Citat:
Ursprungligen postat av
QplusNPC
”Trump Received A 70% Plus Landslide Election”
Min egen bedömning innan valet var landslide för Trump med runt 70% och jag tror nu faktiskt att vi kommer att få en klarare bild efter att all data har analyserats. Sen får vi se om Insurrection Act är vägen man väljer för att komma åt alla som medverkat till valfusket, inklusive mörkläggning via MSM/BigTech. Med fastställande av främmande makts inblandning så kan dessutom många ses som ”enemy combatants” och ställas till svars i militärtribunaler.
https://bonafidepress.com/boom-lin-wooden-on-mark-levin-present-trump-received-a-70-plus-landslide-election/
Jag är helt övertygad om att Trump egentligen vann en landslide. Allting tydde på det innan valet. Hans stora rallyn, folks ilska över alla upplopp, och nedrusta-polisen narrativet. Han vann stort i både Florida och Ohio, och fick ovanligt många röster i New York för att vara en republikan.
För min del kommer detta att vara över den 14:e januari, då presidenten svärs in. Men det finns väldigt lite som skulle kunna övertyga mig om att det inte har fuskats i detta valet. Vissa saker är så uppenbara att bevis inte är nödvändigt. Däremot måste de ha bevis för att kunna vinna valet.
Det är väldigt synd att Trumps möjlighet att bli återvald, och få flest röster någonsin, har stulits från honom. Demokraterna och media har redan förstört detta valet. Oavsett vad som än händer kommer de flesta att ha misstankar. Innan detta valet var jag mer säker på hur majoriteten skulle rösta, än vad jag någonsin varit tidigare. Pollsen som sa att Biden ledde stort i de flesta stater, visste jag var fejk. Så fort de slutade räkna rösterna i viktiga stater, och Biden gick om Trumps ledning på 800 000 röster i PA, visste jag att det var fusk på gång. 800 000 röster är en massiv ledning i PA, när 65% av rösterna är räknade.