Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Nix. Jag personligen är inte alls övertygad om att det finns bevisning eller att något är sant innan jag sett det som Powell talar om att "release to the public next week". Och nu är du där igen, som så många andra i tråden, och hånar oss som tror och hoppas på att man ska lyckas rädda Trump kvar och ge honom den andra mandatperiod han förtjänar.
Detta börjar bli tröttsamt. Det verkar vara en fluga numera att hänvisa till framtida bevis. Samma sak gällde laptopen innan valet.
"Nästa vecka kommer något ofantligt stort bevis. Det kommer att vända uppochner på utvecklingen!"
Gemene Trumpsupporter:
"Ja! Trump har bevisligen rätt! Jag tror och hoppas verkligen att detta systematiska valfusk vänt uppochned på valresultaten!"
I själva verket är det ett erkännande för en tro och förhoppning i frånvaro av evidens.
Har de ett case och bevis för valfusk. Var god presentera detta. Tills dess, håll käften. De/ni har ju inte presenterat någonting.
Ska vi verkligen utfärda en dom på bevis som hävdas ska komma, men som vi inte sett och inte har någon som helst kunskap om, inte ens om dess existens?
Det låter inte vidare rättssäkert. Prova tillämpa den standarden i andra frågor.