2020-11-19, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Slängde in en 1000lapp jag med precis.
Förväntas Powell gå ut med sin info ang Maskinerna imorgon?

Kommer kanske mer om den där generalen som har sett valfusk i Venezuela. Det blir intressant.
Medlem
MrArturs avatar
CISA har en egen sida för att reda ut missförstånd och okunskap* bakom de flesta anklagelserna som framkommit i denna tråd.

Läs detta innan ni blottar *.
https://www.cisa.gov/rumorcontrol
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vilka i CIA har haft kontakt med demokraterna och de som äger maskinerna? Och vem har burit in balar med röster?

Vem har mutat alla i alla vallokalerna?

Exakt, det är många frågor som man vill ha svar på.
2020-11-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
JA

Juristerna presenterar varken bevis i massmedia eller här på Flashback.

Du verkar insatt...

Men du säger ju att det finns bevis, eller har jag missuppfattat dig?
2020-11-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Och utan Wayne County så vinner Trump Michigan överlägset.

Även om DJT tar Michigan och Georgia så vinner Biden?

Michigan + Georgia + Nevada = 16 + 16 + 6 räcker däremot.

Som jag förstår det så är det bara dessa tre som inte har certifierat eller är väldigt nära att certifiera i dagsläget.
2020-11-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
JA

Juristerna presenterar varken bevis i massmedia eller här på Flashback.

Du verkar insatt...

Borde inte FBI ha en större roll? Om FBI var aktiva borde det läckt ut på någon sajt, tycker man ju.
2020-11-19, 08:52
Medlem
Citat:
Vilka i CIA har haft kontakt med demokraterna och de som äger maskinerna? Och vem har burit in balar med röster?

Vem har mutat alla i alla vallokalerna?

Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Borde inte FBI ha en större roll? Om FBI var aktiva borde det läckt ut på någon sajt, tycker man ju.

FBI också. Detta borde falla som ett korthus med så många inblandade. Kan det vara Soros som pejar loss slantar till folk?
2020-11-19, 08:52
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Verkar som de dragit tillbaka sina röster att pga av hot https://www.breitbart.com/2020-election/2020/11/18/republican-canvassers-rescind-their-votes-to-certify-wayne-county-michigan-results/
WTF. Låter som de ändrade sina motröster efter att bl.a. ha blivit lovade en audit, vilket de sedan insåg var skitsnack. Dessutom levde publiken om och saboterade efter den första omröstningen.

Vad är Detroit för skitstad, egentligen? Stora problem, bilindustrin i kris, ett hockeylag som aldrig vinner Stanley cup...
2020-11-19, 08:53
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Kommer kanske mer om den där generalen som har sett valfusk i Venezuela. Det blir intressant.
Sjukt spännande! Generalen hade nämnt namn läste jag? Framgick i Lins case igår va? Eller har jag fattat fel?
Avslutad
Affärs-Trump är ingen konventionell politiker utan affärsman, i USA är stämningar en nationalsport, alla stämmer allt och alla för allting.
När stämningarna inte kommer att leda ngnstans kommer Trump ändå att deklarera seger.
Presidentskapet kommer automatiskt att sluta gälla i januari.
Helt normalt mao.
Frågan är då vad som kommer hända och vad Trump planerar att syssla med efteråt.
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
CISA har en egen sida för att reda ut missförstånd och okunskap* bakom de flesta anklagelserna som framkommit i denna tråd.

En sida med "rykteskotroll" som toppas med en video av Krebs. Krebs har nu fått sparken från CISA.
2020-11-19, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur

Va, kommer du dragandes med fakta och förstör diskussionen? :-)

Jag tror verkligen att den massiva bristen av bildning i USA är en grundläggande problem. Sen kan man ju fråga sig varför de humboldska idealen har förlorat så oerhört mycket mark i USA. Det är svårt att lura en befolkning så som DJT har gjort om alla sitter på de verktyg de behöver för att kritiskt granska och ta till sig kunskap.

Jag menar, se stenografanteckningarna (svenska?) från domstolsförhandlingarna i Pennsylvania där Giuliani framträder och visar hur långt han kommit från att vara advokat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in