Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Jag tror att mixtrandet med valsedlar har gjorts för att lägga till dom valsedlar som behövs för att inte så lätt bli upptäckta vid en omräkning. Dvs har man lagt till 138 000 röster på Biden i datorn, så måste det in 138 000 valsedlar på Biden också.
Det är därför dom är så "säkra" på att inte bli avslöjade. Dom har smugglat in dessa och det har blivit lättare tack vare det omfattande poströstandet. Det är också därför Trump-teamet måste få med allt om dessa valsedlar som smusslats in, som man kan tycka vara meningslöst annars då det här andra är mycket mycket större.
Betänk Georgia nu tex, där omräkning sker utan att man kollar signaturerna. Har man lyckats smuggla in x-tra röstsedlar där också i efterhand så blir det svårt att bevisa valfusk bara med en omräkning.
Det är vad jag tror.
Helt självklara grejer egentligen. Men det låter så jävla omständligt och knöligt. Det är ju det. Jag tänker dock inte slå knut på mig själv redan nu för att försöka komma på olika fantastiska teorier kring detta. Det enda man kan säga med något slags fog i nuläget är väl att en satans massa falska, antagligen postade sedlar måste ha sluppit in i systemet. Att bara köra befintliga röster flera gånger i apparaten är ju idioti som uppdagas ungefär hur enkelt som helst. Lite mer raffinerat än så får man ändå förutsätta att det varit.
Typ:
Dom har smugglat in dessa och det har blivit lättare tack vare det omfattande poströstandet.
Exakt. En massa lagom generiska röster som matats in och passerat som autentiska och legitima.
Det kan mycket väl vara här Dominion-maskinerna brister med besked. I värsta/bästa (?) fall matchas kanske inte ens rösten mot något register. Man skulle kunna mata in hur mycket som helst på Biden, vilket höjer procentsatsen, för att därefter radera röster i totalt antal räknade.
Citat:
Ursprungligen postat av
28dagar-senare
Jag tror att det fungerade så här, de lokala scan-maskinerna i varje county som räknade röster som var godkända kunde man manipulera så de siffror de skickade vidare var osanna, hur man kunde manipulerade siffrorna beror på att en admin kan ändra vikten på varje röst för tydligen så finns det även beskriven i deras manual, man kan även switcha röster och även lägga in en regel på hur många röster ska switchas för att vinna, inget konstigt egentligen för så arbetar alla bettingföretag i världen för att tjäna lite på sin verksamhet.
Så små maskiner lokalt som inte är centralt styrda rapporterar enligt "den senaste update" till den centrala servern som i realtid ska visa resultaten till alla myndigheter och även media.
Och om det fanns en speglande server i Tyskland vet jag ej men FBI eller CIA fick inte reda på att US Army tog hand om den om detta nu gjordes.
Hur som helst så är det är spännande tider.
Jag var tidigt inne på det du skriver i det första stycket. Alltså att det skulle handla om manipulerade siffror, men det känns mer och mer som det vore oerhört lätt att upptäcka vid en kontrollräkning. Om det nu inte är en kombination av falska röster OCH siffror som man mixtrat med på alla upptänkliga sätt.
Ang. den mystiska servern i Frankfurt så stod det från början att tysk militär gjorde räden, eventuellt med amerikanskt stöd, och att CIA inte var inblandat/informerat.