Det är ju bara Coil whine, det är rätt vanligt även på speldatorer men med olika ljudnivåer beroende på grafikkort, skulle gissa på att så länge det inte tjuter allt för högt (har sett videos där de inte ens behöver a mikrofonen så nära maskinen för att höra den skrika så det finns olika grader av helvetet när det kommer till det där) så bör det inte ses som något allt för allvarligt
Bokade på dustinhome då det ser ut som om det inte är fullbokat där, håller tummarna för att deras datum stämmer
När bokade du?
Har också bokat för över en månad sen och fått mail att dom inte kan garantera nått och att prel lev datum ska uppdateras på ordern. Har dock inte fått nått datum.
En PS5 kostar 5-6k beroende på vilken version man vill ha. Ska du ha en motsvarande dator som inte blir omodern om 2 veckor och måste uppgraderas så är det 20k+ som gäller. Och då ingår inte heller handkontroll
"Det du vill veta: Du kommer få din enhet under 2021 (mer information följer…)"
Vilket fiasko till release.
Är väl inte så jättekonstigt när efterfrågan är enorm över hela världen + under en rådande pandemi som säkert har ställt till det i olika led av produktionen.
Nu fick man mail från Webhallen om att min bokning kan hämtas på torsdag
Jag bokade 31a juli 2019 som referens.
Då blir det att ta ut ledigt på torsdag och gotta sig med Demon's Souls.
Lite avis blir man ju, särskilt då DeS är så sjukt bra Men den som väntar på något gott... Antar att jag som ej förbokat kommer kunna få ett exemplar i början av mars om turen står på min sida.