2020-11-16, 22:50
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Du förstår inte hur mjukvaran fungerar. Den används för att räkna och tabulera rösterna. Det är inte som att den prontar ut valsedlar. Så om det not all förmodan skulle vara något fel med mjukvaran skulle det upptäckats vid en omräkning för hand. Ingenting sådant har upptäckts i handräkningen hitills.

Vad har inte upptäckts? Vi får vänta och se tills omräkningen är klar i Georgia för att veta vad de kommer fram till. Du kanske känner till att betydande ökning på upp till 5% till Republikanernas fördel skett vid omräkningar i New Hampshire?

Tim Pool tog upp det i gårdagens avsnitt.

https://www.youtube.com/watch?v=Fv_0Uu6cF8g
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Du verkar ha väldigt svårt att förstå. Jag har aldrig sagt att de skulle flippa delstaten Kalifornien till Trump, utan endast använda Kalifornien för att fuska åt sig kanske 500 000 -1 000 000 extra röster för att bättra på Popular vote nationellt. Detta i sin tur för att ytterligare legitimera en vinst för Biden.

Vilket jag inte köper på något sätt.
Popular vote marginalen är irrelevant, som alla vet. Trump vann ju 2016 trots färre röster.
Man riskerar inte fängelse och riskerar inte valets legitimitet på fusk som inte har någon som helst betydelse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Beror nog på i vilket läger som hon som Tweetade står. Många skriver ju Kraken och prisar Trump i kommentarerna så hon verkar inte vara en öppen hatare till han. Skönt då kanske det börjar röra sig åt något håll nu. Antingen får Trump en avlusning för sitt beteende eller så har någon underrättelsetjänst hittat något maffigt angående fusket.
Om det hon skriver ens stämmer. Hon är misslyckad kandidat till senaten så hon är knappast en insider med insikt och hon ger ingen källa så det kan mycket väl bara vara hittepå.
2020-11-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Vad har inte upptäckts? Vi får vänta och se tills omräkningen är klar i Georgia för att veta vad de kommer fram till. Du kanske känner till att betydande ökning på upp till 5% till Republikanernas fördel skett vid omräkningar i New Hampshire?

Tim Pool tog upp det i gårdagens avsnitt.

https://www.youtube.com/watch?v=Fv_0Uu6cF8g
Du kan ju se hur det ser ut hitills i omräkningen.
Georgia recount is returning almost no changes in vote tallies that give Biden win
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-election-2020/georgia-recount-votes-biden-trump-results-b1723475.html
2020-11-16, 22:52
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jo, exakt. Det är mycket som är mer än lovligt mysko med allt detta.

Vi måste helt enkelt ha reda på hur Powell och hennes källor menar att det gått till för att begripa. Mitt exempel är ju ett hysteriskt tillkrånglat sätt att fuska, men jag tänker att 1) de falska rösterna bör ha pumpats in på "safe places" samt förts över digitalt dit man ansåg att de behövdes, samt 2) att det ju bara är för genomskinligt om en vanlig omräkning ger vid handen att siffrorna för Biden — eller Trump — inte överensstämmer med rösterna.
Jag vet själv inte exakt hur det funkar, men skulle det vara så att många röster avgetts endast digitalt, typ trycka på en skärm, då ställer detta saken i ett helt annat ljus. I nuläget ser jag de faktiska valsedlarna som ett bekymmer, men det klarnar nog.

Jag tror att det fungerade så här, de lokala scan-maskinerna i varje county som räknade röster som var godkända kunde man manipulera så de siffror de skickade vidare var osanna, hur man kunde manipulerade siffrorna beror på att en admin kan ändra vikten på varje röst för tydligen så finns det även beskriven i deras manual, man kan även switcha röster och även lägga in en regel på hur många röster ska switchas för att vinna, inget konstigt egentligen för så arbetar alla bettingföretag i världen för att tjäna lite på sin verksamhet.

Så små maskiner lokalt som inte är centralt styrda rapporterar enligt "den senaste update" till den centrala servern som i realtid ska visa resultaten till alla myndigheter och även media.
Och om det fanns en speglande server i Tyskland vet jag ej men FBI eller CIA fick inte reda på att US Army tog hand om den om detta nu gjordes.
Hur som helst så är det är spännande tider.
2020-11-16, 23:08
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Dessutom så är ju sannolikheten att hon själv, eller en medarbetare, skrivit denna, någonstans kring 99,99 %

Jag vet att du tror att du kämpar emot fascister och det gör du sådär, jag själv kämpar emot orättvisa och fusk och kanske vi aldrig kan mötas men en sak är säker, valet 2020 har så mycket fusk i sig att det kan omvända det civila livet som vi känner till. Men vi får se vilken som är starkast och vinnaren skriver historien.
2020-11-16, 23:10
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Vilket jag inte köper på något sätt.
Popular vote marginalen är irrelevant, som alla vet. Trump vann ju 2016 trots färre röster.
Man riskerar inte fängelse och riskerar inte valets legitimitet på fusk som inte har någon som helst betydelse.

Nej, Popular vote är inte irrelevant, tvärtom. Det är väldigt relevant för Demokraterna och det korrupta Media att visa upp att Biden hade majoriteten av amerikanska folkets stöd. De har ju ägnat massor av tid åt att göra repotage med människor som visas upp i TV och beskrivs som "besvikna väljare" som röstade Trump i förra valet men som nu ska rösta Biden för att de är trötta på Trumps retorik, Covid-19-policy mm blah blah.

Det skulle se illa ut för dem om Trump vann popular vote för då skulle media och Demokraterna framstå som ännu större idioter efter all energi de lagt ned på att svartmåla Trump och framställa det som om han inte har amerikanska folkets stöd.
2020-11-16, 23:10
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Jag tror att mixtrandet med valsedlar har gjorts för att lägga till dom valsedlar som behövs för att inte så lätt bli upptäckta vid en omräkning. Dvs har man lagt till 138 000 röster på Biden i datorn, så måste det in 138 000 valsedlar på Biden också.

Det är därför dom är så "säkra" på att inte bli avslöjade. Dom har smugglat in dessa och det har blivit lättare tack vare det omfattande poströstandet. Det är också därför Trump-teamet måste få med allt om dessa valsedlar som smusslats in, som man kan tycka vara meningslöst annars då det här andra är mycket mycket större.

Betänk Georgia nu tex, där omräkning sker utan att man kollar signaturerna. Har man lyckats smuggla in x-tra röstsedlar där också i efterhand så blir det svårt att bevisa valfusk bara med en omräkning.

Det är vad jag tror.
Helt självklara grejer egentligen. Men det låter så jävla omständligt och knöligt. Det är ju det. Jag tänker dock inte slå knut på mig själv redan nu för att försöka komma på olika fantastiska teorier kring detta. Det enda man kan säga med något slags fog i nuläget är väl att en satans massa falska, antagligen postade sedlar måste ha sluppit in i systemet. Att bara köra befintliga röster flera gånger i apparaten är ju idioti som uppdagas ungefär hur enkelt som helst. Lite mer raffinerat än så får man ändå förutsätta att det varit.

Typ:
Dom har smugglat in dessa och det har blivit lättare tack vare det omfattande poströstandet.
Exakt. En massa lagom generiska röster som matats in och passerat som autentiska och legitima.
Det kan mycket väl vara här Dominion-maskinerna brister med besked. I värsta/bästa (?) fall matchas kanske inte ens rösten mot något register. Man skulle kunna mata in hur mycket som helst på Biden, vilket höjer procentsatsen, för att därefter radera röster i totalt antal räknade.
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Jag tror att det fungerade så här, de lokala scan-maskinerna i varje county som räknade röster som var godkända kunde man manipulera så de siffror de skickade vidare var osanna, hur man kunde manipulerade siffrorna beror på att en admin kan ändra vikten på varje röst för tydligen så finns det även beskriven i deras manual, man kan även switcha röster och även lägga in en regel på hur många röster ska switchas för att vinna, inget konstigt egentligen för så arbetar alla bettingföretag i världen för att tjäna lite på sin verksamhet.

Så små maskiner lokalt som inte är centralt styrda rapporterar enligt "den senaste update" till den centrala servern som i realtid ska visa resultaten till alla myndigheter och även media.
Och om det fanns en speglande server i Tyskland vet jag ej men FBI eller CIA fick inte reda på att US Army tog hand om den om detta nu gjordes.
Hur som helst så är det är spännande tider.
Jag var tidigt inne på det du skriver i det första stycket. Alltså att det skulle handla om manipulerade siffror, men det känns mer och mer som det vore oerhört lätt att upptäcka vid en kontrollräkning. Om det nu inte är en kombination av falska röster OCH siffror som man mixtrat med på alla upptänkliga sätt.

Ang. den mystiska servern i Frankfurt så stod det från början att tysk militär gjorde räden, eventuellt med amerikanskt stöd, och att CIA inte var inblandat/informerat.
2020-11-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Dessutom så är ju sannolikheten att hon själv, eller en medarbetare, skrivit denna, någonstans kring 99,99 %

Sidney Powell har 500 fel på sitt CV. Väldigt respektetad över hela USA.
Hon säger inget om hon inte har mycket starka bevis.
2020-11-16, 23:18
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Helt självklara grejer egentligen. Men det låter så jävla omständligt och knöligt. Det är ju det. Jag tänker dock inte slå knut på mig själv redan nu för att försöka komma på olika fantastiska teorier kring detta. Det enda man kan säga med något slags fog i nuläget är väl att en satans massa falska, antagligen postade sedlar måste ha sluppit in i systemet. Att bara köra befintliga röster flera gånger i apparaten är ju idioti som uppdagas ungefär hur enkelt som helst. Lite mer raffinerat än så får man ändå förutsätta att det varit.

Typ:
Dom har smugglat in dessa och det har blivit lättare tack vare det omfattande poströstandet.
Exakt. En massa lagom generiska röster som matats in och passerat som autentiska och legitima.
Det kan mycket väl vara här Dominion-maskinerna brister med besked. I värsta/bästa (?) fall matchas kanske inte ens rösten mot något register. Man skulle kunna mata in hur mycket som helst på Biden, vilket höjer procentsatsen, för att därefter radera röster i totalt antal räknade.
Jag var tidigt inne på det du skriver i det första stycket. Alltså att det skulle handla om manipulerade siffror, men det känns mer och mer som det vore oerhört lätt att upptäcka vid en kontrollräkning. Om det nu inte är en kombination av falska röster OCH siffror som man mixtrat med på alla upptänkliga sätt.

Ang. den mystiska servern i Frankfurt så stod det från början att tysk militär gjorde räden, eventuellt med amerikanskt stöd, och att CIA inte var inblandat/informerat.

Många rykten, men alltså om en maskin genererar röster som man inte kan verifiera senare vid en Audit så är det en slam dunk, men däremot räknar man bara röster och inte ser hur de har röstat så förlorar man för som Demokraterna säger att varje röst räknas.

Att sedan ballots har kommit in på natten när man slutade räkna och rakt av bara räknats in i systemet måste man kunna följa och räkna bort när det gäller.
Senast redigerad av 28dagar-senare 2020-11-16 kl. 23:22.
2020-11-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Sidney Powell har 500 fel på sitt CV. Väldigt respektetad över hela USA.
Hon säger inget om hon inte har mycket starka bevis.
Så respekterad att hon inte ens hade en egen Wikipediasida sen igår.
2020-11-16, 23:20
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Du kan ju se hur det ser ut hitills i omräkningen.
Georgia recount is returning almost no changes in vote tallies that give Biden win
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-election-2020/georgia-recount-votes-biden-trump-results-b1723475.html

Enligt vad som berättats, så kan Dominion-maskinerna både flippa och lägga till röster. Vad säger att röster som eventuellt tillagda kommer att synas nu när bara 48 av 159 distrikt är räknade? De kommer i så fall synas på slutet, eftersom de inte finns som valsedlar. Vi får vänta och se, har jag redan sagt åt dig.

Dessutom kommer valet i Georgia ändå att ogiltigförklaras eftersom Guvernören Kemp och Georgias Secretary of State Raffensperger inte hade konstitutionell befogenhet att ändra i valreglerna för absentee ballots, som republikanerna gjorde i samråd med demokraterna i Juni i år. Du kan fetglömma att Biden vinner Georgia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in