2020-11-17, 18:40
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Även "nya" Mi Tv stick? Har kompisar som kör den utan några problem, och har själv varit med och kollat flera gånger. Kanske är ojämn i kvalité då.
Den nya vet jag dock inte. Men använt deras boxar och tycker bara det är skräp.
2020-11-17, 18:41
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Tack för tipsen Haloumi och Instagam
Det får nog bli en Androidlåda till honom som jag hade liggandes, då jag själv numer kör rakt in i 2 st Android Philps tv,n med appen iptv extreme pro. Fungerar utmärkt och jag är nöjd med det utan att ha testat Formuler Z8 som lovordas här i tråden.
Angående Appen Tivimate, är det inte årsavgift på den? Angående xiaomi och diverse andra stickor, Det finns väl inga nätverkskontakt på någon av dem? Är det ja/nej på dessa frågor så går dom bort direkt. Vill inte köra trådlös Wifi utav förklarliga skäl.

Tror det är årsavgift på typ 50kr och det är 100% värt det speciellt med nya versionen som har info, omslag och betyg på allt VOD innehåll.

Ja Xiaomi kör wifi. Jag har kört wifi i över två år utan problem som varit orsakade av det.
2020-11-17, 18:42
Medlem
Citat:
Tack för tipsen Haloumi och Instagam
Det får nog bli en Androidlåda till honom som jag hade liggandes, då jag själv numer kör rakt in i 2 st Android Philps tv,n med appen iptv extreme pro. Fungerar utmärkt och jag är nöjd med det utan att ha testat Formuler Z8 som lovordas här i tråden.
Angående Appen Tivimate, är det inte årsavgift på den? Angående xiaomi och diverse andra stickor, Det finns väl inga nätverkskontakt på någon av dem? Är det ja/nej på dessa frågor så går dom bort direkt. Vill inte köra trådlös Wifi utav förklarliga skäl.

Tvip 605 är mycket bra och väldigt prisvärd box tycker jag. Jag tror inte man hittar en mer prisvärd i dagsläget, om man nu inte lyckas hitta begagnad nvidia shield för bra pris

https://iptv-shop.eu/tvip-v605-s-box-iptv
2020-11-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Sök efter Duplex.

De flesta gillar den mer än SmartIPTV-appen.

http://www.duplexiptv.com/InstallationSamsung.html
Är det avgift eller prenumeration på Duplex? eller den kanske rent av är kostnadsfri?
2020-11-17, 18:46
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Är det avgift eller prenumeration på Duplex? eller den kanske rent av är kostnadsfri?
Det är en väldigt liten kostnad 6/12 mån. Tror den ligger på 0.49/0.99 dollar för 6 respektive 12 månader. Dock fungerar den väldigt bra.
2020-11-17, 18:58
Medlem
Haloumis avatar
Citat:

Glömde tillägga att om man betalar femtilappen för Tivimate så är det för fem enheter, du kan alltså ha appen på fem enheter till det priset. Finns ju en även en gratisversion du kan testa. Jäkligt skönt bläddra i vod och kunna läsa info om filmerna och se omslagen som i typ Netflix.

Iptv Extreme är ju en stabil app också. Men ful (enligt mig) och saknar funktionerna ovan. Blir säkert bra med den också.
2020-11-17, 19:07
Medlem
Citat:
1,99 us dollar för 12 månader.
2020-11-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Tvip 605 är mycket bra och väldigt prisvärd box tycker jag. Jag tror inte man hittar en mer prisvärd i dagsläget, om man nu inte lyckas hitta begagnad nvidia shield för bra pris

https://iptv-shop.eu/tvip-v605-s-box-iptv

Tillkommer moms på deras priser.
Förvisso rätt låga priser även med frakt och momsen.
2020-11-17, 19:35
Medlem
Vad rekommenderar ni gör enhet om man vill se på iptv, Netflix, svt play.
Mest prisvärda
2020-11-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lypsyl44
Mest prisvärda

För mig är det Apple TV, just för att jag har iphone och mac
2020-11-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lypsyl44
Mest prisvärda

Beror helt på vad du har krav och vad du använder för mobil.

Nvidia Shield om du använder Android och vill spela in från iptv.

Apple TV 4K om du kör iPhone och inte behöver kunna spela in från iptv.
Plus står ut med den värdelösa fjärren till ATV.
2020-11-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Beror helt på vad du har krav och vad du använder för mobil.

Nvidia Shield om du använder Android och vill spela in från iptv.

Apple TV 4K om du kör iPhone och inte behöver kunna spela in från iptv.
Plus står ut med den värdelösa fjärren till ATV.

Ja Atv har jag en, håller med om att fjärrkontrollen är ingen höjdare. Finns det något annat alternativ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in