Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jag länkade för ett par dagar sedan till flera artiklar i MSM som tog upp hur dataexperter ställde sig till att tusentals rösträkningsmaskiner hela tiden står uppkopplade till internet, och det mellan valen. Då spelar det egentligen ingen roll vart servrar står eftersom kunniga personer ögonblickligen kommer åt data för manipulation oavsett om servrar står i USA eller utomlands. Står de utomlands så går allt via Atlantkablarna. Det jag ställer mig frågande till är varför ALLA servrar inte står i delstaterna och där alla system är slutna och inte kopplade till internet. D v s slutna intranät.
Det jag berättade var att det var inte lika illa överallt och på allt, varken mer eller mindre än så.
De har även glasfönster och kameror, så alla kan se vad de gör i detta serverrum för poströster.
De servrar jag pratar om är inte ens på internet och står i Arizona, och som är för poströster.
Det är nog därför man står där med endast ett valfusk per tiomiljoner de senaste två decennier man haft poströster i Arizona.
Men det är faktiskt sjukt att man inte har mer kontroll över processen.
Skulle lätt påstå att hela deras valsystem är havererat i grunden, och förväntar mig att det kommer fortsätta så pga bananrepublikanerna är livrädda att förlora val.
Så jag ser ingen ändring sker på nått område pga dom, kanske den dagen republikaner tar över makten i deras parti, så kanske kanske kanske kan man se en ändring, knappast före, det känns som inte speciellt så troligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alex.A
Korruption på en absurd nivå.
https://www.youtube.com/watch?v=zMDtOtGFrYg&ab_channel=NewsmaxTV
Det här valet har verkligen öppnat mina ögon för hur världens makthavare jobbar.
Jag förstår nu också varför så många verkligen älskar Donald Trump.
Verkar som du har en kraftfull bias, eller kanske du har svårt och analysera saker.
Snart är det fredag, och nått säger mig det blir som vanligt med dessa påståenden och att det är precis ingenting man kommer med.
Vi ser på fredag som sagt vad, det är då man kör sitt miljonte breakingnews och inget att visa upp av trumpen som brukligt.