Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Det är noll intesse eftersom MSM-narrativet är "Biden har redan vunnit och Trump är en dålig förlorare". Alltså kan det inte pågå några rättegångar i USA som hävdar valfusk - för det har ju inte förekommit något valfusk enligt narrativet. Därför kan MSM inte rapportera om det.
Fattar det, men det är fortfarande perverst. OM Trump är en psykotisk narcissist så är det FORTFARANDE historiskt det som utspelar sig.
Ifall det nu Finns någon sorts koordinerat national Security effort att inte få alla möjliga att löpa amok när Trump slängs ut: HUR FAN HJÄLPER DET ATT MEDIA KVÄVER ALLT NÄR DETTA FENOMEN VAR EN AV ÅRSAKERNA ATT TRUMP ÖHT FICK LUFT FRÅN BÖRJAN!?
Altså det känns som att de VILL att båda sidorna ska känna sig så främmande för varandra att det inte Finns någon gemensam framtid. Och just denna känslan av att tryckas undan och få sin röst kvävd är Vad får det att kännas troligt att de även kan se stort på demokratin.
Jag fattar att det går åt båda håll. Men ingen ska säga att “konservativa” inte får sin röst kvävd.
Ps. Jag fick lagt restriktioner på min Facebook igår för att skriva:
“Föreställ jer en värld där Trump inte blev motarbetat hysteriskt från första till sista minut så han inte ständigt behövde Buffla sig fram och antagonisera media! Försök viska: MAGA! USA! USA! USA! *bölskrattcancersmiley*”
Sen fick jag en jävla gul och röd text om restriktioner pga att jag bröt mot gemenskapsbullshitregler. Tro fan att det känns som att världen har hijackats av jävla monolithsatanister!