Citat:
Ursprungligen postat av
Fault.Line
Inte många som är kända? Det är för att det är spring pojkar bara, precis som @lex var. Dem många nya ansiktena är grabbar från Märsta som dem samarbetar med.. Märsta är under hård press från polisen just nu btw.
Skyddad adress eller inte spelar ingen roll.. Man kan hitta någon med skyddad adress hur lätt som helst.
Om bröderna går ut gör dem det med ett dussin barn i ålder 0 - 10 år som dem indirekt har som en mur. Kollar sig över axeln i stort sett hela tiden.. Ingen vill plocka dem med barn i närheten och det vet dem om..
Östberganätverket kommer implodera och deras dagar är räknade. Antingen kommer polisen ta dem eller så blir dem klippta.
Så är det absolut inte, östberga har flertal tyngre snubbar som inte medialt kopplats till östberga än och som inte går runt och skyltar med att de är östberga-grabbar. Är man en tönt måste msk skryta om vilka tillhörigheter man har. Är man äkta behöver man inte det. Jag vet en kille som är med där som omsätter mycket pengar men som aldrig dömts för några grövre brott, ett så kallat kriminellt spöke.
Det med skyddad adress menade jag mer vilka som verkar rädda, för man behöver ju inte skyddad identitet om man inte är rädd.
Det där med barn har jag svårt att tro, kanske har de livvakter eller spring pojkar med sig det kan jag inte svara på. Jag har läst åtskilliga fupar om både östberga och bredäng och aldrig läst de du påstår, varken från spaningsuppslag eller från något alls.
Bredäng har ju försökt plocka dom med barn i närheten driver du eller haha? Vilka var det som sköt i ett garage med en 10 åring i bilen? Som hade dött om inte en av grabbarna sprungit ut med ungen, skyddade ungen med sin egen kropp.
Alla nätverk i Stockholm har ett bäst före datum, och nu är väl alla under hård press? Rimfrost och encro har tagit många.
Nu säger jag det redan här, jag är inte på någons sida men fakta ska vara fakta. Du låter som ett bredäng fan, då du skriver saker som inte stämmer.
Bägge gängen är skit som förpestar vårt land med kriminalitet