2020-11-19, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Kolla marginalerna....

Så att en republikan vann stort för 16 år sedan är bevis för att en demokrat inte kan vinna knappt i år...?

72 vann Nixon (R) med 75%, valet efter vann Carter (D) med 67%.
2020-11-19, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Tog du illa vid dig? Varför känner DU dig påverkad av mitt inlägg för?

Det där var vad som hände och jag fann det intressant. Förlåt om det sårade dig så då.

Nu ligger siffrorna 01-28. Få se om Trump kommer att öka på 01 i dag.
Och den där 1 förlorade han sedan igen i högre instans...

https://www.google.se/amp/s/www.forbes.com/sites/alisondurkee/2020/11/17/pennsylvania-supreme-court-overturns-one-of-trump-campaigns-only-victories-election-observers/amp/

Edit: artikeln säger ”1 av 2” så jag verksr ha missat en...
Senast redigerad av apa123456 2020-11-19 kl. 08:07.
2020-11-19, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
WONDERFUL news! Men Trump skrev väl att "they refused", eller något sådant, även i slutänden? Det lät som avtalet inte signerades.

Wayne County i Detroit är en oerhört viktigt fajt som Trump bör/måste vinna. Mitt intryck är att det är mycket som inte gått rätt till där.

Självklart Georgia skall gå tillTrump. Fusk och hot kan aldrig vara en del av ett demokratiskt val 16 elektorer till Trump.
2020-11-19, 08:08
Medlem
Citat:
Kmappast, jag tycker bara att du är en smula patetisk som inte verkar ha något att göra än att spamma i PU-USA-trådar.

Siffrorna säger inte ett skit, det FETA fusket kommer uppdagas med de manipulerade valmaskinera.

Dominion har hastigt raderat sin vice VD, head engineer och storägare - dessutom flyttat kontoret 'poff' till okänd ort.

Dominion är det som kommer fälla allt till President Trumps fördel-delux och i bästa fall sänka DNC.

Ja, ingen kan neka till att Dominion beter sig mycket suspekt.
2020-11-19, 08:08
Medlem
I-van-Toers avatar
Kanalen som försvann igår, är tillbaka. Så jag länkar till Hannity från den .

Sean Hannity 11/18/20 FULL | Sean Hannity November 18, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=2c8JPq_jx9o

Gör länkfavoriter av kanalerna jag postar för jag kommer inte i all evighet posta länkar varje dag. Fox news börjar så sakta att förtvina. Någon annan kommer att ta över.
2020-11-19, 08:11
Medlem
Citat:
Kmappast, jag tycker bara att du är en smula patetisk som inte verkar ha något att göra än att spamma i PU-USA-trådar.

Siffrorna säger inte ett skit, det FETA fusket kommer uppdagas med de manipulerade valmaskinera.

Dominion har hastigt raderat sin vice VD, head engineer och storägare - dessutom flyttat kontoret 'poff' till okänd ort.

Dominion är det som kommer fälla allt till President Trumps fördel-delux och i bästa fall sänka DNC.

Jag ser fram emot bevis om detta. Är det fusk så är det ju fruktansvärt illa gjort. Tragiskt för USA på alla sätt och vis. Men någon måste lägga fram bevis också. Men det kommer nog då.
2020-11-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tänk på att MSM körde stenhård propaganda 2016 och är tysta nu om ev. valfusk.

From nu skall en ny utredning göras för att utreda valfusket. Man skall presentera en ny ” Mueller” nästa vecka så att amerikanska folket får reda på vad som hänt under detta val. Låt den ta 1-2 år.

Då kan iofs inte många stater utse elektorer men det borde Demokraterna tänkt på innan.
2020-11-19, 08:15
Medlem
Citat:
Jag ser fram emot bevis om detta. Är det fusk så är det ju fruktansvärt illa gjort. Tragiskt för USA på alla sätt och vis. Men någon måste lägga fram bevis också. Men det kommer nog då.

Dominion ligger bakom valfusket. Sedan får vi se vilka mer som är inblandade. Eric Coomer verkar vara en ful fisk.
2020-11-19, 08:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och du kan väl vidga dig och inse att de där sena rösterna gav matematiskt omöjligt många röster på Biden samt att Rep observatörer inte tilläts övervaka rösträkningen.

I övrigt känns det som torsdagen var lugn men jag hoppas och tror det kommer att ta fart där borta under fredagen.

Valdeltagande på 110% med 90% som röstar på Biden. Det är som demokraterna inte ens ansträngt sig för att dölja fusket. Men varför ska dom? All media kör ju på som vanligt och bara tror det är trams att Biden fuskat.

Själv verkar han mest fortsatt vara i sin källare. Gör han något verkar det vara att bryta mot Logan Act genom att ringa upp ledare runtom i världen för att ordna policier. Den lag som han själv tyckte vara så oerhörd viktig att försvara för något år sedan.
2020-11-19, 08:20
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Edit: Läste lite fel men whatever.

Tja, Trump skrev väl det igår och det var ju först för någon timme sedan som det kom ut att de två medlemmarna i Wayne County har vittnat och bett om att få återkalla sina beslut om att certifiera rösterna där på grund av doxning, hot osv. Så jag kan inte tänka mig annat än att det lär gå Trumps väg och det här var den sista vändningen i den storyn.

Faktum med att Trump retweetade det här:

https://i.imgur.com/lamW1f5.png

Det går fort i hockey.
Ja, det tror jag är det senaste, om jag inte har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Så skönt då att Wayne County brutit sin deadlock och representanter från D och R nu är överens om valresultatet

https://www.cbsnews.com/news/michigan-election-results-wayne-county-certifies-deadlock/
Jag tror alltså att detta är skrivet innan de två republikanerna drog tillbaka sitt medgivande IGEN. Men jag kan ha fel. Tidsskillnaden ställer till det för mig. Så, hur blir det nu: De skulle ratificera resultatet, två personer opponerade sig, de gav med sig efter protester och tycks slutligen ha ändrat sig ånyo för att överklaga efter hot, mm.
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Självklart Georgia skall gå tillTrump. Fusk och hot kan aldrig vara en del av ett demokratiskt val 16 elektorer till Trump.
Även Georgia, ja. Omräkningen där är ett skämt.

Wayne County, Detroit, ligger dock i Michigan.
2020-11-19, 08:22
Medlem
Citat:

Ja, men det går via domstol och det tar tid så ni vänstertomtar har minst en månad på er att kacla. Senast den 20/1 (tror jag det var) så är det bye bye DNC.
2020-11-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ja, men det går via domstol och det tar tid så ni vänstertomtar har minst en månad på er att kacla. Senast den 20/1 (tror jag det var) så är det bye bye DNC.

Nog vore det väl bra om de har bevis redan nu att lämna över dem innan 20 januari?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in