Man kan ju undra om våldtäktsmannen fick sätta henne när hon var på besök. Lite märkligt att hon väljer att riskera så mycket och även tumma på reglerna för en snabbknullare? Det hade ju gått att förstå att hon tummar på reglerna för andra som kan uppfattas som heta för en korkad brud men en snabbknullare?? Helt oförklarligt. Hon kommer ju sumpa all trovärdighet.
Precis som du säger så har hon, eller kommer hon att, förlora all trovärdighet i sin yrkesroll som advokat.
I det här YT-klippet (som postats i tråden i inlägget före ditt) så svarar hon på frågor om olika brottsbenämningar.
När hon 1 min & 10 sek in i klippet stoppar in en snus under överläppen, så vrider jag mig i skratt över denna komiska botoxförstärkning, och förvånar mig att man inte redigerat bort det, precis som så mycket annat i klippet?
Att den farsartade rättegången i Södertörns TR behövde uppskjutas borde hon delvis ansvara för, och delar av hennes arvodeskrav på nästan 400 tkr borde reduceras kraftigt.
Ett "kvartssamtal" med 4nne R4mberg och en uteslutning ur Advokatsamfundet vore på sin plats för denna F3licia S3lberg.
Precis som du säger så har hon, eller kommer hon att, förlora all trovärdighet i sin yrkesroll som advokat.
I det här YT-klippet (som postats i tråden i inlägget före ditt) så svarar hon på frågor om olika brottsbenämningar.
När hon 1 min & 10 sek in i klippet stoppar in en snus under överläppen, så vrider jag mig i skratt över denna komiska botoxförstärkning, och förvånar mig att man inte redigerat bort det, precis som så mycket annat i klippet?
Att den farsartade rättegången i Södertörns TR behövde uppskjutas borde hon delvis ansvara för, och delar av hennes arvodeskrav på nästan 400 tkr borde reduceras kraftigt.
Ett "kvartssamtal" med 4nne R4mberg och en uteslutning ur Advokatsamfundet vore på sin plats för denna F3licia S3lberg.
Åklagarn hade tydligen yttrat sig och ville att hela kostnadsräkningen för FS skulle kvittas. Så blir det nog inte men det kan nog mycket väl bli avräkning.
Som tur är har Ann3 Ramb3rg inte längre den posten utan det är Mi4 Edw4ll Insul4nder. FS lär nog få höra det till leda från både kollegor och samfundet. Klanteri verkligen. Det förvånar mig ännu mer nu i och med att hon låtit skriva in sig som besökande flickvän för att besöka en våldtäksman. Blir nog svårt för henne att fortsätta att vara advokat i längden även om hon nu inte utesluts.
Haha ja jag såg klippet. Det såg inte direkt förtroendeingivande ut.
Invandrade från Schweiz 2014-09-21. Då hette hon bara Indergand i efternamn vilket är ett inte helt ovanligt Schweiziskt efternamn.
Aha. Men om hon fick sv medborgarskap för fem år sedan, då fick hon det alltså direkt ETT år efter ankomsten? Det var snabbt. Gifte hon sig med en berömd svensk?? Sånt påskyndar ju. Likaså om man är en berömd idrottare och man vill forcera in landslagsdebuten.
I övrigt, han talar ju brytningsfri svenska.
Att håret kan vara färgat, det syns ju, hon är inte ljusblond av naturen. Möjligen mörkblond.
Men hennes uttal är helsvenskt.
Man storknar ju åt detta klippet, för att sedan gapskratta!
Här sitter två kärringar, båda med anknäbbar, (Felicias är värst) å Felicia laddar in en snus efter 1:10...
Aha. Men om hon fick sv medborgarskap för fem år sedan, då fick hon det alltså direkt ETT år efter ankomsten? Det var snabbt. Gifte hon sig med en berömd svensk?? Sånt påskyndar ju. Likaså om man är en berömd idrottare och man vill forcera in landslagsdebuten.
I övrigt, han talar ju brytningsfri svenska.
Att håret kan vara färgat, det syns ju, hon är inte ljusblond av naturen. Möjligen mörkblond.
EU-medborgare, går snabbare för dem att få medborgarskap än för MENA-skräp. Skulle jag gissa så är hon från de italienska kantonerna i Schweiz, ser så ut.
Korrekt uttal får man bara om man lär sig svenska före 12 års ålder, vilket talar för att hon har minst en svensktalande förälder eller vistats i Sverige som barn. Att hon skyltar med trasslig bakgrund är dock minst lika egendomligt då det krävs god vandel för att vara medlem i advokatsamfundet, vilket rent språkligt innebär ett fläckfritt förflutet. Så vad har hon gjort? De konstiga läpparna för ju tankarna till att hon skulle gått på gatan eller spelat in porrfilm. Men hon kanske kommer från en liten by i någon otillgänglig schweizisk alpdal där alla ogifta jungfrur talar svenska med fyllda läppar, när de inte mjölkar korna eller läser juridik på distans. Så det kan finnas naturliga förklaringar på allt. Speciellt i advokatsamfundet är oskuldspresumtionen är helig så länge staten betalar.
EU-medborgare, går snabbare för dem att få medborgarskap än för MENA-skräp. Skulle jag gissa så är hon från de italienska kantonerna i Schweiz, ser så ut.
Men väl inte på ett år?
Vidare, är Schweiz verkligen med i EU? Har för mig att de står stolt utanför, även om de har säkerligen diverse specialavtal med EU.
Vidare, är Schweiz verkligen med i EU? Har för mig att de står stolt utanför, även om de har säkerligen diverse specialavtal med EU.
De är med i EES, dvs de facto med i EU, med vissa undantag. Som sagt, för en EU/EES-medborgare är det inga större problem att få svenskt medborgarskap relativt snabbt.