Resultat: Sex med överviktig 45+ kvinna eller runka till porr?
Överviktig 45+ kvinna
61,06%
243 röster
Runka till porr
38,94%
155 röster
2020-03-29, 11:08
Medlem
Grittys avatar
Har varit med 45+ men drar gränsen vid övervikt. Klarar bara inte av det då jag blir äcklad.

Så röstade på runka till porr i det här fallet.

Jag är 25-30 jordsnurr om det spelar roll
Citera
2020-03-30, 01:52
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Du runkar rätt mycket, va?

Nej, jag knullar inte allt som har ett hål. Jag knullar med min fru och det räcker gott.
Och som svar på den hypotetiska frågan i trådstarten så knullar jag hellre med en överviktig 45-åring än runkar.

Yngre kvinnor än så finns ingen anledning för mig att ens spekulera i att knulla. Jag kan tända på en 20-åring, vilket är fullt normalt, men de ska knulla med män i deras egen ålder.

Bottenskrap? Det är de som använder en fleshlight när de runkar.
Skulle du också knulla en man i röven om du fick välja mellan det eller att runka av dig själv, tråden handlar om man fet/ful kvinna. Jag ser ingen skillnad här, att knulla en hemsk oattraktiv kvinna är lika vidrigt som att doppa kuken i rövhålet på en bög, då föredrar jag nog min egen hand. Du kanske inte ställer några krav, men det gör jag, då jag till skillnad från dig har något som kallas självrespekt.
Citera
2020-03-30, 07:38
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Skulle du också knulla en man i röven om du fick välja mellan det eller att runka av dig själv, tråden handlar om man fet/ful kvinna. Jag ser ingen skillnad här, att knulla en hemsk oattraktiv kvinna är lika vidrigt som att doppa kuken i rövhålet på en bög, då föredrar jag nog min egen hand. Du kanske inte ställer några krav, men det gör jag, då jag till skillnad från dig har något som kallas självrespekt.
Vad är det du inte förstår? Jag varken vill eller behöver knulla någon man i röven. Då knullar jag hellre den hypotetiska 45-åriga kvinnan. Och jag knullar som sagt hellre den hypotetiska 45-åringen än runkar.

Seså, gå och runka nu och låt bli att störa folk med ett normalt sexliv.
Citera
2020-03-30, 08:05
Avslutad
Citat:
oh fyfan du verkar knulla allt som har ett hål, snacka om att vara patetisk, ingen fet eller ful kvinna förtjänar bli penetrerad av en riktig man. Bara bottenskrapet nöjer sig med sånt.

Du låter som en feminin bög som blir skräckslagen över lite fett. Inget fel med det dock, men en riktig man knullar hellre en 45 årig kvinna än att runka.

Sen har alla ju olika uppfattningar om vad som är vackert och fult.
Senast redigerad av Guy86 2020-03-30 kl. 08:28.
Citera
2020-03-30, 10:41
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Du låter som en feminin bög som blir skräckslagen över lite fett. Inget fel med det dock, men en riktig man knullar hellre en 45 årig kvinna än att runka.

Sen har alla ju olika uppfattningar om vad som är vackert och fult.
Fast nu pratar vi inte om lite fetma, utan en fet kossa. Nej, en riktig man kan behärska sig själv.
Citera
2020-03-30, 10:44
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vad är det du inte förstår? Jag varken vill eller behöver knulla någon man i röven. Då knullar jag hellre den hypotetiska 45-åriga kvinnan. Och jag knullar som sagt hellre den hypotetiska 45-åringen än runkar.

Seså, gå och runka nu och låt bli att störa folk med ett normalt sexliv.
Ja, ja, sluta ljuga för oss, om du inte ens kan ställa några simpla krav, så skulle det inte förvånar mig om du valde att knulla en annan man i röven om det inte fanns nån fitta tillgängligt
Citera
2020-03-30, 13:27
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ja, ja, sluta ljuga för oss, om du inte ens kan ställa några simpla krav, så skulle det inte förvånar mig om du valde att knulla en annan man i röven om det inte fanns nån fitta tillgängligt
Jag är lyckligt gift och har tillgång till fitta 24/7. Behöver inte ens fantisera om knulla som du verkar göra mest hela tiden.

Skaffa dig en hobby, din runkande loser, och låt bli att störa folk som har ett normalt sexliv.
Citera
2020-03-30, 21:54
Avslutad
Citat:
Fast nu pratar vi inte om lite fetma, utan en fet kossa. Nej, en riktig man kan behärska sig själv.

Som sagt det finns de som föredrar stora tjejer över pinnsmala. Om alla tjejer blev tjocka skulle du antingen leva i celibat som en munk eller sätta på män i kvinnokläder? Fortsätt intala dig själv att du är en riktig man 😛
Citera
2020-03-30, 21:56
Medlem
Avsiktarens avatar
Jag klickade innan jag såg bilden och föreställde mig Dana Vespoli efter julhelgen men knulla är att föredra framför runka.
Citera
2020-03-30, 22:00
Avslutad
Såg inte bilden i OP förrän nu. Hon är så långt från min typ man kan komma men om alla kvinnor såg ut som henne så vad ska man göra? Sitta hemma och runka? 🤣

I mina tidigare inlägg syftade jag på mulliga tjejer/kvinnor i allmänhet.
Senast redigerad av Guy86 2020-03-30 kl. 22:27.
Citera
2020-03-30, 22:05
Medlem
stahlhelm1916s avatar
porr faktiskt.

man måste ha lite självrespekt
Citera
2020-03-30, 23:40
Avslutad
Kanontråd, TS! Synd bara att en person med fel kön skulle lägga sig i.

Jag skulle helt klart sex med kvinnan på bilden. Och jag skulle helt klart inte sex med den unga, smala kvinnan på din andra bild. Smalt är oattraktivt. Föredrar äldre kvinnor med stora pattar och tjocka rövar. Kvinnor i 20-års ålder eller t o m yngre är oftast oattraktiva - och det brukar främst ha med personlighet att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in