2020-11-17, 19:10
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Mörderskan i Knutby gick fri och Fossmo fick livstid.

Jag är ingen vän av såna frigivanden. Men, märk väl, varje fall måste dömas för sig. Jag minns inte vilket skick barnflickan ansågs vara i straffsrättsligt.

Jag såg nu att hon dömdes till rättspsykiatrisk vård. Så kan det gå. Hon har väl blivit avgiftad sen då.
Senast redigerad av Lonnrot 2020-11-17 kl. 19:28.
Citera
2020-11-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det var väl CÖ som gjorde överföringarna och då fördes ´bara ´ 60 tusen över till VK konto , och ca 120 tusen till honom själv. Enligt Fup som jag minns , men vad VK gjorde med dessa vet jag inte om det framgår.
Ofattbart att de återvänder två ggr till brottsplatsen, både söndag och måndag efter.

Då fattas det dryga 30t.

varför återvände dom? (Lögn å ladda ner fup för mig).
Det måste ju vart för å leta pengar i så fall, dom trodde verkligen det var En guldgruva där.
Citera
2020-11-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Då fattas det dryga 30t.

Det måste ju vart för å leta pengar i så fall, dom trodde verkligen det var En guldgruva där.

Måste varit så i all iver. Måste tänkt dagen efter att ”faaan, vi måste missat pengarna, vi drar förbi och kollar igen
Citera
2020-11-17, 19:30
Medlem
Citat:
Då fattas det dryga 30t.

Fel belopp av mig, det var väl 160 tusen . De letade efter ’miljonerna’ på söndag och stal BO bil på måndagen för att ställa den i Norrtälje som ett villospår .

DN rapporterade igår att VK ’s flickvän inte kommer att vittna , hon var kallad från åklagarens sida .
Citera
2020-11-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Måste varit så i all iver. Måste tänkt dagen efter att ”faaan, vi måste missat pengarna, vi drar förbi och kollar igen

Ja men tusan vad bäng dom måste vara om dom trodde att man förvarade så mycket pengar i huset.
Dom kom över internetbanken så dom såg att pengarna var låsta där.
Men det var en överpundad galning och ett snällt mehä som trodde på allt han sade.
Så direkt förvånad blir man inte.
Citera
2020-11-17, 19:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
VK var helt ren. Inga droger.

Kan inte heller minnas som någon skrev ovan att några pengar från brottet fördes över till V. Allt var till C konto och han delade inte med sig av de överförda pengarna?
C gav väl lite kontanter de hittade till V, några tusen.

Att VK var helt ren gör ju det hela ännu värre.
Att han kunde delta i något dylikt utan hjälp av droger.
Citera
2020-11-17, 20:01
Medlem
Citat:
Fel belopp av mig, det var väl 160 tusen . De letade efter ’miljonerna’ på söndag och stal BO bil på måndagen för att ställa den i Norrtälje som ett villospår .

DN rapporterade igår att VK ’s flickvän inte kommer att vittna , hon var kallad från åklagarens sida .

Vilka pajasar som tror man förvarar miljoner i hemmet.

Var det omtalade sms:et till tenniskompisen om magsjuka ett vilospår också kanske.
Så att dom visste redan där att ingen vill åka och besöka paret pga magsjuka, så dom kunde leta ostört på söndagen.

Flickvännen är säkert rädd att vittna mot VK.
Senast redigerad av Grand-canyon 2020-11-17 kl. 20:03.
Citera
2020-11-17, 20:18
Medlem
Citat:

Nära släkt ska ju inte behöva vittna men om man bara är sambo, kan man bli befriad från att
vittna då? Vad säger juridiken? Är okunnig på det området. Är nyfiken på den saken.
Citera
2020-11-17, 20:25
Medlem
Citat:
Vilka pajasar som tror man förvarar miljoner i hemmet.

Var det omtalade sms:et till tenniskompisen om magsjuka ett vilospår också kanske.
Så att dom visste redan där att ingen vill åka och besöka paret pga magsjuka, så dom kunde leta ostört på söndagen.

Flickvännen är säkert rädd att vittna mot VK.
Man förstår Flickvännen. Mycket obehaglig situation. Även om han framstår som ett mähä i förhållandet till CÖ, så lär han visst kunna bli riktigt arg har det skrivits tidigare i tråden. Jag syftar på VK.
Citera
2020-11-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Man förstår Flickvännen. Mycket obehaglig situation. Även om han framstår som ett mähä i förhållandet till CÖ, så lär han visst kunna bli riktigt arg har det skrivits tidigare i tråden. Jag syftar på VK.

Visst förstår man flickvännen.
Men att hon fortfarande är hans (vk) flickvän efter att han vart med å mördat 2 personer det förstår jag verkligen inte.

Jovisst vk visa ju sitt våldskapital i skolan då han slog ner en tjej.
Citera
2020-11-17, 22:25
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Det var väl CÖ som gjorde överföringarna och då fördes ´bara ´ 60 tusen över till VK konto , och ca 120 tusen till honom själv. Enligt Fup som jag minns , men vad VK gjorde med dessa vet jag inte om det framgår.
Ofattbart att de återvänder två ggr till brottsplatsen, både söndag och måndag efter.
Vad surrar du om?
220 fördes över till CÖ totalt
60 från Lars konto och 160 från Susanne
0 fördes över till VK.
VK fick 20-25 kontant av Lars som låg i en burk i köket när de klev in, som han sedan gav till CÖ inne i huset.
VK har fått noll kronor av det här.

Det är ju det FL trycker på blandannat i förhören med VK, att CÖ är skyldig VK massvis med cash sedan innan, sen får VK ingenting från rånet och CÖ bränner cashen på horor och ladd istället...
Fattar inte varför så många skriver direkta felaktigheter i tråden hela tiden...
Läs fupen ordentlig om ni ska skriva "fakta" annars ge fan i det.
Senast redigerad av DansbandsDanne 2020-11-17 kl. 22:38.
Citera
2020-11-18, 00:15
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansbandsDanne
Vad surrar du om?
220 fördes över till CÖ totalt
60 från Lars konto och 160 från Susanne
0 fördes över till VK.
VK fick 20-25 kontant av Lars som låg i en burk i köket när de klev in, som han sedan gav till CÖ inne i huset.
VK har fått noll kronor av det här.

Det är ju det FL trycker på blandannat i förhören med VK, att CÖ är skyldig VK massvis med cash sedan innan, sen får VK ingenting från rånet och CÖ bränner cashen på horor och ladd istället...
Fattar inte varför så många skriver direkta felaktigheter i tråden hela tiden...
Läs fupen ordentlig om ni ska skriva "fakta" annars ge fan i det.
Var det inte så att av kontanterna de hittade satte V in de största beloppet så det kom till C konto, men V fick behålla några tusenlappar själv?
Lång Fup men kanske 6000kr han fick behålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in