2020-11-17, 15:46
Bannlyst
If this information is remotely true, we are in for one helluva ride over the next few weeks.

Trump’s BRILLIANT Pre-Election Executive Order that Trapped Democrats

What I have to share today is a nuclear bomb, if true. All indications are that the information is true. And it begins with something President Trump did on September 12, 2018 before the mid-term elections.
https://theblacksphere.net/2020/11/trumps-brilliant-pre-election-executive-order-that-trapped-democrats/
2020-11-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Det har jag gjort. Arizona räknas som en vågmästarstat fast dom har röstat på en republikansk presidentkandidat samtliga år – enbart undantaget Clinton 1996 – sedan 1952.
Är detta något slags bevis? Trump förlorade Arizona så det måste fuskats? Är det din logik?

Trump är genuint ogillad i Arizona bland många Republikaner pga hans förminskande och kränkande av delstatens stora son John McCain. Det kan man se på valresultatet.

Många som röstade på Biden röstade Republikanskt längre ner på valsedeln.

De la en röst för att få bort Trump men röstade Republikanskt i övrigt
2020-11-17, 15:50
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Nej. För jag argumenterar inte och drar in vittnesmål i denna tråd. Jag vill se en annan form av bevisning. Jag är nämligen villig att hålla med om att vittnen ska inte avgöra denna proccess jag vill se mer bevis än så.

Men att TDS ska ha detta argument när folk som argumenterar för att valfusk har skett/ kan ha skett att vittnena kan vi bortse ifrån så ska man inte själv sen använda sig av vittnen.

Men jag vet ju att du inte drar slutsatser utifrån den information som ligger på bordet utan utifrån din fantasi och självklart vet din fantasi bättre hur jag fungerar än jag själv vi har ju trotsallt svarat på varandras meddelanden nu 3-4 gånger såklart du kan mig bättre än vad jag kan mig...
Som sagt. Det är bara att presentera bevisen för det hävdade valfusket. Vittnesmål är inget krav.
2020-11-17, 15:54
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
De är inte heller i närheten av att vara bevisade bara för att man vill att det ska vara sant

Storyn ser trovärdig ut och det är vad man får gå efter. Att MSM inte tar upp den och att vänsterfilursajter påstår att storyn är debunkad talar snarare för att den stämmer.
2020-11-17, 15:54
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Högförräderi för att utreda valfusk.

Nej, högförräderi för att man lämnar in stämningar där man redan i förväg vet att de inte kommer att leda nånvart och där enda syftet med stämningarna är att förleda/sinka/sabotera en valprocess.

Ett krig emot demokratin, helt enkelt.
2020-11-17, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Är detta något slags bevis? Trump förlorade Arizona så det måste fuskats? Är det din logik?

Trump är genuint ogillad i Arizona bland många Republikaner pga hans förminskande och kränkande av delstatens stora son John McCain. Det kan man se på valresultatet.

Många som röstade på Biden röstade Republikanskt längre ner på valsedeln.

De la en röst för att få bort Trump men röstade Republikanskt i övrigt

Ogillad i Arizona?? Trump är den populäraste republikanske presidentkandidaten någonsin med 1.68 miljoner röster. Överlägset mest av alla. Trumps relation till McCain borde i så fall dämpat röstdeltagandet jmf med 2016..och att han fått mindre antal röster..I stället får han nästan 400000 fler.

Varför skulle Arizonabor gå man ur huse och rösta på en demokrat?? Ett Arizona som varit illrött sedan 2;a världskriget.
2020-11-17, 15:56
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du misslyckas helt med att på ett rimligt sätt förklara att Trump går bättre i demokratiska områden än i republikanska områden och att mönstret som följer i olika disitrikt blir att desto mer republikanskt desto sämre har det gått. Ska ni alltid bortse från det faktumet när ni gör era analyser? Du menar alltså att det är rimligt att mönstret visar att det går sämre för republikaner i swingstates desto mer republikanskt det varit, varför följer inte detta mönster i andra republikanska områden som inte är Swing states?

Det är inte det att Trump går bättre i demokratiska områden, det är helt enkelt det att i demokratiska områden finns det fler demokrater som kan rösta på Trump än republikaner som kan rösta på Biden. Om ett distrikt är 80% demokratiskt och 20% republikanskt så är det fullt normalt att det är fler demokrater som röstar Trump än republikaner som röstar Biden. Och tvärtom så i ett område där det är 80% republikanskt och 20% demokratiskt så är det fler republikaner som röstar Biden än demokrater som röstar Trump. Att fler republikaner röstar Biden betyder i det här fallet inte att det går sämre för Trump, bara att det fanns fler republikaner till att börja med.

Mönstret ser precis likadant ut i hela landet, det är ingen skillnad på swing states och andra.
2020-11-17, 15:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Storyn ser trovärdig ut och det är vad man får gå efter. Att MSM inte tar upp den och att vänsterfilursajter påstår att storyn är debunkad talar snarare för att den stämmer.

Ser den trovärdig ut för att du vill att den ska vara det eller för att den backas upp av information som stödjer vad som sägs?

Nyhetsmedierna behöver inte alltid rapportera om saker för att de ska framställas som trovärdiga men när man använder felaktiga videoklipp som bevis så bör man tänka efter kring hur pass sant något är.

Man måste nämligen försöka hålla borta sin partiska syn på det hela annars blir det bara en massa argumentation och bevis baserade på ens känslor
2020-11-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, högförräderi för att man lämnar in stämningar där man redan i förväg vet att de inte kommer att leda nånvart och där enda syftet med stämningarna är att förleda/sinka/sabotera en valprocess.

Ett krig emot demokratin, helt enkelt.

Det är ett taktiskt spel för att få maximal effekt i slutänden.
2020-11-17, 15:58
Medlem
Detta kan vara intressant för tråden. Det är en sida som aggregerar alla anmälningar/dokument/vittnesmål osv om valfusk och misstänkt valfusk. Kolumner för beskrivning, delstat, datum för anmälan, kategori osv gör det lättöversiktligt. Bästa är att det finns kolumn med direktlänk t källa också. Allt är givetvis inte med, men det fylls på ju fler anmälare som blir dirigerade dit.

Citat:
https://hereistheevidence.com/

Jag såg att minst en källa hade editerats senast igår (delstatens valmyndighetssida), anmälan om 66% döda som röstat. Där har källan ändrats till att beskriva varför en del har födelsedatum 1/1 1800. Så vissa källor kanske inte stödjer anmälan längre.
2020-11-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ogillad i Arizona?? Trump är den populäraste republikanske presidentkandidaten någonsin med 1.68 miljoner röster. Överlägset mest av alla. Trumps relation till McCain borde i så fall dämpat röstdeltagandet jmf med 2016..och att han fått mindre antal röster..I stället får han nästan 400000 fler.

Varför skulle Arizonabor gå man ur huse och rösta på en demokrat?? Ett Arizona som varit illrött sedan 2;a världskriget.
Därför att de genuint ogillar Trump. Är du trög?

https://eu.azcentral.com/story/opinion/op-ed/ej-montini/2020/11/06/arizona-did-not-turn-blue-just-blue-face-briefly/6189672002/

Citat:
Citat:
A lot of old school Republicans decided that the president’s brand of politics wasn’t what they believed in. A lot of them are McCain Republicans. They haven’t turned blue, as in becoming Democrats – they turned true blue, as in American patriots. Evidence of that came in things like the moving campaign ad for Joe Biden that was done by Cindy McCain. Republicans like her decided Trump didn’t represent the values and principles they’ve held all their lives.
2020-11-17, 16:01
Bannlyst
Intressant sammanträffande att Frankfurt hade en peak i datatrafiken under valet i USA...

DE-CIX Frankfurt hits 10 Tbps peak traffic.
4 November 2020
Last night, for the first time, we reached 10 Terabits per second peak traffic at DE-CIX Frankfurt.
We cannot say for sure what caused the peak (might be a combination of the Champions League, the US election, https://www.de-cix.net/en/about-de-cix/news/de-cix-frankfurt-hits-10-tbps-peak-traffic

"We also now have confirmation from WikiLeaks documents that the CIA used a data center in Frankfurt as a remote hacking base to rig US elections." https://www.dw.com/en/frankfurt-used-as-remote-hacking-base-for-the-cia-wikileaks/a-37841830

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in