Resultat: Sex med överviktig 45+ kvinna eller runka till porr?
Överviktig 45+ kvinna
61,06%
243 röster
Runka till porr
38,94%
155 röster
2020-03-30, 23:51
Medlem
GusFrings avatar
Blir runk, jag är inte flashback-man nog att spänna på en Överviktig 45+ kvinna
Citera
2020-04-01, 14:30
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag är lyckligt gift och har tillgång till fitta 24/7. Behöver inte ens fantisera om knulla som du verkar göra mest hela tiden.

Skaffa dig en hobby, din runkande loser, och låt bli att störa folk som har ett normalt sexliv.
Störa folk? Det är ju du som skriver skit om folk, din tönt. Och en gammal torr fitta är inget att skryta om.
Citera
2020-04-01, 14:35
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Som sagt det finns de som föredrar stora tjejer över pinnsmala. Om alla tjejer blev tjocka skulle du antingen leva i celibat som en munk eller sätta på män i kvinnokläder? Fortsätt intala dig själv att du är en riktig man 😛
Det gör jag med, men det är skillnad på någon med lite mer fett än ett fet svin. Jag skulle nog hellre leva i celibat isåfall, skulle nog inte ens få stånd om jag skulle ligga med en sån tjej.
Citera
2020-04-01, 14:49
Medlem
Strongmanx2s avatar
Svårt att ge ett definitivt svar, gäller detta valet för all framtid eller bara vid ett enskilt tillfälle?

Finner jag attraktion hos kvinnan väljer jag såklart kvinnan, finner jag henne inte attraktiv så väljer jag onani.

Har ej lämnat någon röst.
Citera
2020-04-01, 15:42
Medlem
RZLAs avatar
Jag väljer att dra en Tarzan framför att ha sex med en oattraktiv kvinna. Röstade runk.
Citera
2020-04-01, 21:40
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Störa folk? Det är ju du som skriver skit om folk, din tönt. Och en gammal torr fitta är inget att skryta om.
Så länge du citerar mina inlägg och dillar en massa strunt så stör du.

Låt bli att störa folk med ett normalt sexliv..
Citera
2020-04-01, 21:59
Medlem
Beror på hur fet Hon är men. Lite är okej vill heller inte ha ett anorexi offer . Men har hon carm och vettig så några kilo hit eller dit vad spelar det för roll är en gubbe så då är väl en tjock tant okej finns även feta tjejer som är yngre skulle ni föredra en sådan eller en som är smal som en belsen fånge???🤭🤗
Citera
2020-04-01, 23:57
Avslutad
Citat:
Det gör jag med, men det är skillnad på någon med lite mer fett än ett fet svin. Jag skulle nog hellre leva i celibat isåfall, skulle nog inte ens få stånd om jag skulle ligga med en sån tjej.

Kvinnan på bilden som TS länkade till är ju okvinnlig och osexig, men det finns dock snygga feminina 45+ kvinnor som är minst lika feta men har fett på rätt ställen. En sån kvinna skulle jag nog hellre knulla än att runka för resten av livet.
Senast redigerad av Guy86 2020-04-02 kl. 00:02.
Citera
2020-04-02, 12:13
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Så länge du citerar mina inlägg och dillar en massa strunt så stör du.

Låt bli att störa folk med ett normalt sexliv..
Låt bli att vara inne på flashback då, här diskuterar vi saker, om det inte passar dig så kan du bara stänga ner webbrowsern eller så slutar du svara.
Citera
2020-04-02, 13:12
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Låt bli att vara inne på flashback då, här diskuterar vi saker, om det inte passar dig så kan du bara stänga ner webbrowsern eller så slutar du svara.
Citerar du och svarar på alla inlägg du läser på Flashback, eller är det bara några slumpmässigt utvalda personer du stör genom att bete dig som du gör?

Låt bli att störa folk som upprepade gånger ber dig att låta bli.
Citera
2020-04-02, 15:10
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Citerar du och svarar på alla inlägg du läser på Flashback, eller är det bara några slumpmässigt utvalda personer du stör genom att bete dig som du gör?

Låt bli att störa folk som upprepade gånger ber dig att låta bli.
Låt bli att svara då. Jag stör ju knappast dig när du väljer att svara hela tiden.
Citera
2020-11-19, 11:43
Medlem
Överviktig tant, alla dagar i veckan!

Hon på bilden har ju sexiga lår! Gillar hur byxorna sitter åt tajt mot fittan på henne. Ingen bullfitta där inte!
Den där tanten skulle få sig ett riktigt jägarknull av Furiren
Senast redigerad av Furir.Revar 2020-11-19 kl. 11:45. Anledning: Stavfel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in