Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Jo precis, det är därför jag reagerar när ni presenterar vittnen som bevis när hela tråden är fylld med argument att vittnen inte går att lita på, från er sida.
Dina påhitt må ha vikt i din värld. Men du får börja med att backa upp att det är mer eller mindre omöjligt med valfusk av större karaktär för att det ska väga tungt hos någon annan.
Instämmer. Mycket skitsnack från alla håll och kanter. Pinsamt att MSM inte kunde hålla sig utanför utan satt sig på stolen som ansvarig över att utse president samt ansvariga över att värdesätta bevisning. Tänk att kongressen fick gå ut och rätta dom om president-elect, har det hänt förut?
Jag har aldrig krävt att någon ska presentera bevisen för mig innan dom har presenterats i domstol. Om det visar sig i framtiden att bevisen inte infunnit sig så blir det helt klart problem för team Trump, men man kan ju börja med att se om det händer.
Du verkar ha missförstått vad jag menar med transparens. Jag menar inte att man ska presentera sitt case för allmänheten innan man dragit det i domstol.
Jasså, det är därför han ena dagen gett upp och nästa dag inte har det, för att ni läser han så bra? Ja det har verkligen ändrats i USA. Desto mer republikanskt område, desto sämre resultat för Trump. Väldigt konstigt mönster som ingen ännu försökt förklarat förutom Itazon som då helt blundar för det mönstret i sin analys.
Jo jag vet. Du erkände att du hittade på saker och utgick från det. Då blir det fantasier som kommer fram.
Ja det är så pålitligt så FBI tar köpta rapporter av politiska motståndare och bortser från att dom inte är pålitliga och ändrar i information från annan amerikansk organisation om hur det ligger till för att kunna komma åt en president som är vald utifrån det valsystem man har i landet, det låter väldigt Tryggt du. Speciellt när MSM rapportering av rapporten som visar på detta av Horowitz blir att FBI frias från felaktigheter. Där pratar vi pålitlig press. Att Kongressen behöver gå ut och rätta pressen i att dom inte utser president i landet visar väl också på hur pålitliga dom är, eller hur?
Vad säger du om opinionsmätningarna då? De visade hela tiden ett övertag för Biden och det tyder ju också på att Bidens vinst var väntad. Biden hade ett övertag OCH han vann!
Vad är det då som är konstigt?
Det är ju så klart Trumps reaktion både före och efter. Han sa redan före valet att det skulle vara valfusk om Biden vann. Trots att det var vad OU:na pekade på.
Trumps anklagelser är ju inget annat än påhitt för att slippa se verkligheten.
Det finns ingenting som TYDER PÅ att det förekom omfattande valfusk! Ändå är ni helt vilda här och säkra på att bevisen skall komma. Det är verkligen märkligt. Sanslöst.
Är det rentav av så illa att ni ser även opinionsmätningarna som delaktiga i den här massiva konspirationen för att få Trump på fall? En sammansvärjning av så gott som all media, OU-institut, demokrater, valarbetare, rösträknare och statliga och federala myndigheter skulle kanske ha konspirerat mot Trump?
Är DET er världsbild?