vet är ett rån några araber gjorde, fallet visades på efterlyst. Av vad jag hört så skulle brottsoffret köpa knark av GM, men istället blev de rånade.

Såklart så blev de rånade, men i efterlyst sa de att de skulle ta ut pengar för att sedan gå till en efterfest. Såklart så är inte brottet rättfärdigt för det.

Vi som läser nyheter och kollar på efterlyst får ibland missvisande information.

Så pojkarna (vet inte hur gamla de är ) skulle frågat efter knark, de blev erbjudna men tyckte priset var för högt och sen blev det tjaffs? Kanske det. En normal människa hade sagt att priset ligger där det ligger och piss off om det är för dyrt. Det finns ingen situation hur triggade männen än blev som kunde leda till misshandel, rån, våldtäkt och mordförsök (men det håller du ju med om också). Skicka ut hela familjen, dessa straff måste få större effekter så att familjen till dessa män fattar att de inte kan ha dem rännandes ute på kvällarna.
Citera
2020-11-19, 15:22
Medlem
Någon som vågar sig på en gissning vad de här två lirarna kommer att få för straff? När är dom ute igen? Att de kommer att få en kraftig ungdomsrabatt förutsätter jag.
Citera
2020-11-19, 15:23
Medlem
colombo555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Så pojkarna (vet inte hur gamla de är ) skulle frågat efter knark, de blev erbjudna men tyckte priset var för högt och sen blev det tjaffs? Kanske det. En normal människa hade sagt att priset ligger där det ligger och piss off om det är för dyrt. Det finns ingen situation hur triggade männen än blev som kunde leda till misshandel, rån, våldtäkt och mordförsök (men det håller du ju med om också). Skicka ut hela familjen, dessa straff måste få större effekter så att familjen till dessa män fattar att de inte kan ha dem rännandes ute på kvällarna.

Jag vet inte. Skicka inte ut dessa araberna, invalidisera dem istället. Någon till offrens närhet borde väl hämnas?
Citera
2020-11-19, 15:29
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Skicka inte ut dessa araberna, invalidisera dem istället. Någon till offrens närhet borde väl hämnas?

Statistiskt sett kommer ingen att hämnas. Det är mycket ovanligt.

För egen del kokar det i mitt blod vid tanken på att det skulle vara min son som blivit utsatt för detta och det KÄNNS som att jag skulle få mycket svårt att leva med mig själv om jag inte hämnades, om så hade varit fallet.

Men jag antar att det är en sak att sitta hemma på sin kammare och tänka att man skulle hämnas och något helt annat att verkligen göra det.

Omöjligt att i förväg veta hur man skulle reagera i en så extrem situation som detta rör sig om.
Citera
2020-11-19, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ApNegern
Du kan läsa om brottet här, så att du inte längre behöver göra dina egna teorier https://samnytt.se/har-ar-tortyr-och-valdtaktsranarna-fran-solna-kyrkogard-kan-inte-utvisas/

Vart är filmen på "brottet"? Finns det ingen film så har det inte heller hänt
Citera
2020-11-19, 15:46
Medlem
Har vi adresser? Personnummer?

Vad heter GMs familjemedlemar? Vad är deras adresser?

Tack till alla som inte röstade på SD, utan er, inga sådana här brott. Grattis, ni får det ni vill ha. Torterade barn, våldtäkter, mord, blod.
Det älskar alla som inte röstar på SD.
Citera
2020-11-19, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Någon som vågar sig på en gissning vad de här två lirarna kommer att få för straff? När är dom ute igen? Att de kommer att få en kraftig ungdomsrabatt förutsätter jag.
Jag gissar på 18 månader -- 2 år för 18 åringen, och fyra år för 21 åringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in