2020-11-17, 15:42
Medlem
I ett tidigare inlägg här i tråden förekom något om att ett får som dödats ett genom att nya knullhål skapats.

Är det något den här travtränaren ryktas ha varit inblandad i?
Citera
2020-11-17, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Tänkte på samma sak. Det skvätter lite. Han har ju inte jobbat länge hos någon. Kanske har dessa tränare uppfattat något knepigt.

Sant, dryga året, eller två hos de eller ngt längre, luktar ev illa...
Men samtidigt brukar man som "lärling" byta arbetsgivare flera ggr för att förkovra sej mer.
Citera
2020-11-17, 15:44
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
I ett tidigare inlägg här i tråden förekom något om att ett får som dödats ett genom att nya knullhål skapats.

Står i Fup/Läs den. Han hade en vän i Skottland. De använde ett får som dog.
Citera
2020-11-17, 15:47
Medlem
Citat:
Står i Fup/Läs den. Han hade en vän i Skottland. De använde ett får som dog.

Kan inte öppna den. WTF! Står det att han och hans vän knullade ihjäl ett får???

Gäller inte samma lagar i Skottland som här?
Citera
2020-11-17, 15:48
Medlem
Citat:

Ja det uppgav en av utpressarna att JG hade sagt i deras chatt.
En vän från Skottland och JG hade tillsammans förgripit sig på ett får men att de fått begrava det pga dessa knullhål.
Ser inte hur utpressarna ska kunna hitta på det från ingenstans. Sen om det är sant vet man ju inte
Citera
2020-11-17, 15:50
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Kan inte öppna den. WTF! Står det att han och hans vän knullade ihjäl ett får???

Gäller inte samma lagar i Skottland som här?
Det är enligt Fup vidrigare än så. Om jag uppfattade rätt så hade de använt en kniv för nya hål...... Man blir spyfärdig bara av att läsa eländet.
Citera
2020-11-17, 15:51
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja det uppgav en av utpressarna att JG hade sagt i deras chatt.
En vän från Skottland och JG hade tillsammans förgripit sig på ett får men att de fått begrava det pga dessa knullhål.
Ser inte hur utpressarna ska kunna hitta på det från ingenstans. Sen om det är sant vet man ju inte
Nja. Just den där historien vill jag nog veta mer om innan jag tar den för sanning. Tills vidare tror jag att GM ljuger en hel del om sina egna förehavanden i förhören. GM verkar minst lika intresserade av djursex som JG och det kan lika gärna vara en historia som de försöker klistra på JG.
Citera
2020-11-17, 15:55
Medlem
Citat:
Det är enligt Fup vidrigare än så. Om jag uppfattade rätt så hade de använt en kniv för nya hål...... Man blir spyfärdig bara av att läsa eländet.

Man hoppas att utpressarna lämnar över filmerna mm. till polisen. Det skulle ge dessa upprättelse i mina ögon i varje fall.

Känns som om att det finns en hel del vidrigheter runt denne Joakim.

Vad är straffen för djursex och djurplågeri?
Citera
2020-11-17, 15:56
Medlem
Citat:
Man hoppas att utpressarna lämnar över filmerna mm. till polisen. Det skulle ge dessa upprättelse i mina ögon i varje fall.

Vad är straffen för djursex?

Han fick dagsböter som straff.....

Utpressarna säger att filmerna är raderade. Men vet inte om jag tror på det.
Citera
2020-11-17, 15:58
Medlem
Jagersros avatar
Citat:

Vad är straffen för djursex?

Enligt de två killarna (som anklagas för utpressning) finns ingen video/film kvar. Denne Joakim har tydligen fått ett bötesföreläggande för detta djursexbrott.
Citera
2020-11-17, 16:06
Medlem
okok1s avatar
Varför skickade han videos till utpressarna? Gillar de också djurporr?

Citat:
De två gärningsmännen uppger att de haft tillgång till 170 filmer på travtränaren när han begår övergrepp, men tränaren själv menar att de inte rör sig om så många.

– Jag kan nog ha skickat fler filmer men det är inte jag på filmerna. Jag har googlat fram filmer och skickat. Jag har inte spelat in 170 filmer.
Citera
2020-11-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför skickade han videos till utpressarna? Gillar de också djurporr?

De låtsades vara en tjej som var kåt. Men tänker att de måste krokat honom i någon grupp med fetischer för man skickar inte grov djurporr till vem som helst ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in