Travkusken Joakim Granlund är det som då är utpressad pga djursex som han idkat på hästar och andra djur. Han ser ut som en inavlad förståndshandikappad. Och jag finner mig inte ha någon sympati för trashet. Han är dessutom avstängd av travförbundet. Håll Joakim borta för gott anser jag.
FU en av dom misstänkte berättar.
Citat:
Förklara närmare vad han gör på filmerna?
Ja om du har bra fantasi så kan du lista ut allt. Han har samlag med både häst och hund. Åt bägge håll om man säger. Han både slickar och suger av både häst och hund. Han sparkar och slår sin hund och även på det jobbet han jobbade på då. Det var något stall där det inte fanns en kamera. Han satt mellan skinkorna på hästen och slickade och sa att detta var den bästa löneförmån man kan ha. Sedan körde han in ansiktet igen och sedan slog han hästen på musen. Han passade även några hästar åt sina hyresvärdar. De är kompisar och de har egna hästar i ett stall. Där har det också hänt. Mot dom hästarna har han inte varit jättesnäll om man säger så. Dom hästarna måste ha fått jätteont.Han berättade även om en kompis i Skottland som han hade. De hade lekt med ett får men det hade de behövt begrava för det dog. De hade gjort nya knullhål med en kniv.
Flera av dessa saker hade du alltså på film?
Ja bara de saker som han gjort och även med, ja det låter helt sjukt men vanligt ligg med hans hund och hans kompis Erik.
Vad innebär vanligt ligg med en hund?
Alltså hunden ligger på rygg och så ligger han över hunden och kör han sin penis ut och in i hunden. Alltså har man sett de andra grejerna så är detta
En man Erik berättar i FU.
Citat:
Det kändes bara väldigt olustigt. En människa som man.... jag vet inte om Joakim berättat om vår relation, eller vad vi har haft för relation. Vi har väl sätts till och från som vi eventuellt skulle vara ihop. Vi har aldrig haft direkt uttalat att vi har en relation utan det har varit en mer öppen relation kan man säga. Det vill jag inte ens gå in på