Citat:
Ursprungligen postat av
QplusNPC
Du verkar ha gått en argumentationskurs nyligen, för jag känner igen entusiasmen hos någon som lärt sig något nytt

Du får skilja på halmgubbar och insinuationer dock, och försöka
tillämpa god argumentation efter kursen. Min poäng var annars att ni vill föra diskussionen på era premisser, ergo rigga diskussionen.
Ska jag svara på detta? Nej.
Citat:
Med riggat val avser jag hela valet, inklusive MSMs roll som har varit enahanda partisk när man har curlat och softbollat den ena kandidaten, medan man fört krig mot den andra. Redan här har man kantrat valet, ovärdigt en demokrati. Att valet i övrigt har varit totalriggat är min och mångas uppfattning. Låt oss se om inte detta också kommer att föras i bevis i domstolar och därmed en gång för alla få det fastslaget. De flesta av oss är ju inte jurister här och tråden är ju ingen rättsinstans.
Ok, ja, då har vi ju ett nytt perspektiv på saken. Då snackar vi inte längre om döda som röstat eller korrupta dominionmaskiner eller oegentligheter med valobservatörer eller annat, utan om en systematisk påverkan av samtliga(?) massmedier inkl fox news, får jag förmoda, som försökt påverka opinionen till fördel för Demokraterna. Ungefär som den yttre påverkan på valet som bland annat ryska agenter utgjorde 2016 med spridande av lögnaktig propaganda till Nackdel för demokraterna och till fördel för Trump.
Det får jag också gissa bara är en fråga om tyckanden också från din sida. Själv tycker jag att det är befogat att rapportera om presidentens flirter med vitmaktrörelser och konspiratörer (QAnon). Men du ser det kanske som en orättvis häxjakt. Där får vi nog agree to disagree helt enkelt.